مشاوره و فروش
02191003181

قیمت میلگرد کوثر اهواز

Ahvaz rebar price
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
14 بازدید

یکی از کاربردی‌ترین مقاطع در پروژه‌های صنعتی و ساختمانی، میلگرد اهواز است. کارخانه‌های اهواز از طریق به‌کارگیری نیروهای مجرب و متخصص در زمینۀ تولید انواع مقاطع فولادی، توانسته است سهم بزرگی از بازار آهن آلات را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل قصد داریم در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت شما را با قیمت میلگرد اهواز آشنا کرده و قیمت روز میلگرد کوثر اهواز را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین، چنانچه قصد دارید از قیمت میلگرد مورد نظر خود اطلاع یافته و یا اقدام به خرید میلگرد نمایید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

آشنایی با مشخصات فنی میلگرد اهواز

از اساسی‌ترین مزایای میلگرد اهواز می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. از آن‌جایی که وزن این دسته از میلگردها در مقایسه با سایر میلگردهای موجود در بازار کمتر است، قیمت پایین‌تری را نیز به خود اختصاص می‌دهند. پیش از خرید میلگرد اهواز و اطلاع از قیمت میلگرد اهواز لازم است با ویژگی‌های فنی این دسته از آهن‌آلات آشنا شویم.

شرکت کوثر اهواز از استانداردهای داخلی و خارجی رایجی برای ساخت میلگردهای خود استفاده کرده و در قسمت شناسنامۀ هر میلگرد موارد زیر را به‌طور دقیق درج می‌کند:

  • ابعاد
  • وزن
  • میزان مقاومت کششی
  • ترکیبات آلیاژی به‌کاررفته در میلگرد
  • ویژگی‌های مکانیکی
  • کشش و خمش سرد

سایز میلگرد اهواز چیست؟

شرکت کوثر اهواز میلگردهای مورد نظر خود را مطابق با استاندارد روسی GOST و در گریدهای  A2 (آجدار سبک) و A3 (آجدار سنگین) تولید می‌کند. درحقیقت میلگرد آجدار پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین محصولی است که در کارخانه اهواز تولید می‌شود.

این دسته از مقاطع فولادی در اندازهٔ ۸ با وزن ۴.۵ و اندازهٔ ۱۰ با وزن ۷ کیلوگرم در شاخه‌های ۱۲ متری تولید می‌شوند. لازم است بدانید وزن هر دو نوع میلگرد، از استاندارد جهانی جدول اشتال پایین‌تر است؛ اما این موضوع به‌هیچ‌وجه بر کیفیت نهایی میلگرد تأثیر منفی نداشته و صرفاً موجب کاهش قیمت آن می‌شود.

Ahvaz rebar

قیمت میلگرد اهواز

قیمت این دسته از مقاطع فولادی برمبنای وزن آن‌ها تعیین می‌شود، اما این تنها فاکتوری نیست که بر قیمت نهایی محصول تأثیر می‌گذارد. عوامل گوناگونی ازجمله میزان عرضه و تقاضا برای خرید میله گرد، نوسانات ارز خارجی و داخلی، نوسانات نرخ مواد اولیه، تحولات سیاسی و اقتصادی، و… همگی بر تعیین ارزش نهایی محصول تأثیرگذارند.

قیمت میلگرد 14 اهواز

یکی از محبوب‌ترین آهن‌آلات در میان مقاطع فولادی میلگرد 14 اهواز است. این محبوبیت از مقاومت کششی بالای این محصول نشأت می‌گیرد. از آن‌جایی که حجم تقاضا برای خرید میلگرد 14 اهواز بسیار بالاست، نمی‌توان بهای ثابتی را برای آن در نظر گرفت؛ زیرا قیمت آن به‌شدت دچار نوسان بوده و به‌صورت روزانه در حال تغییر است. اگر قصد دارید از قیمت میلگرد 14 اهواز اطلاع یابید می‌توانید به بخش مربوطه در منوی سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت میلگرد 16 اهواز

این دسته از میلگردها روی بدنۀ خود عاج دارند و همین موضوع موجب استحکام بالای بتن و سازه می‌شود. به همین دلیل بسیاری از مهندسان عمران برای پیش‌برد بهتر پروژه‌های خود از میلگرد 16 اهواز استفاده می‌کنند. قیمت میلگرد 16 اهواز نیز مانند سایر میلگردها تحت‌تأثیر عوامل گوناگونی قرار گرفته و به‌صورت لحظه‌ای دچار نوسان می‌شود. بنابراین، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینۀ قیمت میلگرد اهواز و خرید میلگرد اهواز از طریق همین صفحه وارد بخش مربوط در منوی سایت شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید میلگرد اهواز از ثامن تجارت

در نوشتۀ امروز از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به معرفی میلگرد اهواز پرداختیم و شما را با قیمت میلگرد اهواز و قیمت میلگرد کوثر اهواز آشنا ساختیم. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، عوامل متعددی بر بهای نهایی این دسته از مقاطع فولادی تأثیر می‌گذارند، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواد اولیۀ سازنده، پوشش و ضخامت میلگرد اشاره کرد. چنانچه قصد دارید از قیمت میلگرد مطلع شده و به خرید میلگرد آجدار، میلگرد کلاف، تیرآهن نرمال، انواع نبشی، پروفیل ساختمانی، لوله اسپیرال و سایر آهن‌آلات مورد نیاز خود اقدام نمایید تنها کافی است از طریق همین صفحه به منوی بالایی سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه