مشاوره و فروش
02191003181
what is niazit ceiling
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
7 بازدید

تیرچه های قطعاتی پیش ساخته شده هستند که دارای استحکامی بسیار بالا هستند که از تیرچه ها برای کف و سقف در ساختمان سازی استفاده می شود، به گونه ای که برای تحمل بار های مرده، زنده و حمل و نقل نیز از آن ها استفاده می کنند. وب سایت ثامن تجارت ارائه دهنده انواع تیرچه های مختلف می باشد که در ادامه این مقاله ما به بیان اینکه تیرچه نیازیت چیست پرداخته ایم که می توانید از قیمت تیرچه ها نیز مطلع شوید. همچنین در ادامه به بیان مهم ترین سوالی که برای بسیاری از مشتریان پیش می آید نیز جواب داده ایم تا تفاوت تیرچه کرومیت و تیرچه نیازیت را نیز به خوبی قبل از خرید بتوانید تشخیص دهید.

تیرچه نیازیت چیست؟

سوالی که این روز های بسیار زیاد پرسیده می شود این است که تیرچه نیازیت چیست و چه کاربردی دارد؟ باید بگوییم که تیرچه ها با انواع مختلفی همچون چوب و فولاد و بتن ساخته می شوند و بسته به نوع کاربردی که دارند با انواع مختلفی همچون کرومیت، تیرچه پیش تنیده، تیرچه خرپایی و… ساخته می شوند. تیرچه نیازیت نوعی تیرچه ایستا می باشد که می تواند وزن سنگین بتن های ساده و بلوک ها و برنامه های اجرایی را نیز تحمل کرده و از ریزش سقف جلوگیری می کند. همچنین تیرچه نیازیت نوعی تیرچه با نوع جان باز می باشد که بر اساس اصول طراحی خرپا های ساده مسطح با اتصالات مفصلی تولید و به همین دلیل تحمل وزن خیلی خوب و بالایی دارد.

what is niazit ceiling 01

تفاوت تیرچه کرومیت و تیرچه نیازیت در چیست؟

نحوه اجرای سقف نیازیت نیازمند افراد متخصص و کاربلد می باشد تا اتفاقی برای افراد نیفتد و همچنین شما قبل از خرید تیرچه می توانید به راحتی عکس تیرچه نیازیت را هم در سایت های مختلف مشاهده کنید و وابسته به نیاز و سبک کاری که دارید تیرچه مورد نیاز خود را خریداری کنید. در باب اینکه تیرچه نیازیت چیست و اینکه تفاوت آن با تیرچه کرومیت در چه چیزی هست را ذکر نموده ایم.

  • به علت باربری بال فوقانی این نوع تیرچه نیازی به بتن ریزی ندارد.
  • در زمان اجرای تیرچه نیازیت از پروفیل سپری استفاده می شود اما در تیرچه کرومیت با ابعاد ۵/۶ دو عدد نبشی پشت بهم جوش داده می شوند.
  • میلگرد های عرضی یا زیگزاگ در تیرچه های کرومیت به صورت یکسره جوش داده می شوند اما در تیرچه نیازیت به صورت منقطع این کار صورت می گیرد.
  • وزن تیرچه های نیازیت بسیار سنگین تر از تیرچه های کرومیت است.
  • در پاسخ با این سوال که تیرچه نیازیت چیست باید بدانید که در اصل شکل ظاهری تیرچه نیازیت در سازه های بتنی با تیرچه نیازیت در سازه های فلزی متفاوت می باشد، اما در تیرچه کرومیت تفاوتی در شکل ظاهری تیرچه ها وجود ندارد اما نحوه اتصالشان متفاوت می باشد.

مشخصات تیرچه نیازیت:

از مشخصات بارز تیرچه نیازیت می توان به این مورد مهم اشاره نمود که از این تیرچه می توان در مکان هایی استفاده نمود که دارای دهانه های بلند و یا نامنظم می باشند که استفاده از آن ها نیز آسان تر است. اینکه تیرچه نیازیت چیست و بهتر است کجا از آن استفاده کنیم در ساخت و ساز ها اهمیت خیلی زیادی دارند که باید آن ها را در نظر داشته باشید.

  1. تیرچه نیازیت نوعی تیرچه فولادی است.
  2. تیرچه نیازیت وزن سقف را تا قبل از محکم شدن بتن تحمل می کند.
  3. مدت زمان ساخت تیرچه نیازیت با تیرچه های فلزی متفاوت بوده و کمتر نیز می باشد.
  4. این تیرچه در زمان ساخت، تیر هایی به صورت T شکل ایجاد می کند و قیمت تیرچه نیازیت نیز نسبتا مناسب است.
what is niazit ceiling 02

قیمت تیرچه نیازیت:

جهت اطلاع از قیمت تیرچه نیازیت می توانید به مجموعه بازرگانی ثامن تجارت مراجعه کرده چرا که این مجموعه در زمینه خرید و فروش و تامین محصولاتی همچون آهن آلات ساختمانی و صنعتی، و همچنین انواع تفلون و پلیمر را تولید و به فروش نیز می رساند که بدین ترتیب می توانید از خدمات ثامن تجارت نیز بهره برده و با پرداخت هزینه هایی کمتر، خرید خود را انجام دهید.

سخن آخر

در این مقاله کارشناسان مجموعه عظیم ثامن تجارت به بیان اینکه تیرچه نیازیت چیست پرداختند تا شما بتوانید با تیرچه نیازیت آشنا شده و با توجه به نیاز خود تیرچه مورد نیازتان را با توجه به سبک کاری که دارید خریداری نمایید. جهت اطلاع از قیمت روز تیرچه و همچنین دیگر محصولات می توانید با کارشناسان فروش سایت ثامن تجارت ارتباط بر قرار کرده و خرید خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه