مشاوره و فروش
02191003181

قیمت میلگرد بافق یزد

The price of Yazd rebar
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
5 بازدید

یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کارخانه‌ها در زمینۀ تولید میلگردهای فولادی، کارخانه بافق یزد است که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است. این شرکت انواع گوناگونی از میلگردهای ساده، آجدار، مرکب و… را در ابعاد متفاوت تولید می‌کند. در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت قصد داریم شما را از قیمت میلگرد بافق یزد مطلع ساخته و نحوه خرید میلگرد معتبر و تضمینی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین، اگر شما نیز قصد تهیۀ این دسته از آهن‌آلات پرکاربرد را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

مشخصات فنی میلگرد بافق یزد

انواع محصولات این کارخانه شامل میلگردهای ساده، آجدار جناغی، مارپیچ و مرکب در سایزهای مختلف می‌باشد. محصولات گرید A3 توسط دستگاه‌های بسیار مدرن و پیشرفته به عنوان میلگرد خشک برای پروژه‌های ساختمانی و سیویل صنعتی تولید می‌شوند که معمولا از نوع آجدار جناغی می‌باشند. تنش تسلیم آنها 4000 کیلوگرم بر سانتی‌ متر مربع و تنش گسیختگی آنها 6000 است. این کارخانه برای تولید A3 از شمش مرغوب استفاده می‌کند و انواع تست‌های مکانیکی، خمشی و کششی را روی آنها انجام می‌دهدد. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل خاصیت ترد بودن، این محصول برای عملیات جوشکاری گزینه مناسبی نیست.

مشخصات فنی میلگرد بافق یزد

وزن میلگرد بافق یزد

وزن میلگردهای تولید شده این کارخانه از استاندارد ملی 3132 تبعیت می‌کنند. با توجه به جدول‌های استاندارد می‌توان از وزن انواع محصولات این کارخانه مطلع شد. برای این کار طول محصول که معمولاً 12 متر است در اعداد جدول، ضرب می‌شوند.؛ برای مثال وزن میلگرد سایز 8 بافق، 0.395 کیلوگرم بر متر، محصول سایز 12، 0.888 و وزن سایز 16 این کارخانه، 1.6 می‌باشد.

استاندارد میلگرد بافق یزد

کارخانه بافق یزد از استاندارد ملی ISIRI و همچنین استانداردهای اروپایی در ساخت محصولات خود پیروی می‌کند و محصولات خود را با درجه کیفی بالایی وارد بازار می‌کند. استفاده از این استانداردها تاثیر زیادی روی قیمت میلگرد یزد دارد.

سایز میلگرد بافق یزد

بافق یزد، در حال تولید محصولات خود در سایزهای 8 تا 32 با بالاترین کیفیت می‌باشد. بیشترین خریداران و مشتریان این محصولات شهرهایی مثل یزد، تهران، اصفهان و کرمان هستند. محصولات گرید A3 این کارخانه با سایزهای 8 ،10 و 14 به‌ صورت دو شاخه، سه شاخه و چهارشاخه در بازار موجود هستند. در کنار این محصولات سایزهای 16 تا 32 نیز وجود دارند؛ اما باید در نظر داشته باشید که سایز محصولات یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت میلگرد بافق یزد است.

سایز میلگرد بافق یزد

چرا میلگرد بافق یزد را بخریم؟

کارخانه بافق یزد به عنوان یک واحد صنعتی، با مشارکت کمپانی باسکوتکنیا اسپانیا، کارخانه نورد خود را راه ‌اندازی کرد. این کارخانه علاوه ‌بر تولید میلگرد، در زمینه‌هایی مثل ساخت گندله، تولید و احیای فولاد نیز فعالیت می‌کند. موقعیت این مجتمع فولادی باعث شده است تا استان‌های هم‌ جوار بیشترین محصولات مورد نیاز خود در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی مختلف را از این کارخانه تهیه کنند.

این واحد صنعتی، ماشین‌آلات و تجهیزات خود را از کشورهای اروپایی خریداری کرده است و با تولید 550 هزار تن محصول، فعالیت خود را آغاز کرد. کارخانه بافق یزد در سال‌های اخیر موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های مختلفی مثل دریافت گواهی نامه ISO9001،ISO14001  و ISO18001 شده است. از لحاظ کیفی نیز میلگرد یزد جزو بهترین کارخانه‌های داخلی محسوب می‌شود.

این مجتمع فولادی جزو بزرگ‌ترین واحدهای صنعتی کشور به شمار می‌رود که به بخش خصوصی تعلق دارد و دارای 5 کارخانه اصلی به نام‌های زیر می‌باشد:

  • کارخانه نورد میلگرد
  • احیا مستقیم
  • کارخانه نورد مقاطع
  • کارخانه گندله سازی
  • کارخانه ذوب و ریخته ‌گری

همه این کارخانه‌ها توسط فولاد بافق یزد اداره می‌شوند. باید بدانید که یکی دیگر از مزایای این واحد صنعتی، مجاورت آن با خط ریلی کشور و امکان انتقال و حمل و نقل سریع محصولات و همچنین هزینه مناسب می‌باشد.

چرا میلگرد بافق یزد را بخریم؟

قیمت میلگرد 12 بافق یزد

این دسته از میلگردها بسته به نیاز مخاطب در ابعاد گوناگونی تولید می‌شود. گرید A3 میلگرد 12 نیز در این کارخانه موجود است که از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به تنش گسیختگی 6 و تنش جاری 4 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع اشاره کرد. گفتنی است که هر کیلوگرم میلگرد 12 نسبت به میلگرد 14 گران‌تر است. شما می‌توانید برای خرید میلگرد مورد نیاز خود و نیز اطلاع از قیمت میلگرد بافق یزد به لیست قیمت بخش مربوطه در وب سایت ما مراجعه نمایید.

قیمت میلگرد 14 بافق یزد

یکی از پرفروش‌ترین آهن‌آلاتی که در این شرکت تولید می‌شود، میلگرد 14 است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همواره مهندسان سازه‌های متنوع را به خرید ترغیب می‌نماید. از آن‌جایی که اطلاع از قیمت میلگرد بافق یزد در هر کیلوگرم اهمیت بسیار زیادی نزد کسانی که در زمینۀ ساخت‌وساز مشغول به فعالیت هستند دارد، و نیز از آن‌جایی که قیمت این محصول به‌صورت لحظه‌ای در حال تغییر است، پیشنهاد می‌کنیم از لیست قیمت میلگرد موجود در سایت ما بهره‌مند شده و از قافلۀ خریداران عقب نمانید!

قیمت میلگرد 16 بافق یزد

بدون شک یکی از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین میلگردهای این کارخانه، میلگرد 16 به شمار می‌رود؛ زیرا از کاربرد فراوانی در صنایع ساختمان‌سازی برخوردار است. ما در ثامن تجارت لیست قیمت کاملی از انواع میلگردهای بافق یزد برای شما تهیه کرده‌ایم. تنها کافی است سری به منوی سایت ما بزنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

قیمت میلگرد بافق یزد

قیمت آنلاین میلگرد بافق یزد

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، قیمت میلگرد ساده و آجدار باهم تفاوت دارند. شما می‌توانید تمامی ابعاد میلگرد تولیدشده در کارخانۀ بافق یزد را از طریق وب سایت ما تهیه کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. بد نیست بدانید که میلگردهای ساخته‌شده توسط این شرکت در زمرۀ باکیفیت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین آهن‌آلات موجود در کشور به شمار رفته و در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، اگر قصد تهیۀ این محصولات را دارید، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت میلگرد بافق یزد

در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت به آشنایی با قیمت لحظه ای میلگرد بافق یزد پرداختیم و شما را با نحوه خرید میلگرد آشنا ساختیم. میلگردهای تولید شده در این کارخانه ابعادی میان 8 الی 32 میلی‌متر داشته و در بالاترین کیفیت ممکن به بازار عرضه می‌شود. گفتنی است از آن‌جایی که این شرکت نزدیک به شبکۀ ریلی قرار دارد، دسترسی به آن آسان بوده و حمل‌ونقل  محصولات به سهولت انجام می‌پذیرد؛ و همین موضوع به یکی از دلایل محبوبیت کارخانه بافق یزد تبدیل شده است.

قیمت میلگرد بافق یزد می‌تواند تأثیر به‌سزایی بر هزینه‌های نهایی برآوردشده برای پروژه‌های ساختمانی، به‌ویژه در نواحی خشک و کویری، بگذارد. به همین دلیل، لازم است به‌صورت روزانه از قیمت این محصول اطلاع یابید و خود را به‌روز نگه‌دارید. برای استعلام قیمت لحظه ای میلگرد تنها کافی است به لیست قیمت قرارگرفته در سایت ثامن تجارت مراجعه کرده و پس از بررسی و مقایسۀ محصولات مورد نیاز خود، نسبت به خرید میلگرد مورد نظرتان اقدام نمایید. شما همچنین می‌توانید برای خرید انواع میلگرد ساده، میلگرد آجدار، میلگرد کلاف، میلگرد زیگزاگ، و بولت و مهره به بخش مربوطه در منوی سایت ما سری بزنید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه