مشاوره و فروش
02191003181
852350 image1642607325
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
6 بازدید

توری فلزی چیست: توری فلزی یکی از ابزارهایی است که به کمک ما می آید تا از آن برای حفظ امنیت یک مکان استفاده کنیم. البته این محصول ویژگی ها و موارد استفاده بیشتری دارد که ما قصد داریم در این مقاله از سایت ثامن تجارت به بررسی آن ها بپردازیم.انواع توری فلزی در کارخانه ها در حال تولید هستند و تولید توری فلزی در حال حاضر به یکی از اصلی ترین تولیدات کارخانه ها تبدیل شده است. مقاومت توری ها در برابر خوردگی و فرسایش و همچنین شکل ظاهری آن ها از جمله ویژگی های مثبتی است که باعث شده از آن برای نصب در هر محیطی استفاده شود.

توری فلزی چیست؟ 

به احتمال زیاد تا به حال حداقل یک نوع توری فلزی دیده اید! این توری ها از اتصال مفتول ها به شکل عمودی و افقی و تشکیل یک شبکه منظم، به وجود آمده اند. در برخی از توری ها، شکل شبکه تشکیل شده کمی متفاوت است و به همین دلیل می توان گفت که انواع مختلفی از توری های فلزی در بازار موجود اند.هر چند که علت وجود این انواع توری ها، تنها به تفاوت در شکل ظاهری آن ها محدود نمی شود. بلکه می توان گفت تفاوت در سایز و ابعاد چشمه و همچنین متفاوت بودن ضخامت و نحوه تولید توری فلزی، باعث به وجود آمدن انواع مختلف این محصول شده است.

کاربردهای اصلی توری فلزی چیست؟ 

در این بخش به صورت موردی برخی از کاربردهای توری فلزی را برای شما توضیح می دهیم. به طور کل توری های فلزی در صنایع مختلف به کار می روند. همچنین برای مصارف خانگی نیز به فروش می رسند. از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • توری های فلزی می توانند محافظی در برابر اشعه ها و فرکانس رادیویی باشند
  • در ساختمان های مختلف می توان از توری های فلزی برای نصب در پنجره ها بهره برد. این کار علاوه بر افزایش امنیت به غربال کردن حشرات و وومانعت از ورود آن ها به درون ساختمان جلوگیری می کند.
  • به عنوان نرده های امنیتی و موانع ایمین به کار می رود

در بخش قبل گفتیم که انواع توری های فلزی در سایزهای مختلف ساخته می شوند. مورد دوم در میان کاربردهای بیان شده در بالا برای توری هایی است که ابعاد و سایز شبکه یا چشمه آن ها بسیار ریز می باشد تا بتواند به عنوان مانعی در برابر حشرات، شناخته شود.

منظور از چشمه توری فلزی چیست؟ 

در بخش قبل زمانی داشتیم در مورد دلایل تولید و ایجاد تفاوت در انواع توری ها صحبت می کردیم، به این نکته اشاره شد که چشمه توری فلزی می تواند در انواع مختلف آن، دارای سایزهای گوناگونی باشد. حال می خواهیم که منظور از چشمه توری فلزی چیست؟ مفتول فلزی با قرار گیری در کنار یکدیگر، توری فلزی را تولید می کنند. این مفتول ها در نهایت به یکدیگر تابیده می شوند و شبکه هایی با شکل های مختلف که روزنه هایی به نام چشمه ایجاد کرده اند را به وجود می آورند.در شکل موجود در همین مقاله می توانید این شبکه ها و چشمه توری فلزی را به وضوح مشاهده کنید. چشمه های تشکیل شده می توانند دارای اشکال مختلف باشند، که شکل مربعی و شش ضلعی و هشت ضلعی، از متداول ترین آن ها است.

چشمه توری فلزی

انواع توری فلزی 

تا به این جا در مقاله “انواع توری فلزی چیست” به بررسی کاربردها و تعریف ورق توری فلزی پرداختیم. اما همانطور که گفته شد، این محصول دارای انواع مختلفی است. ما در این بخش از مقاله سایت ثامن تجارت قصد داریم تا این انواع را نام برده و در ادامه برخی از آن ها را به طور کامل معرفی کنیم. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت توری فلزی بر اساس نوعی که دارند متفاوت است و این تفاوت قیمت وابسته به روش ساخت آن ها است.

  • توری مرغی
  • توری گابیون
  • توری پرسی
  • توری فرنی
  • مش جوشی یا توری مش
  • توری حصاری

توری فرنگی 

یکی از انواع مهم توری فلزی گالوانیزه، توری فرنگی است. دلیل این اهمیت کارایی زیاد این نوع توری است که آن را از انواع دیگر متمایز کرده. چشمه این توری شش ضلعی است و در عرض و وزن به توری مرغی شباهت دارد. این توری معمول در قالب رول های 20 متری تولید و عرضه می گردد.

مهم ترین موارد کاربرد توری فرنگی عبارت است از:

  • استفاده در حصارکشی های نظامی و کشاورزی
  • حفاظت از منازل در برابر حشرات
  • جلوگیری از سقوط مصالح ساختمان های در دست احداث

توری حصاری 

چشمه های این نوع توری لوزی شکل است و همانطور که از نامش مشخص است برای حصارکشی در مزارع و زمین ها وباغ ها کاربرد فراوان دارد. این توری ها معمولا دارای یک روکش از جنس pvc است تا با توجه به محل به کارگیری آن ها که معمولا در فضای باز است، طول عمر بیشتری داشته باشند.

خرید توری فلزی 

در این مقاله به شما گفتیم که توری فلزی چیست و همچنین انواع توری فلزی کدام اند. علاوه بر این بیان کردیم که کاربرد توری فلز چیست. در این بخش می خواهیم در مورد خرید و قیمت توری فلزی مواردی را بیان کنیم و به شما بگوییم که از چه طریقی می توانید برای خرید ورق تور فلزی اقدام نمایید. اگر به بخش محصولات سایت ثامن تجارت مراجعه کنید، می توانید محصولات مختلف ساختمانی و ابزارهایی مانند همین توری ها را مشاهده نمایید. استعلام قیمت این محصولات به شکل آنلاین، از کارشناسان این سایت امکان پذیر است و شما می توانید سفارش خود را در این سایت ثبت نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید می توانید مواد اولیه ساخت توری را نیز از این بازرگانی خریداری کنید. جهت اطلاع از قیمت محصولات مفتولی، مفتول گالوانیزه با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۱۸۱ تماس حاصل فرمائید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه