مشاوره و فروش
02191003181

ورق الومینیوم کابینت چیست و چه کاربردی دارد؟

852350 image1654671357
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
25 بازدید

ورق الومینیوم کابینت با وجود کابینت های MDF و انواع دیگر در بازار، باز هم مورد استفاده قرار می گیرد. به احتمال یاد یکی از دلایل این امر، بالا بودن قیمت MDF است. همچنین رضایت از ورق آلومینیوم رنگی و انواع دیگر آن نیز برای تولید محصولات مختلف و به خصوص کابینت آشپزخانه، بالا است. در این مقاله از شرکت بازرگانی آهن آلات ثامن تجارت ورق الومینیوم 1 میل و ورق آلومینیوم 2 میل و سایر ورق های از این جنس که می توانند در تولید وسایل و محصولات مختلف به کار روند، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. همچنین به شما خواهیم گفت که بهترین مرجع برای استعلام قیمت ورق آلومینیوم آجدار کجاست.

ورق آلومینیوم کابینت

ورق آلومینیوم به دلیل برخورداری از ویژگی های مهمی از جمله مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی برای تولید اکثر وسایل و ملزومات خانه به کار می رود. این ورق دارای انواع مختلفی است. برخی ادارای طرح خاصی هستند برخی از آن ها رنگ های متنوع را به خود گرفته اند. استفاده از ورق آلومینیوم رنگی علاوه بر تولید یک محصول بدوام، به یبایی آن هم کمک می کند. زمانی که از این ورق برای تولید وسایلی مانند کابینت استفاده می شود، کیفیت و مقاومت را می توان تضمین نمود. معمولا کابینت های آشپزخانه در معرض رطوبت قرار می گیرند. ورق آلومینیوم علاوه بر زیبایی کابینت ها، ن ها در برابر این رطوبت مصون نگه می دارد.

معمولا به جز ورق آلومینیوم کابینت، برای تولید کابینت ها از چوب MDF هم استفاده می شود. البته انواع دیگر کابینت نیز رایج است. نظیر:

  • کابینت ملامینه
  • کابینتِ های گلاس
  • کابینت ممبران
  • کابینت انزو
  • کابینت روکش چوب
  • کابینت چوبی

اما در این میان کابینت های آلومینیومی که تقریبا قدیمی ترین نوع هم هست، دارای قیمت پایین تری می باشد. شاید تنوع در انواع کابینت باعث شده باشد که نوع آلومینیومی آن ها زیاد جلب توجه نکند، اما برای افرادی که قیمت کابینت را به عنوان یک فاکتور مهم در نظر گرفته اند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

ورق الومینیوم کابینت چیست

ورق آلومینیوم رنگی

تا به اینجای مقاله متوجه شدیم که ورق آلومینیوم کابینت و در کل ورق ها از این جنس برای استفاده در انواع صنایع کاربرد دارند. ورق آلومینیوم رنگی هم از مهم ترین انواع ورق آلومینیوم است. این ورق ها که معمولا در رنگ های قرمز، آبی، زرد، نارنجی، سفید، نقره ای، طلایی و … موجود هستند، برای تولید محصولات مختلف به کار می روند. به عنوان مثال از این ورق ها و به خصوص ورق آلومینیوم طلایی برای انجام طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود.

مقاوم بودن این محصول در برابر رطوبت و بخار اب، امکان استفاده زا آن ها در محیط استخرها، نمای هتل ها و ساخت آسانسور را فراهم می کند. به علاوه این که ساخت انواع درب و پنجره و کابینت و لوازم آشپزخانه یا استفاده از این ورق ها بسیار متداول است.

ویژگی های ورق الومینیوم

در بخش های قبل از مقاله ورق آلومینیوم کابینت در مورد این که این ورق ها در برابر رطوبت مقاوم هستند و خورده و پوسیده نمی شوند، صحبت کردیم. اما به جز ضد زنگ بودن، ویژگی های دیگری در این ورق ها وجود دارد که باعث ایجاد تمایز میان آن ها با سایر انواع ورق های صنعتی شده است. این ویژگی ها عبارت اند از:

  • سبک یودن
  • برخورداری از سطح صاف و براق
  • شکل پذیری بالا
  • امکان رنگ آمیزی
  • عرضه مناسب و دسترسی پذیری

ورق الومینیوم از کجا بخریم؟

در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت در مورد ورق آلومینیوم کابینت صحبت کردیم و گفتیم که این محصول معمولا دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر انواع کابینت ها است. سوالی که در این جا مطرح می شود، این است که این ورق آلومینیوم باید از کجا خریدارای شود تا کیفیت آن هم تضمین شده باشد. در این خصوص وب سایت ثامن تجارت یکی از گزینه های برتر به شمار می آید. دلیل این امر ارائه جداول نمودار قیمت جهت مقایسه قیمت ها است. همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان ما ضمن استعلام قیمت ورق الومینیوم آجدار، ورق آلومینیوم 1 میل و سایر انواع این ورق، در مورد کیفیت، نحوه ضمانت و خدمات پس از فروش و طریقه خرید و دریافت این محصولات، اطلاعات مفیدی را به دست آورید.

منبع : coolmomandcollected.com

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه