مشاوره و فروش
02191003181

ورق مسی نازک

852350 image1653384188
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
19 بازدید

ورق مسی نازک از جمله محصولات مورد استفاده در صنایع مختلف به خصوص صنایع الکتریک است. به دلیل رسانا بودن مس، بسیاری از تجهیزات الکتریکی از مس به عنوان ماده اولیه خود بهره گرفته اند. ساخت انواع کابل ها و سیم ها و قطعات خودرو بدون استفاده از مس امکان پذیر نیست. قیمت هر کیلو ورق مس با توجه به صخامت آن می تواند متفوت باشد اما با این حالاستعلام قیمت ورق مس نازک و دیگر انواع آن از طریق وب سایت ثامن تجارت امکان پذیر است. این که ورق مسی چیست و چه کاربردهایی دارد و قیمت آن به چه عواملی بستگی دارد، در ادامه همین مقاله از وب سایت ثامن تجارت بیان خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

ورق مسی نازک

انواع ورق های مسی در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند. از آن جایی که این ورق ها رسانای خوبی برای گرما و جریان الکتریسیته می باشند، در تولید لوازم و تجهیزات الکتریکی به میزان قابل توجهی از آن ها استفاده می شود. به علاوه این که ورق مسی را برای تولید انواع ظروف آشپزخانه نیز استفاده می کنند. البته ورق هایی برای این امر مناسب تر هستند که زیاد نازک نباشند.ددر ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که کاربردهای عمده ورق مسی چیست و چرا این نوع ورق ها برای پروژه های دانش آموزی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد ورق های مسی

ورق مسی نازک برای ساخت انواع جواهرات و جهت تزئینات بسیار کاربردی و مهم هستند. این ورق ها براق و با رنگ قرمز مانند خود، در ساخت بسیاری از ظروف تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند. اما چرا این ورق ها برای پروژه های دانش آموزی مناسب اند. ورق های مسی به راحتی و با استفاده از یک خودکار ساده، قابل طراحی هستند. رسم مدارات الکتریکی بر روی این ورق ها و یا ترسیم اشکال روی آن ها کار زیاد دشواری نیست. با وجود این موارد ورق های مسی تنها برای استفاده در ساخت کشتی ها، مجسمه ها و … نیز به کار می روند. لیستی از مهم ترین موارد به کارگیری این محصول به جز آن چه که در بالا آورده شده است، عبارت است از:

  • ساخت آنتن های رادیویی
  • صنعت پزشکی و استفاده از ورق مسی نازک به عنوان عامل ضد انگل های زیستی مانند حشرات و قارچ ها
  • ساخت دیوارها با پوشش مسی به خصوص دیوار حمام ها
  • ساخت سقف خانه ها

ویژگی های ورق مسی نازک

ورق مس نازک دارای ویژگی های قابل قبولی است که موجب شده تا از آن برای کاربردهایی که در بخش قبل بیان شد، استفاده شود. از میان این ویژگی ها مقاومت در برابر خوردگی بسیار حاثز اهمیت است. چرا که امکان استفده از این محصول برای انجام طراحی های داخلی و خارجی را به صاحبان پروژه ها می دهد. استفاده از مس ضمن بهره مندی از زیبایی آن، این اطمینان خاطر را به طراحان می دهد که از محصولی بادوام و دارای طول عمر بالا استفاده کرده اند.

  • مقاومت در برابر خورده شدن
  • قابلیت جوشکاری
  • گرم کاری و سردکاری
  • قابلیت ماشین کاری
  • برخورداری از هدایت گرمایی بالا
  • فرم پذیری و شکل گیری مطلوب
  • استحکام کششی بالا که در واقع این مورد در ورق مس نازک حتی بیشتر از فولاد است

ورق مسی نازک

قیمت ورق مسی نازک

در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت در مورد ورق مس نازک، انواع و کاربردهای آن صحبت کردیم و به شما گفتیم که این ورق ها دارای چه ویژگی های مثبت هستند. این که ورق مسی چیست نیز در همین مقاله توضیح داده شد و شما دانستید که این محصول به دلیل رسانای الکتریکی بودن می توان در ساخت لوازم الکتریکی و طراحی مدارات داخلی وسایل برقی مورد استفاده قرار بگیرید. اما قیمت ورق مسی چقدر است و چه عواملی بر روی قیمت گذاری آن موثر می باشند. عواملی نظیر نوسانات بازار، حجم ورق درخواستی، ضخامت و وزن آن و در برخی از مواقع هزینه مربوط به حمل و نقل در زمان قیمت گذاری ان در نظر گرفته می شود.

وب سایت ثامن تجارت امکان استعلام قیمت این محصول را فراهم کرده است و کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی شما جهت خرید و ثبت سفارش محصولاتی از این دست هستند.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه