مشاوره و فروش
02137163

ورق استیل طلایی چیست؟

what is golden steel sheet
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
7 بازدید

گروه صنعتی ثامن تجارت یکی از مجموعه های بزرگ و بی رقیب در زمینه فروش انواع آهن آلات ساختمانی، استیل و فلزات رنگی، فولاد های آلیاژی، تفلون و پلیمر می باشد که در این قسمت از مقاله به بیان اینکه ورق استیل طلایی چیست پرداخته است و ویژگی های ورق استیل طلایی را با توجه به نیاز و کاربردی که دارد ذکر نموده ایم تا بدین منوال بتوانید در جهت خرید ورق استیل طلایی اقدام نمایید.

ورق استیل طلایی چیست؟

اینکه ورق استیل طلایی چیست سوال بسیاری از افراد می باشد، چرا که نام دیگر آن نیز استنلس استیل بوده است و از آن ها در کار های تزئینی و یا دکوراتیو استفاده می کنند که در همین راستا مشخصات و ویژگی های ورق استیل طلایی و انواع آن را به شما معرفی می کنیم. ورق استیل طلایی از دسته ورق های دکوراتیو می باشد که روی این ورق استیل را یک لایه طلایی پوشانده است.

جنس ورق استیل طلایی از فولاد زنگ نزن می باشد که با توجه به کروم و نیکلی که برای ساخت آن استفاده می کنند، دارای مقاومتی بالا نیز می باشد. در اصل ورق استیل طلایی از دسته ورق های رنگی می باشد که روی آن را لایه ای رنگی نیز تشکیل داده است که ورق استیل طلایی علاوه بر اینکه سبب زیبایی نماهای ساختمانی و یا لوازم خانگی می شود، مقاومت به خوردگی و سختی زیادی نیز دارد.

ورق استیل طلایی چه کاربردی دارد؟

همانطور که می دانید ورق استنلس استیل طلایی از دسته ورق های پر فروشی می باشد که با پوشش طلایی، زیبایی بی نظیری نیز به خود گرفته است و نمای بسیار زیبایی نیز به مکان و وسایل ها می بخشد. به واسطه زیبایی بی نظیر این ورق استیل طلایی که با انواع طرح های مختلفی نیز تولید می شود از آن می توان در طراحی دکوراسیون استفاده نمود.

همچنین با توجه به اینکه قیمت ورق استیل دکوراتیو و قیمت ورق استیل طلایی براق و دیگر انواع آن مناسب می باشد، با مشاهده محیط اطراف خود می توانید در جای جای قسمت های منزل خود این ورق های استیل طلایی را مشاهده و استفاده کنید. رنگ طلایی رنگی است که به محیط زیبایی جذاب و بی نظیری می بخشد که بعد از بیان اینکه ورق استیل طلایی چیست چند نمونه از کاربرد های ورق استیل طلایی را نیز ذکر کرده ایم:

  • نماهای ساختمانی
  • نماهای مکان های مذهبی و گنبد و بارگاه ها
  • بدنه آسانسور
  • بکارگیری ورق استیل طلایی در سرویس بهداشتی و حمام
  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها

مشخصات ورق استیل تزئینی یا ورق استیل طلایی

در باب بیان مشخصات ورق استیل تزئینی یا ورق استیل طلایی باید ذکر کنم که این ورق ها در بیشتر شهر های ایران تولید می شوند اما برای خرید باید از فروشنده های معتبر، ورق درجه یک را خریداری کنید. ورق استیل طلایی در تبریز و برخی از دیگر شهر های ایران نیز به تولید می رسند که ورق استیل طلایی طرح دار، ورق استیل طلایی نازک و… با کروم ساخته شده و ضد لک و مقاوم نیز می باشند.

در باب ذکر اینکه ورق استیل طلایی چیست باید گفت که در هر محصول از ورق استیل ها میزان غلظت و استفاده از کروم متفاوت می باشد و این تغییر ماهیت وابسته به کاربرد نهایی محصول است و همچنین در نظر داشته باشید که فولاد ضد زنگ ممکن است که ضد لک نبوده و مقاومت بالایی نیز نداشته باشد، اما توجه داشته باشید هر چیزی اگر با کیفیت بالا و حتی با فولاد خوب تولید شوند قطعا کیفیت بی نظیری نیز خواهند داشت.

what is golden steel sheet 01

انواع ورق استیل طلایی

ورق استیل طلایی با توجه به حالت سطحی خود در سه دسته مات، خش دار و براق(ورق استیل آینه ای طلایی) تولید می شوند که هر کدام کاربرد و قیمت های مختلفی نیز دارند که در ادامه انواع ورق استیل طلایی را معرفی می کنیم:

ورق استیل طلایی مات

یکی از ویژگی های عالی ورق استیل طلایی مات در این است که گرد و غبار کمتری را در خود نشان می دهند و به همین دلیل از ورق استیل طلایی مات در نمای بیرونی ساختمان ها و آسانسور ها استفاده می شود.

ورق استیل طلایی براق یا آینه ای

اینکه ورق استیل طلایی چیست از مهم ترین سوالات روز می باشد که نمونه بارز آن ورق استیل طلایی براق یا آینه ای است که توانایی انعکاس نور را دارد و زیبایی بی نظیری به نمای داخلی منازل نیز می بخشد و توجه اغلب را نیز به خود جلب می کند.

ورق استیل طلایی خش دار

بر روی ورق استیل طلایی خش دار خط و خش های بسیار زیبایی وجود دارد که از این نمونه ورق استیل در مکان هایی که نمی خواهند انعکاس نور وجود داشته باشد استفاده می کنند.

نتیجه گیری

همانطور که این مطلب وبسایت گروه تجاری ثامن تجارت را که در باب اینکه ورق استیل طلایی چیست نوشته ایم را مطالعه کردید، باید بگوییم که این ورق زیر مجموعه ورق استیل رنگی می باشد و رایج ترین روش پوشش دهی این ورق استفاده از فرایند PVD است. نوسانات ارزی در کشور باعث شده است تا قیمت ورق استیل طلایی دکوراتیو و دیگر انواع آن متغییر باشد و همچنین برند تولیدی نیز روی قیمت تاثیر می گذارد.

مطالب مرتبط