مشاوره و فروش
02191003181

ورق استیل مسی چیست و چه کاربردی دارد؟

what copper steel sheet
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
9 بازدید

ورق استیل مسی چیست و چه کاربردی دارد: با کار بر روی ورق ساخته شده از مس می توان ورق هایی با رنگ های مختلف تولید کرد. ورق رزگلد، ورق استیل مشکی یا ورق طلای استیل از جمله این ورق ها هستند که با استفاده از روش تبخیر الکتریکی در خلا  تولید می شوند. برای تولید ورق استیل به رنگ مسی نیز، از روش PVD استفاده می شود. تمامی این روش ها برای تولید محصولاتی متنوع و البته با کیفیت انجام می شوند. در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت قصد داریم تا در مورد روش PVD اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. ضمن این که به شما خواهیم گفت ورق استیل مسی دارای چه گریدهایی است.

ورق استیل مسی چیست و چه کاربردی دارد؟

ورق های استیل با استفاده از روش های مختلف به رنگ های مشکی، طلایی، رزگلد و … در می آیند. این ورق ها به دلیل برخورداری از خاصیت مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی بسیار مورد توجه صنعتگران قرار دارند. یک ورق استیل مسی را می توان برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار داد. از جمله این که این محصول برای زیباسازی و طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها مناسب می باشد. ضمن این که به دلیل جنس استیل خود برای تولید بدنه انواع لوازم خانگی به خصوص یخچال های صنعتی و اجاق گاز، مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد ورق استیل مسی

در بخش قبل برخی از موارد به کارگیری ورق استنلس استیل مسی را به شما معرفی کردیم. در این جا هم قصد داریم تا سایر کاربردهای این محصول را بیان کنیم که عبارت اند از:

  • استفاده جهت ساخت گیت های ورودی فروشگاه ها، مترو و …
  • ساخت بدنه دستگاه ها و لوازه برقی از جمله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، هود و …
  • تولید دستگاه های برودتی و حرارتی
  • ساخت تابلوهای تبلیغاتی و تولید حروف استیل
  • ساخت آسانسور و به خصوص بخش کابین آن
  • زیباسازی دستگاه های صنعتی
  • طراحی دکوراسیون داخلی و نمای خارجی سازه ها

ویژگی های ورق استیل مسی

در بخش قبل از مقاله ورق استیل مسی چیست و چه کاربردی دارد، به شما گفتیم که این محصول در چه جاهایی مورد استفاده قرار می گیرد. باید بدانید که همه کاربردهای این محصول به زیبایی ظاهری و از همه مهم تر خصوصیات استیل برمی گردد. خصوصیاتی که موجب برتری ورق استیل نسبت به سایر ورق ها شده است.

ورق استیل مسی یا ورق استیل طلایی طرح دار و انواع دیگر این ورق برای طراحی دکوراسیون بسیار مورد توجه قرار می گیرند. طول عمر این ورق ها بسیار بالا است. بنا براین می توان آن ها را برای طراحی نمای ساختمان ها هم به کار بست. چرا که این محصولات مقاوت خوبی در برابر خوردگی و فرسودگی از خود نشان می دهند. به خصوص زمانی که در شرایط جوی نامساعد و در محیط های مرطوب و دارای بخار آب یا در معرض نور مستقیم خورشید قرار داده می شوند.

انواع ورق استیل مسی

دو گرید مهم از ورق های استیل مسی عبارت اند از:

  • ورق استیل مسی 304
  • ورق استیل مسی 430

هر کدام از این گریدها در ادامه توضیح داده می شوند.

ورق استیل مسی نگیر با گرید 304

گرید 304 ورق استیل مسی چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ باید گفت که این ورق ها نیز از جنس استیل هستند و عنوان نگیر بودن در آن ها به منظور عدم توانایی شان در جذب آهن ربا است. البته این مورد، دلیل بر ضعف ورق 304 نیست. برای تولید بسیاری از محصولات نیاز است تا از عدم جذب آهن ربا توسط آن ها اطمینان حاصل شود. چرا که ایجاد میدان مغناطیسی ممکن است موجب ایجاد اختلال در عملکرد آن ها گردد.

ورق استیل مسی نگیر با گرید 430

جذب آهنربا توسط این نوع ورق ها به خوبی انجام می شود. بنا بر این ویژگی و به فراخور نیاز از ورق استیل مسی با گرید 430 استفاده های فراوانی می شود. جذب آهن ربا به معنای وجود بیش از 80 درصد آهن در ترکیبات این گرید است.

خرید ورق میرور استیل

جهت اطلاع از قیمت ورق استیل میرور، ورق استیل مشکی و دیگر انواع ورق های استیل برای اتخاذ تصمیم در مورد خرید، آن ها لازم است. این قیمت ها باید از فروشگاه ها وب سایت های نعتبر استعلام گرفته شده و با یکدیگر مقایسه شوند. در این مقاله در مورد این که ورق استیل مسی چیست و چه کاربردی دارد، صحبت شد. این نوع ورق و انواع دیگر آن نظیر ورق طلای استیل، ورق رزگلد و … در وب سایت ثامن تجارت جهت معرفی و فروش، موجود هستند. برای اطلاع بیشتر در مورد محصولاتی از این دست حتما به این وب سایت سر بزنید و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه