مشاوره و فروش
02137163

نبشی استیل طلایی چیست؟

852350 image1650093141
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
5 بازدید

قیمت نبشی در بازار ثابت نیست.اما می توان آن را با فاکتورهای مختلف تخمین زد. ممکن است بپرسید مهم ترین دلیل برا عدم ثبات قیمت این محصول و محصولات مشابه نظیر قیمت نبشی 5 چیست. در پاسخ به این سوال شما می توان عوامل زیادی را در تعیین قیمت نبشی 8 * 8 نام برد، اما مهم ترین آن ها، نوسانات بازار است. قیمت ارز روز به روز در حال تغییر است و قیمت بسیاری از محصولات هم بی تاثیر از آن نیست. اما همان طور که گفته شد می توان قیمت این گونه محصولات را با در نظر گرفتن عوامل مختلف به صورت حدودی تعیین نمود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا هم به بررسی این عوانل بپردازیم و هم توضیحات اجمالی در مورد انواع نبشی به خصوص محصول مورد نظر، ارائه دهیم.

قیمت نبشی 8

نبشی 8 یکی از محصولات مورد استفاده در بخش های مختلف یک ساختمان است. از این محصول برای نبشی کشی دیوارها می توان استفاده کرد تا مقاومت سازه در برابر حوادث مختلف و به خصوص زمین لرزه، تضمین شود. نبشی 8 دارای مشخصات خاص خود است. در همه جا این مشخصات برای نبشی 8 رعایت می شود تا یکپارچگی و استاندارد مرتبط با این محصول حفظ گردد. در واقع استانداردهایی برای تولید هر کذام از محصولات ساختمانی تعریف می شود تا هم محصول نهایی دارای کیفیت قاب قبولی باشد و هم این که به عنوان مثال نبشی 8 در همه جا دارای ویژگی های یکسانی باشد.

استانداردهای انواع نبشی

در ضمن مطالعه مقاله قیمت نبشی 8 و در ادامه توضیحات بالا لازم است تا بدانید تاکنون چه استانداردهایی برای انواع نبشی وضع شده است.

استانداردهای مرتبط با این محصول عبارت اند از:

  • استانداردهاDIN 1022
  • استاندارد ISO 675-5
  • استاندارد GOST8510
  • استاندارد  BS EN 10056

اما استاندارد ملی شماره 13968 نیز برای تولید و تست نبشی ها  در نظر گرفته شده است. این استاندارد برای انواع نبشی با نام های نبشی بال مساوی و نبشی بال نامساوی بخش هایی را در نظر گرفته است. مشخصات فیزیکی و مکانیکی نبشی، نمره، ابعاد نبشی و همچنین بسته بندی نبشی در این استاندارد ذکر شده است. همچنین در مورد وزن نبشی نیز اطلاعات جامعی در این استاندارد موجود است. باید بدانید که وزن یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت نبشی 8 است. به این صورت که هر چه قدر قیمت وزن نبشی بالاتر رود، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و به عکس.

مشخصات نبشی 8

در مورد این که نبشی 8 دارای چه ویژگی ها و مشخصاتی است در این بخش صحبت خواهیم کرد. این مشخصات شامل وزن، سایز و ابعاد و ضخامت نبشی مورد نظر است. نبشی 8 دارای سایز 8 است. در واقع نام گذاری این محصول بر اساس سایز آن صورت پذیرفته است. وزن این نبشی برابر با 58 کیلوگرم است. البته در برخی از منابع گفته شده که هر شاخه نبشی 8 حدود 50 کیلوگرم وزن دارد. ابعاد نبشی 8 هم برابر با 8 * 8 * 60 سانتی متر می باشد. بسته بندی نبشی به این صورت است که هر بسته شامل 2 تن نبشی می باشد. یعنی این محصول در بسته های حدودا 2000 کیلوگرمی عرضه می شود. ضخامت نبشی 8 نیز در حدود 8 میلی متر تعیین شده است. طول هر شاخهاز این نبشی نیز 6 متر است. البته طول محصول را می توان بنا بر سفارش و درخواست مشتری تغییر داد.

image1650092945قیمت نبشی 8 2

کاربرد نبشی 8

در ادامه مقاله قیمت نبشی 8 در مورد این که این نبشی در چه جاهایی مورد استفاده قرار می گیر، توضیح خواهیم داد. این نبشی معمولا برای این موارد کاربرد دارد:

  • ساخت دکل برق
  • جهت اتاق سازی
  • ساخت آسانسور

خرید و فروش نبشی 8

همان طور که در بخش های قبل در مورد عوامل موثر بر قیمت نبشی 8 صحبت کردیم، وزن نبشی می تواند تا حدودی تعیین کتتده قیمت آن باشد. اما این تنها عامل نیست. بنا بر آن چه گفته شد، در هر بسته از نبشی ها، حدود 2000 کیلوگرم نبشی واقع می شود. بنابراین بسته بندی هم می تواند جزو این عوامل به شمار آید.

خرید و فروش انواع نبشی در حال حاضر از طریق فروشگاه های مجاز و ب سایت های معتبر زیادی قابل انجام است. اما باید بدانید که برند تولیدکننده محصول نیز می تواند تا حدودی قیمت نبشی 10 * 10 و انواع دیگر آن را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از مناسب ترین منابع برای استعلام وزن و قیمت نبشی 4 و محصول مورد بحث در این مقاله، وب سایت ثامن تجارت است. کارشناسان این وب سایت ضمن ارائه راهنمایی به شما، مسیر راحتی را برای خرید انواع محصولات مرتبط به ساختمان، برای شما فراهم می کنند.

مطالب مرتبط