مشاوره و فروش
02191003181

اورینگ NBR چیست (خرید و قیمت اورینگ nbr + مراحل تولید آن)

852350 image1642233781 1
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
4 بازدید

به عنوان یک مقاله دیگر از سری مقالات وب سایت ثامن تجارت تصمیم گرفتیم تا به شما بگوییم اورینگ NBR چیست. دلیل این امر اهمیت فوق العاده بالای این نوع اورینگ در دنیای امروز است. اگر بخواهیم در مورد قیمت این نوع اورینگ صحبت کنیم، کافی است به شما بگوییم که این نوع اورینگ تقریبا به عنوان به صرفه ترین اورینگ در بازار شناخته می شود.اصلی ترین ماده اولیه در ساختار تشکیل دهنده اورینگ nitril، کائوچو است. این ماده به طور عمده در کشورهایی نظیر کره جنوبی و تایوان تولید می شود و کشورمان تولید آن را در حال حاضر در برنامه خود ندارد. پس به راحتی می توان از آب بندی انواع سیالات، روغن ها و گازهای خورنده با این اورینگ، اطمینان حاصل نمود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی ها و کاربردهای اورینگ نوع NBR را برای شما بازگو کنیم.

اورینگ NBR چیست؟ 

اصلی ترین ماده اولیه در ساختار تشکیل دهنده اورینگ nitril، کائوچو است. این ماده به طور عمده در کشورهایی نظیر کره جنوبی و تایوان تولید می شود و کشورمان تولید آن را در حال حاضر در برنامه خود ندارد. در مورد روش ساخت این نوع اورینگ در جای خود توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

آن چه در اینجا قصد داریم توجه شما را به آن جلب کنیم، این است که باید در هنگام خرید این محصول مانند سایر محصولات دقت کنید تا فروشنده واسطه نباشد. به عبارتی دیگر سعی کنید تا محصولاتی مانند اورینگ را از تولیدکنندگان و فروشگان معتبر خریداری نمایید. دلیل این موضوع نیاز به با کیفیت بودن این محصول است. ضمن این که تفاوت قیمت محسوسی را در هنگام خرید لاستیک NBR  ، ملاحظه خواهید نمود.

مراحل تولید اورینگ NBR 

این نوع اورینگ می تواند در یک کارخانه یا حتی یک کارگاه کوچک ساخته شود. آن چه مورد نیاز است را در اختیار داشته باشید و به تهیه این محصول و کسب درآمد از آن بپردازید. اصلی ترین مواد برای تولید اورینگ ان بی آر عبارت اند از:

  • دوده که برای رنگ پذیری و تیره شدن اورینگ نیاز است
  • پرکننده ها
  • کاتلیزور (مانند عنصر گوگرد)
  • اکسیدهای بنبوری
  • روغن DOP

با تهیه این مواد، نوبت به غلتک کاری می رسد و پس از چند بار انجام این مرحله، می توان برای تولید اورینگ مورد نظر اعلام آمادگی نمود.

ساخت اورینگ NBR با قالب های CNC 

اگر از ما بپرسید که بهترین روش تولید این محصول چیست؟ قطعا این روش را به شما معرفی می کنیم. در ابتدا لازم است تا NBR به صورت تکه تکه در آید. سپس آن را به شکل مربع های یکسان برش داده و در داخل قالب های CNC قرار می دهیم.

مواد در این قالب تحت فشار و حرارت بالا به شکل پخته شده در می آیند. پس از این مرحله نوبت به پخت دوم می رسد. این کار با هدف رسیدن اورینگ به سایز مورد نظر، انجام می شود. برای این منظور اورینگ ها از قالب های CNC خارج شده و د داخل فو با دمای مناسب قرار داده می شوند.

استفاده از دستگاه دیفلاشینگ

در ادامه مقاله “اورینگ NBR چیست” به معرفی دستگاه دیفلاشینگ می پردازیم. این دستگاه جهت پلیسه گیری به کار می رود. این پلیسه ها در واقع قطعات پلاستیکی و پلیمری زاید می باشند. برای پلیسه گیری باید اورینگ ها دارای سایز بیش از 20 میلی متر باشند. اگر سایز ورینگ کمتر از این مقدار باشد، عملیات به شکل دستی و توسط اپراتور صورت می پذیرد.

بسته بندی اورینگ نوع NBR چگونه است؟

به عنوان آخرین مرحله از مراحل تولید اورینگ NBR باید مورحله بسته بندی را بررسی نماییم. در این مرحله مهم ترین کار شمارش اورینگ های تولید شده است. این کار توسط ترازوها دیجیتال دقیق انجام می شود.

شمارش اورینگ ها و بسته بندی های یکسان در نتیجه وزن کشی اورینگ ها است. این کار به این صورت انجام می شود که با توجه به وزن اورینگ، تعداد 10 عدد آن در ترازو قرار داده شده و با توجه به محاسبات ترازو و تعداد ورودی، تعداد نهایی برای قرار گیری در بسته ها به دست می آید.

اورینگ

نحوه خرید و ثبت سفارش اورینگ 

همانطور که در ابتدای مقاله از سایت ثامن تجارت اشاره کردیم، قیمت اورینگ NBR زیاد بالا نیست و خریداری آن کار زیاد سختی نخواهد بود. البته به این نکته هم اشاره شد که بهتر است خرید از تولیدکنندگان اصلی و فروشندگان مجاز و همچنین سایت های معتبر انجام شود.برای ثبت سفارش محصولات مشابه اورینگ می توانید همین الان به سایت ما مراجعه کنید و ضمن مشاهده قیمت ها بر اساس نمودار، اقدام به خرید نمایید. جهت مشاهده لیست قیمت جعبه اورینگ با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۱۸۱ تماص حاصل نمائید.

 

سوالات متداول

مودا تشکیل دهنده اورینگ NBR چیست؟

اصلی ترین ماده اولیه در ساختار تشکیل دهنده اورینگ nitril، کائوچو است. این ماده به طور عمده در کشورهایی نظیر کره جنوبی و تایوان تولید می شود و کشورمان تولید آن را در حال حاضر در برنامه خود ندارد.

مهم ترین کاربرد اورینگ ان بی ار چیست؟

در آب بندی انواع سیالات، روغن ها و گازهای خورنده استفاده می شود.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه