مشاوره و فروش
02137163

قیمت میلگرد سایز 8 ساده (خرید انواع میلگرد + جدول قیمت)

simple rebar f.jpg
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
5 بازدید

قیمت میلگرد سایز 8 ساده، با ویژگی های آن مشخص می شود. این ویژگی ها شامل وزن میلگرد 8 ساده، سایز، جنس میلگرد، زمان تولید و وزن بندیل نهایی می باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این موارد را بررسی کنیم. وب سایت شرکت بازرگانی ثامن تجارت یکی از مراجع مهم در زمینه شناخت و دریافت قیمت میلگرد ساده و دیگر انواع آهن آلات است. این وب سایت امکان خرید سریع و راحت انواع میلگرد ساده و سایر محصولات مرتبط با ساخت و ساز را برای شما فراهم می کند.

 

قیمت میلگرد سایز 8 ساده

میلگردها معمولا با واحد شاخه شمارش می شوند؛ اما بسته بندی آن ها در قالب بندیل است. هر بندیل شامل تعداد مشخصی از میلگرد است که در زمان خرید، وزن و قیمت آن ها مورد توجه قرار می گیرد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که میلگرد های ساده دارای آج نیستند. به طور کلی میلگرد ها در دو دسته ساده و آج دار قرار می گیرند که ما در این مطلب قصد بررسی میلگرد ساده و بدون آج را داریم.

قیمت میلگرد ساده

 

مشخصات میلگرد سایز 8

همانطور که گفتیم، از موارد تاثیر گذار در قیمت میلگرد سایز 8 و انواع دیگر میلگرد، مشخصات آن است. هنگام خرید میلگرد ساده می بایست به مشخصاتی از جمله وزن طول شاخه و وزن بسته بندی نیز توجه نمود. در جدول زیر مقادیر مرتبط با هر یک از این موارد آورده شده است:

طول شاخه 6 متر
قطر میلگرد 0.8 سانتی متر
وزن شاخه 2.5 کیلوگرم
بسته بندی حدود 2 تن = 2000 کیلوگرم

 

وزن میلگرد 8 ساده

در ادامه مقاله قیمت میلگرد سایز 8 ساده به بررسی وزن این محصول و وزن بسته بندی آن می پردازیم. این که یک بندیل شامل چه تعداد میلگرد باشد به عوامل مختلفی از جمله وزن میلگردها و سیاست ها و استانداردهای مورد توجه در کارخانه سازنده بستگی دارد. معمولا وزن این بندیل ها از 2 تن تا 5.5 تن در نظر گرفته می شود و در هر بندیل تعداد مشخصی میلگرد یکسان قرار داده می شود. میلگرد 8 ساده معمولا دارای بسته بندی 2 تنی است.

میلگرد 8 ساده

طول میلگرد سایز 8

همان طور که در جدول بالا مشاهده می کنید هر شاخه ازمیلگرد سایز 8 با طول 6 متر تولید و به بازار عرضه می شود. اما باید توجه داشته باشید که مطابق با استاندارد تعریف شده برای این محصول، می توان شاخه ها را در سایز 12 متری هم تولید کرد. البته امکان تولید آن ها در سایزهای مورد نیاز مشتری نیز وجود دارد.

میلگرد ساده سایز 8

جدول قیمت میلگرد سایز 8 ساده

قیمت میلگرد 8 ساده در مشهد و شهرهای دیگر ایران به صورت روزانه در  حال تغییر است. در جدول زیر می توانید قیمت هریک را بررسی کنید. کارشناسان ثامن تجارت آماده پاسخگویی به شما و اعلام قیمت لحظه ای میلگرد در انواع مختلف هستند.

 

نام محصول حالت کارخانه قیمت
میلگرد 8 شاخه 12 متری A2 کارخانه آریا ذوب تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A2 کارخانه سیادن ابهر تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A3 کارخانه آریا ذوب تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A3 کارخانه بافق یزد تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A3 کارخانه جهان فولاد سیرجان تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A2 کارخانه جهان فولاد سیرجان تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A2 کارخانه راد همدان تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A2 کارخانه هشترود تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A2 کارخانه درپاد تبریز تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A2 کارخانه آناهیتا گیلان تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A2 کارخانه فولاد امین تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A2 کارخانه نورد گرم سمنان تماس بگیرید
میلگرد 8 شاخه 12 متری A3 کارخانه نورد گرم سمنان تماس بگیرید

قیمت میلگردها به دلیل استفاده گسترده در ساخت خاموت و مش های فولادی بسیار حائز اهمیت بوده و بر قیمت کلی پروژه موثر است.

خاموت به نقل از ویکی پدیا:

آرماتورهای عرضی که برای مقاومت در برابر برش و پیچش به دور آرماتورهای طولی و اصلی در شناژها بسته می‌شوند و به نوعی اسکلت بندی ساختمان را تشکیل می‌دهند خاموت نام دارند.

قیمت میلگرد سایز 8 ساده

کاربرد میلگرد 8 ساده

حال که توضیحات کلی در مورد قیمت میلگرد سایز 8 ساده را ارائه دادیم، نوبت به بیان توضیحاتی در خصوص کاربرد این محصول می رسد. میلگرد 8 را با نام میلگرد کوره ای نیز می شناسند. چرا که این محصول به روش ریخته گری تولید می شود. میلگرد سایز 8 در مقایسه با میلگردهای آجدار از میزان استقامت کمتری برخوردار است. عمده ترین کاربرد این محصول عبارت است از:

  • اجرای نمای سنگی ساختمان ها
  • ایجاد سقف کاذب
  • ساخت پیچ، مهره، میخ و …
قیمت میلگرد 8 ساده

قیمت میلگرد ساده اصفهان

یکی از اصلی ترین کارخانه های تولید انواع آهن آلات در ایران، کارخانه ذوب آهن اصهان است. استعلام قیمت میلگرد سایز 8 ساده اصفهان نیز مانند سایز کارخانه ها در سرتاسر ایران باید در همان روز خرید انجام شود. انواع میلگرد ساده تولیدی در این کارخانه مشخصاتی مطابق با استاندادهای مطرح دنیا دارند. به عنوان مثال وزن میلگرد 8 ساده تولید شده در این شهر که با توجه به همین استانداردها، تعیین شده است. این میلگردها به سادگی از طریق فروشگاه آنلاین ثامن تجارت قابل خریداری هستند. در این مطلب به بررسی ویژگی های میلگرد 8 ساده و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن پرداختیم.

 

 

 

مطالب مرتبط