مشاوره و فروش
02191003181

ورق استیل براق نگیر از کجا بخرم؟

do not use shiny steel sheet
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
6 بازدید

یکی از پرکاربردترین محصولاتی که در صنایع گوناگون اعم از خودروسازی، تولید لوازم خانگی، صنایع دارویی و شیمیایی و… نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، ورق استیل است. ورق استنلس استیل مقطعی فولادی است که در ابعاد متفاوت تولید می‌شود. این دسته از آهن آلات را برمبنای خاصیت مغناطیسی به دو گونۀ بگیر و نگیر تقسیم می‌کنند؛ اگر استیل از خاصیت مغناطیسی برخوردار باشد بگیر بوده و در غیر این صورت نگیر به شمار می‌رود. در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم که ورق استیل براق نگیر از کجا بخرم؟ و همچنین قرار است شما را با ویژگی‌ها و انواع این دسته از مقاطع فولادی بیشتر آشنا سازیم. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

با انواع ورق‌های استیل آشنا شوید!

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، ورق استیل زنگ نزن را به دو دستۀ بگیر (جذب‌کنندۀ آهنربا به سمت خود) و نگیر (دفع‌کننده آهنربا از خود) تقسیم می‌کنند. مواد اولیۀ به‌کاررفته در این دسته از مقاطع فولادی تعیین می‌کنند که میزان خاصیت مغناطیسی ورق استیل چه‌قدر است. اگر در ورق استنلس استیل عنصر نیکل به کار رفته باشد، به این معنا است که ورق خاصیت مغناطیسی ندارد؛ اما در صورتی که در ترکیب شیمیایی ورق استیل ضد زنگ آلیاژ کروم وجود داشته باشد، ورق خاصیت مغناطیسی بسیار خوبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. گفتنی است که ‌ورق‌های استیل بگیر نسبت به دستۀ نگیر مرغوب‌تر بوده و از کاربرد بیشتری برخوردار هستند.

اگر قصد دارید بدانید پاسخ ورق استیل براق نگیر از کجا بخرم؟ چیست، تا پایان این نوشته ما را همراهی کنید.

استنلس استیل‌ها را برمبنای نوع آلیاژی که دارند، به ورق استیل ۲۰۱، ۳۰۴، ۳۰۹، ۳۱۰، ۳۱۶، ۴۲۰ و ۴۳۰، و نیز ورق استیل رنگی و ورق استیل طرح‌دار تقسیم می‌کنند.

هنگام خرید ورق استیل چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

از آن‌جایی که ورق استنلس استیل برای برخورداری از کیفیت بالا، لازم است مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده باشد، باید نکات مهمی را هنگام خرید این دسته از مقاطع فولادی در نظر بگیرید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین موارد اشاره می‌کنیم:

  • برای تهیۀ بهترین گرید از ورق استیل لازم است از عناصر شیمیایی و ترکیبات ساختاری محصول اطلاع یابید.
  • از گارانتی فولاد ضد زنگ اطمینان حاصل کنید.
  • یکی از نکاتی که برای یافتن پاسخ ورق استیل براق نگیر از کجا بخرم؟ مهم است، تهیهٔ این محصول از شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد است.
  • هنگام خرید این دسته از آهن آلات بهتر است با مهندسی ورق و جزئیات فنی آن آشنایی کامل داشته باشید.
  • باید بتوانید به درستی نوع ورق استیل را براساس برخورداری یا عدم برخورداری از روکش، براق و درخشان بودن یا نبودن، رنگی و طرح‌دار بودن یا نبودن، و… مشخص کنید.
  • در زمان خرید ورق استیل براق نگیر به ابعاد محصول توجه کنید.

آشنایی با ورق استیل براق نگیر 304

یکی از مهم‌ترین گونه‌های ورق استیل نگیر، ورق 304 است. این دسته از محصولات فولادی در صنایع گوناگونی ازجمله صنایع پزشکی، خودروسازی، غذایی و شیمیایی به کار گرفته می‌شوند. از چشم‌گیرترین ویژگی‌های ورق استیل 304 می‌توان به:

مقاومت بالا در برابر خوردگی، امکان شست‌وشوی آسان، مقاومت بالا در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر اسید و مواد شیمیایی، قابلیت شکل‌دهی قوی، و ظاهری زیبا، اشاره کرد.

ورق استیل براق نگیر از کجا بخرم

ورق استیل براق نگیر از کجا بخرم؟

در نوشتۀ امروز از وب‌سایت ثامن تجارت به این موضوع پرداختیم که ورق استیل نگیر چیست و چه کاربردهایی در صنایع گوناگون دارد. به‌عنوان کلام پایانی قصد داریم به پرسش ورق استیل براق نگیر از کجا بخرم؟ که در ابتدای متن مطرح کردیم، پاسخ دهیم. قیمت ورق استیل به موارد گوناگونی بستگی دارد و با توجه به قیمت ارز خارجی و میزان تقاضای بازار داخلی دست‌خوش تغییرات زیادی می‌شود. بنابراین، اگر قصد دارید از قیمت ورق استنلس استیل مورد نیاز خود اطلاع یافته و خرید مطمئن و قابل اعتمادی را در زمینۀ انواع مقاطع فولادی مانند لوله استنلس استیل، میلگرد برنج، ورق مس، لوله فسفر برنز، پروفیل آلومینیوم، ورق رنگی و سایر آهن آلات مورد نظر خود، تجربه کنید، به منوی سایت ثامن تجارت مراجعه کرده و یا با کارشناسان این سایت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه