مشاوره و فروش
02137163

چسب کاشت میلگرد چیست؟

852350 image1667368350
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
3 بازدید

امروزه با توجه به گسترش صنعت ساختمان سازی از روش های مختلفی برای کاشت میلگرد ها استفاده می کنند، که در اصل چسب کاشت آرماتور یا چسب کاشت میلگرد بر پایه رزین اپوکسی می باشد که با ترکیب شدن با مواد شیمیایی خاص و فیلر های تقویت کننده چسبی قوی می شود. ما در این مقاله سایت ثامن تجارت بیان کرده ایم که چسب کاشت میلگرد چیست و همچنین می توانید جهت خرید میلگرد نیز اقدام کنید.

چسب کاشت میلگرد چیست؟

چسب کاشت آرماتور و یا چسب کاشت میلگرد روشی برای کاشت میلگرد در بتن می باشد که از این روش برای بالا بردن و مقاومت بتن ها استفاده می کنند. در اصل کاشت میلگرد در بتن از دسته روش های متداولی می باشد که به سبب آن افزایش مقاومت سازه های بتنی شکل می گیرد. همانطور که گفتیم کاشت میلگرد در بتن، روشی برای مقاوم سازی پایه و اساس ساختمان ها می باشد که در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مراحل کاشت میلگرد در بتن:

  1. ایجاد سوراخ در بتن به وسیله دریل؛
  2. شست و شو و تمیز کردن سطوح بتنی به وسیله دمنده و مکنده هوا؛
  3. تزریق چسب کاشت میلگرد با ابزار های مناسب آن؛
  4. نصب میلگرد در قسمت سازه بتنی.
Rebar planting glue

مشخصات فنی چسب کاشت میلگرد:

همانطور که بیان کردیم چسب کاشت میلگرد چیست و استفاده از آن در ساختمان سازی چه مزایایی دارد، در ادامه به بیان مشخصات فنی چسب کاشت میلگرد خواهیم پرداخت تا بدان بیشتر آشنا شوید چرا که باید برای کاشت میلگرد در بتن از بهترین نوع چسب ها استفاده کنید و با انواع چسب کاشت بتن آشنا شوید. چسب کاشت میلگرد در بتن نمونه ای از چسب های بسیار قوی است که بر پایه رزین اپوکسی، پلی استر، وینیل تولید می شود.

استفاده از این نمونه افزودنی ها در ترکیب چسب شامل نرم کننده می باشد که سبب افزایش انعطاف پذیری شده و کاهش دمای تبدیل شیشه ای و پر کننده ها که انقباض چسب را در موقع گیرش سخت شدن کاهش می دهد و سبب افزایش خصوصیات مکانیکی آن ها می شوند. یکی از مهم ترین ترکیباتی که در چسب کاشت میلگرد وجود دارد، ویسکوزیته مناسب است که سبب زمان ژله ای شدن مناسب، مدت نگهداری و… به صورت قابل قبولی می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های چسب کاشت میلگرد در بتن این است که در برابر بارهای استاتیکی، دینامیکی، شبه دینامیکی بسیار مهم هستند و همچنین باید توجه داشته باشید که عملکرد چسب ها در محیط های خورنده و اسیدی چگونه باشد.

مزایای استفاده از چسب کاشت آرماتور:

انواع چسب کاشت بتن ساخته شده بر پاره اپوکسی می باشند که به صورت حلال نیز عرضه می شوند که از این نمونه محصول برای قسمت های وسیع کار های ساختمانی همچون کاشت میلگرد، اجزای فلزی، نصب و ترمیم قطعات ساختمانی استفاده می کنند. این نوع چسب ها دارای کارپذیری بالا بوده و بدون انقباض و کسب مقاومت، فشار های خمشی می باشد. برای خرید و جهت اطلاع از قیمت چسب بتن برای کاشت میلگرد از تولید کنندگان معتبر اقدام به خرید کنید.

  • قابلیت چسبندگی بالا؛
  • مقاومت بالای کششی و خمشی؛
  • روند سریع کسب مقاومت؛
  • دارای استحکام در برابر لرزش سازه ای.
بهترین چسب کاشت میلگرد

انواع چسب کاشت میلگرد:

چسب کاشت میلگرد نیز مانند تمامی محصولات با برند های مختلفی به تولید می رسند که هر کدام از این نمونه چسب کاشت آرماتور دارای ویژگی های منحصر به فرد خود با کارایی بی نظیر هستند.

شما بهتر است در زمان خرید بهترین چسب کاشت میلگرد، ابتدا شناخت خوبی نسبت به انواع آن ها داشته باشید. چسب کاشت آرماتور از نظر ترکیبات شیمیایی و مشخصات مکانیکی و کاربرد تفاوت هایی دارند که انواع چسب کاشت میلگرد عبارتند از:

  1. چسب کاشت میلگرد حجمی؛
  2. چسب کاشت میلگرد کارتریجی؛
  3. چسب کاشت میلگرد کپسولی؛

کلام آخر:

برای خرید بهترین چسب کاشت میلگرد باید با انواع میلگرد در ساختمان سازی آشنایی داشته باشید و چسب مناسب کاشت میلگرد را خریداری کنید تا تمامی شکاف ها به صورت کاملا محکم بسته شوند. ما در این مقاله سایت ثامن تجارت بیان کردیم که چسب کاشت میلگرد چه کاربرد هایی دارد تا به اهمیت این موضوع پی ببرید. شما می توانید برای خرید بدون واسطه میلگرد از طریق گروه صنعتی ثامن تجارت اقدام به گرفتن استعلام قیمت میلگرد نمائید.

مطالب مرتبط