مشاوره و فروش
02137163

قیمت میلگرد بدون آج (قیمت انواع میلگرد ساده اصفهان)

price rebar without tread
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
35 بازدید

قیمت میلگرد بدون آج: میلگرد ساده یا همان میلگرد بدون آج یکی از محصولات مورد نیاز در صنعت ساخت و ساز است. این نوع میلگرد برای جبران مقاومت کششی پایین بتن مورد استفاده قرار می گیرد. میلگردهای ساده برای انجام عملیات جوشکاری مناسب هستند. این محصول را می توان به راحتی تغییر شکل داد و امکان اهنگری نیز برای آن ها وجود دارد.

وزن میلگرد بدون آج بر روی قیمت آن بسیار موثر است. قیمت میلگرد ساده اصفهان نسبت به نوع آجدار آن پایین تر است. اما همه چیز به همان وزن و مشخصات دیگر میلگرد از جمله سایز و برند تولیدکننده آن بستگی خواهد داشت. در این مقاله از وب سایت شرکت فروش آهن آلات ثامن تجارت قصد داریم تا شما را با میلگرد بدون آج و نحوه دریافت قیمت روزانه آن آشنا کنیم.

قیمت میلگرد بدون آج

میلگرد ساده در کارخانه های مختلفی در داخل کشور تولید می شود. سایز این محصول در بازه 8 تا 40 واقع می شود و براساس استاندارد دارای گریدهای A1، A2 و A3 هستند. در این میان قیمت میلگرد 10 بدون آج و همچنین قیمت میلگرد ساده نمره 6 بیشتر از انواع دیگر مورد استعلام قرار می گیرد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید میلگردهای بدون پاج دارای برگ شناسنامه هستند. در این شناسنامه اطلاعاتی در مورد محصول و نتایج آنالیز آن آورده شده است. قطر اسمی هر میگلرد نیز در این شناسنامه موجود است. استاندارد ملی ایران به شماره ISIRI برای شرایط جوشکاری این نوع میلگردها را بیان کرده و مطابق با آن برای انجام این عملیات باید شرایط میلگرد با توجه به دستورالعمل های ذکر شده در استاندارد، رعایت شود.

price rebar without tread 01

تولیدکنندگان میلگرد بدون آج در ایران

قیمت میلگرد بدون آج را می توان از طریق وب سایت کارخانه های تولیدکننده آن ها به دست آورد. یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کننده قیمت، همین برند تولیدکننده آن است. البته مواردی مانند فاصله کارخانه و محل بارگیری تا مقصد و همچنین هزینه های حمل و نقل و انبارداری هم بر قیمت این محصولات موثر خواهد بود. اصلی ترین کارخانه های تولیدکننده میلگرد در ایران عبارت اند از:

  • کارخانه فولاد کویر کاشان
  • کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش
  • کارخانه فولاد آلیاژی ایران
  • شرکت فولاد سپهر ایرانیان
  • کارخانه نورد فولاد نوین متین
  • کارخانه نورد گرم جهان
  • کارخانه آذر گستر سدید
  • کارخانه نورد فولاد آیین صنعت
  • کارخانه فولاد گل آذین.

جدول قیمت میلگرد ساده

در ادامه مقاله قیمت میلگرد بدون آج، کارخانه فولاد کویر کاشان را به شما معرفی خواهیم کرد. این کارخانه به عنوان بزرگترین تولیدکننده میلگرد شاخه و کلاف در کشور شناخته  می شود. به طوری که چیزی در حدود 10 درصد از میلگرد مورد نیاز برای ساخت و ساز در کشور را تامین می نماید. کارخانه فولاد کویر تولید محصولات جدید فولادی شامل 40 گرید فولادی و 450 سبد محصولی را در کارنامه خود به ثبت رساند است. در جدول زیر اطلاعاتی در مورد میلگردهای فولاد کویر تولیدی این کارخانه قابل مشاهده است.

عنوان سایز – حالت استاندارد قیمت
میلگرد 12 ساده A1 فولاد کویر کاشان 12 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 14 ساده A1 فولاد کویر کاشان 14 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 16 ساده A1 فولاد کویر کاشان 16 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 18 ساده A1 فولاد کویر کاشان 18 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 20 ساده A1 فولاد کویر کاشان 20 – حالتک شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 22 ساده A1 فولاد کویر کاشان 22 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 25 ساده A1 فولاد کویر کاشان 25 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 28 ساده A1 فولاد کویر کاشان 28 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 30 ساده A1 فولاد کویر کاشان 30 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 32 ساده A1 فولاد کویر کاشان 32 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 12 ساده A1 فولاد کویر کاشان 36 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
میلگرد 40 ساده A1 فولاد کویر کاشان 40 – حالت: شاخه A1 تماس بگیرید
price rebar without tread 02

قیمت میلگرد 10 بدون آج

همان طور که در بخش های قبلی از این مقاله اشاره شد، قیمت میلگرد 8 آجدار یا انواع میلگردهای دیگر به وزن و ویژگی های آن وابسته است. مسلما هر چه سایز و وزن میلگرد بدون آج بالاتر باشد، قیمت بیشتری هم برای آن در نظر گرفته می شود. در این مقاله از شرکت ثامن تجارت در مورد محصولا کارخانه فولاد کویر کاشان صحبت شد. اما کارخانه های دیگری نیز در ایران به تولید انواع میلگرد مشغول هستند که در بالا هم به ان ها اشاره شد. هم اکنون امکان خرید بسیاری از محصولات تولیدی این کارخانه ها از طریق وب سایت ما فراهم شده است. تنها کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات و ابهامات خود را در مورد نحوه خرید و دریافت محصولات، از آن ها بپرسید.

مطالب مرتبط