مشاوره و فروش
02191003181
852350 image1642664331
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
5 بازدید

در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که انواع توری فلزی چیست و از هر کدام چه استفاده هایی می شود؟ توری فلزی یکی از پرکاربردترین محصولات موجود در بازار است که هم برای مصارف خانگی و هم برای استفاده در انواع صنایع خریداری می شود. ورق توری فلزی و انواع توری آهنی به فراوانی در بازار موجود هستند که تنوع آن ها و همچنین تفاوت در وزن توری فلزی باعث شده تا هر کدام از این محصولات بر اساس پروژه مورد نظر و محل قرارگیری آن ها، خریداری شوند. با ما همراه باشید تا با بررسی موضوع مقاله بپردازیم و به شما بگوییم که از کدام یک از انواع توری فلزی می توانید برای رسیدن به نتیجه بهتر، استفاده نمایید.

انواع توری فلزی چیست؟

مطالعه در مورد این که انواع توری فلزی چیست به شما کمک می کند تا محصولی را انتخاب کنبد که بیشترین بازدهی را در پروژه مورد نظر شما داشته باشد. به عنوان مثال اگر تنها می خواهید از توری های فلزی برای محافظت منزل خود در برابر ورود انواع حشرات استفاده کنید، باید به سراغ توری هایی بروید که ضمن داشتن استحکام بالا، دارای روزنه ها یا به اصطلاح چشمه های ریز باشند.

چنین توری هایی به دلیل کوچک بودن روزنه های خود، اجاز ورود حشرات مزاحم به محل زندگی شما را نداده و آرامش را برایتان به ارمغان می آورند. این موضوع تنها یکی از مزایا و کاربردهای توری فلزی به شمار می رود. در ادامه علاوه بر معرفی انواع توری فلزی به بیان مزایای استفاده از هرکدام نیز اشاره خواهیم کرد.

توری فلزی برای در و پنجره

کاربرد های توری فلزی:

همانطور که می دانید توری های فلزی کاربرد های زیادی دارند و در اکثر مکان هایی که نگاه می کنید قطعا توری های فلزی را مشاهده می کنید. اگر بخواهیم کاربرد و ویژگی های توری را ذکر کنیم می توان کاربرد های بی شماری را ذکر کرد که در ادامه تنها چند نمونه از کاربرد های رایج توری را ذکر می کنیم.

  1. استفاده از توری ها برای در و پنجره جهت جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان؛
  2. از بعضی توری ها برای محافظت در برابر اشعه فرکانس رادیویی استفاده می کنند.
  3. استفاده از توری برای ایجاد موانع ایمنی؛
  4. ایجاد نرده های امنیتی؛
  5. ساخت ظروف ذخیره سازی؛
  6. تقویت بار های سنگین و ساختمانی.

لیست انواع توری فلزی:

با توجه به گستردگی انواع توری های فلزی، در این بخش تنها به معرفی آن ها خوایم پرداخت. اما در ادامه به شما می گوییم که هر کدام از انواع توری فلزی چیست و چه کاربرد و مزایایی دارند. به طور کلی توری های فلزی با نام های زیر شناخته می شوند. ویژگی ها و همچنین موارد استفاده برخی از آن ها مانند توری حصاری در نام آن ها نیز مشخص شده است.

  • توری فرنگی؛
  • توری پرسی؛
  • توری مرغی؛
  • توری حصاری؛
  • توری جوشی یا مش جوشی؛
  • توری سرندی؛
  • توری گابیون.

توری ضخیم برای بار های سنگین

توری پرسی:

اگر بخواهیم بگوییم که یکی از مهم ترین انواع توری فلزی چیست؟ قطعا به توری پرسی اشاره خواهیم کرد. البته توری های فرنگی نیز جزو مهم ترین و پرکاربردترین این محصولات است که در جای خود بررسی می شود. توری فلزی پرسی در واقع حاصل از قرار گیری تعدادی مفتول در کنار هم است که به شکل شبکه ای به هم بافته شده اند. در نتیجه هیچ گونه جوشی را در این شبکه مشاهده نخواهید کرد. این مفتول ها معمولا دارای سایزی در بازه 2 میلی متر تا 6 میلی متر می باشند. چشمه ها یا همان روزنه های حاصل از این شبکه به شکل مربع یا مستطیل هستند. این نوع توری بیشتر برای ساخت قفس حیوانات و یا حفاظ بندی پنجره ها کاربرد دارد.

توری حصاری چیست؟

در این قسمت به شما می گوییم که توری حصاری به عنوان یکی از انواع توری های فلزی چیست؟ امروزه از مفتول های گالوانیزه برای تولید این نوع توری استفاده می شود. بنابراین می توان گفت که این توری حصاری دارای مقاومت و طول عمر بالایی است. از این توری در جاهایی استفاده می شود که شرایط آب و هوایی نامساعد حاکم باشد و از طرفی هزینه کمی برای تهیه توری در نظر گرفته شده باشد.

با کیفیت ترین توری حصاری

توری مرغی :

توری مرغی هم از انواع توری های فلزی است که بیشتر برای سقف مورد استفاده قار می گیرد. این نوع توری برای گچ گیری و قرارگیری در اطراف ستون ها کاربرد دارد. شباهت این توری و توری فرنگی باعث شده تا در اکثر مواقع این دو نوع با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.

توری فرنگی چیست؟ 

در ادمه مقاله “انواع توری فلزی چیست؟” به بررسی و معرفی توری فرنگی می پردازیم. همانطور که در بخش بالااه هم گفته شد، توری های فرنگی و مرغی ا لحاظ به یکدیگر شبیه هستند. این نوع توری ها بیشتر برای ساخت فنس ها و قفس ها و همچنین با هدف حفاظ سازی در مناطق نظامی و پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

توری پرسی

قیمت توری فلزی:

توری های فلزی با توجه به وزن و ضخامتی که دارند و همچنین براساس سایز خریداری شده، دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود. در این میان وزن توری فلزی در تعیین قیمت آن بسیار اثر گذارتر است. در این مقاله از فروشگاه ثامن تجارت سعی کردیم تا به شما بگوییم مهم ترین انواع توری فلزی چیست و چه کاربردهایی دارند. برای خرید توری فلزی نیز می توانید به همین سایت مراجه کنید و در صورت وجود هر نوع سوال یا ابهام با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

کلام آخر:

حفاظت و ایجاد امنیت برای محیط های کاری و برای منازل مسکونی یکی از مهم ترین دغدغه های اساسی هر انسانی است که از ابتدا نیز به آن توجه ویژه ای می شده است. توری ها نیز از دسته محافظ هایی هستند که از آن ها در قسمت هایی خاص استفاده می شود. ورق توری فلزی، توری مربعی، توری ریز، توری فلزی نازک و… از دسته توری هایی هستند که هر کدام به نوبه خود کاربرد مختص و متفاوت خود را دارند. ما در این مقاله بیان کردیم که انواع توری فلزی چیست تا شما با انواع آن بیشتر آشنا شوید. گروه صنعتی ثامن تجات از دسته فروشندگان اینترنتی و بدون واسطه انواع آهن آلات ساختمانی، تفلون و پلیمر می باشد که شما می توانید قیمت انواع توری فلزی را از کارشناسان فروش ثامن تجارت استعلام بگیرید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه