مشاوره و فروش
02191003181

ورق استیل رنگ مسی چیست؟

852350 image1659189971
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
10 بازدید

ورق استیل رنگ مسی، ورق استیل آینه ای طلایی و  ورق میرور طلایی از ورق های پرطرفدار در بازار ایران و سایر کشورها هستند. اینو ورق ها برای تولید محصولات مختلفی به کار می روند. محصولاتی که اغلب به عنوان بخشی از تجهیزات مورد نیاز در صنعت به شمار می روند و در اکثر موارد نیز خود محصولی مستقل می باشند. به عنوان مثال از این ورق ها برای تزئینات و طراحی دکوراسیون، استفاده می شود. در واقع این ورق ها در بخش های مختلفی از یک سازه مانند سقف، دیوارها، آسانسورها و … می توان این نوع ورق ها را مشاهده کرد. این مقاله از وب سایت شرکت ثامن تجارت به بررسی ویژگی های ورق استیل با رنگ مسی اختصاص دارد. پس تا انتهای آن همراه ما باشید.

ورق استیل رنگ مسی

ورق استیل به دلیل برخورداری از ویژگی هایی مهمی چون مقاومت در برابر خوردگی، در تولید محصولات مختلفی به کار می رود. این نوع ورق ها دارای انواع مختلفی هستند. بسیاری از آن دارای طرح هستند یا خش دارند. برخی از این ورق ها نیز رنگی بوده و با با رنگ های طلایی، برنزی، مسی و … در بازار به فروش می رسند. ورق های ساخته شده از جنس استیل که به رنگ های مسی و طلایی هستند، دارای طرفداران بیشتری هستند. چرا که زیبایی خاصی را به محیط می بخشند و از آن ها برای طراحی داخلی و خارجی ساختمان های مختلف، نظیر هتل ها و پاساژها، بهره گرفته می شود.

کاربرد ورق استیل رنگ مسی

در بخش های قبل نیز به زیبایی این ورق ها اشاره شد و به شما گفتیم که از ورق های استیل مسی بیشتر در طراحی دکور استفاده می شود. اما موارد کاربرد متعددی را برای این نوع ورق می توان متصور بود که از آن جمله می توان به آن چه در ذیل آمده، اشاره کرد:

  • ساخت تابلوهای تبلیغاتی
  • تولید حروف استیل مسی رنگ برای نصب بر روی تابلوهای تبلیغاتی
  • ساخت آسانسور از بدنه کابین گرفته تا زیباسازی آن
  • ساخت بدنه انواع لوازم خانگی که هم جلوه زیبایی را به آشپزخانه و محیط منزل می بخشد و هم امکان استفاده از ویژگی های استیل را فراهم می کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این محصولات فلزی به جز ساخت و ساز و موارد گفته شده در بالا در تولید کاغذ، تولید مواد شیمیایی و تولید مواد غذایی نظیر روغن و شکر نیز به کار می روند.

ورق استیل رنگ مسی چیست؟ (کاربرد انواع ورق استیل مسی)

انواع ورق استیل رنگ مسی

ورق های استیل مسی در حالت کلی دارای دو نوع زیر هستند:

  • ورق های استیل گرید 304 که به ور نگیر معروف هستند.
  • ورق های استیل گرید 430 که به آن ها ورق بگیر می گویند.

این نوع ورق ها از نظر جذب یا عدم جذب آهن ربا به دو دسته بگیر و نگیر تقسیم می شوند. در مورد ابعاد و مشخصات ورق استنلس استیل میرور مسی باید بدانید که این ورق ها معمولا دارای ضخامتی در بازه 0.5 تا 1.5 هستند. نوع عرضه آن ها چه با گرید 304 و چه با گرید 430 بیشتر به صورت شیت می باشد.

سایز استاندارد ورق استیل مسی

سه سایز برای ابعاد ورق استیل طلایی و مسی، در استاندارد تولید آن ها در نظر گرفته شده است که عبارت اند از:

  • 1000 میلی متر در 2000 میلی متر
  • 2440 میلی متر در 1220 میلی متر
  • 2500 میلی متر در 1250 میلی متر

با وجود این تعاریف و مد نظر گرفتن استانداردها، در بسیاری از موارد برای تولید این ورق ها می توان نظر مشتری را نیز دخیل کرده و بنا به درخواست او، میزان طول و عرض ورق را تغییر داد.

قیمت ورق استیل طلایی

قیمت ورق استیل رنگ مسی یا رنگ طلایی آن با توجه به کارخانه تولیدکننده و نحوه  عرضه و مشخصات آن، متغیر است. از آن جا که ابعاد، وزن و خامت ها با هم متفاوت است، برای استعلام قیمت حتما باید نوع و مشخصات را در نظر داشته باشید. شرکت بازرگانی ثامن تجارت سال های زیادی را در مسیر عرضه انواع ورق های استیل، سپری کرده است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که پس انتخاب ورق مذکور، برای خرید و دریافت قیمت روزانه ورق میرور طلایی یا مسی، به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه