مشاوره و فروش
02191003181

هزینه نصب وال پست گالوانیزه یا سیاه چقدر است؟

wall post installation
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
28 بازدید

یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از صدمات ناشی از زمین‌لرزه، استفاده از وال پست و ناودانی منقطع در سازه‌های گوناگون به منظور افزایش مقاومت و استحکام ساختمان است. وال پست به ورق‌هایی فولادی گفته می‌شود که به‌صورت افقی یا عمودی درون سازه قرار گرفته و استحکام ساختمان را افزایش می‌دهد. در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت قصد داریم دریابیم هزینه نصب وال پست گالوانیزه یا سیاه چقدر است؟ و شما را با نحوه خرید ناودانی منقطع آشنا سازیم. بنابراین، اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در زمینۀ این دسته از مقاطع فولادی کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر هزینه نصب وال پست منقطع

هزینه نصب وال پست منقطع گالوانیزه یا سیاه غالباً براساس عوامل زیر محاسبه می‌شود:

ابعاد و نوع وال پست

هزینه نصب وال پست و ناودانی منقطع بسته به ابعاد و نوع وال پست متغیر است. از آن‌جایی که این دسته از محصولات ممکن است با ابعاد متفاوت، ساختارهای گوناگون و امکانات منحصربه‌فردی به بازار عرضه شوند، هر نوع وال پست ممکن است قیمت و هزینه نصب متفاوتی داشته باشد. در حقیقت نوع سازه و متراژ آن تعیین‌کنندۀ ابعاد وال پست ها است. مثلاً هرچه ارتفاع سازه بیشتر باشد، لازم است از ناودانی منقطع بزرگ‌تری استفاده شود.

شرایط جغرافیایی

ویژگی‌های زمین مانند نوع خاک، شیب زمین، شرایط جوّی و دسترسی به محل نصب نیز تأثیر زیادی بر هزینه نصب وال پست دارد. ممکن است نیاز باشد کارهایی زیرساختی مانند حفر چاه، بتن‌ریزی، استفاده از ماشین‌آلات سنگین و… انجام دهید که بسته به سفارشی‌سازی و نیاز کارفرما، و نیز به‌کارگیری روش‌های جدید هزینه‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد.

حجم کار و نیروی کار مورد نیاز

هزینه نصب وال پست به میزان کار و نیروی کار مورد نیاز بستگی دارد. نحوۀ دسترسی به محل نصب، پیچیدگی کار، تعداد وال پست های قابل نصب در یک پروژه و سایر عوامل مشابه بر قیمت نهایی ناودانی منقطع تأثیرگذار هستند. برای اطلاع از هزینه نصب وال پست گالوانیزه و سیاه به لیست قیمت وال پست موجود در سایت ما مراجعه نمایید.

هزینه مواد اولیه و تجهیزات

هزینه نصب وال پست شامل هزینه مواد ساختمانی مورد استفاده برای نصب وال پست و تجهیزات مورد نیاز می‌شود. این شامل وال پست، بتن، سیم‌ها، اتصالات و سایر مواد و تجهیزات است. به عنوان مثال، برای نصب وال پست منقطع می‌توان از ورق گالوانیزه یا ورق سیاه استفاده کرد، که طبیعتاً استفاده از ورق گالوانیزه هزینۀ بیشتری را در پی خواهد داشت.

هزینه نصب ناودانی منقطع

این موارد تنها بخشی از عوامل مورد نیاز برای برآورد کردن هزینه نصب وال پست و ناودانی منقطع است؛ بنابراین، لازم است برای محاسبۀ دقیق هزینه نصب وال پست در پروژۀ خاص خود، با شرکت‌ها و پیمانکاران متخصص در این زمینه تماس بگیرید. آنان می‌توانند با مشاهدۀ محل نصب و دریافت جزئیات پروژه، برآورد دقیق‌تری را در اختیار شما قرار دهند. شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از وضعیت قیمت نصب وال پست و ناودانی منقطع به لیست قیمت ناودانی موجود در وب سایت ما مراجعه کنید.

وال پست گالوانیزه گران تر است یا سیاه؟

امروزه استفاده از وال پست گالوانیزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. به‌کارگیری این دسته از محصولات به همراه میلگرد بستر می‌تواند مقاومت سازۀ شما را تا چندین برابر افزایش دهد. وال پست منقطع گالوانیزه از قیمت ارزان‌تری نسبت به وال پست های سنتی برخوردار بوده و گزینۀ بسیار مناسبی برای سازه‌های بزرگ شناخته می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، استفاده از وال پست گالوانیزه شما را متحمل هزینۀ بیشتری نسبت به وال پست سیاه می‌سازد. اما درنهایت این شما هستید که باید با توجه به پروژۀ خود و نیز در نظر گرفتن مزایا و معایب هر یک از این ناودانی های منقطع، بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

مزایای وال پست گالوانیزه

وال پست گالوانیزه علاوه‌بر این‌که عملکرد دیوارها را تقویت می‌کند، به کاهش هزینه‌ها نیز یاری می‌رساند. از مهم‌ترین مزایای نصب وال پست گالوانیزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از سیستم مدولار
  • دارای وزن کم
  • دارای پیوستگی میان اجزا
  • برخورداری از پشتیبانی ساده
  • عدم نیاز به ساختار کمکی
  • توانایی تحمل بارهای استاتیک
  • برخورداری از قابلیت بازیافت
  • برخورداری از مقاومت در برابر آتش
  • و…

خرید ناودانی منقطع در ثامن تجارت

در نوشتۀ امروز از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به معرفی وال پست منقطع پرداختیم و به این پرسش پاسخ دادیم که هزینه نصب وال پست گالوانیزه یا سیاه چقدر است؟ همان‌طور که در ابتدای متن اشاره کردیم، وال پست دیوارهای سازه‌ای را به دیوارهای غیرسازه‌ای متصل کرده و اسکلت ساختمان را محکم می‌سازد. نکتۀ مهم در نصب وال پست منقطع رعایت استانداردها و اصول تعیین‌شده در این زمینه است. اگر قصد دارید از قیمت وال پست مورد نیاز خود مطلع شده و یا به خرید انواع نبشی، انواع ناودانی، انواع سپری، ورق گالوانیزه، تیرآهن نرمال و سایر محصولات فولادی مورد نیاز خود اقدام نمایید، تنها کافی است وارد بخش مربوطه در منوی سایت ما شده و یا با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه