مشاوره و فروش
02191003181
price polymer swimming pool 02
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
299 بازدید

قیمت پلیمر برای استخر: لیست قیمت ژئوممبران و قیمت ورق استخر کشاورزی به صورت روزانه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این محصولات برای جلوگیری از هدر رفتن آب در یک استخر مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت ورق استخر به کیفیت آن وابسته بوده و با توجه به قیمت مواد اولیه و هزینه تولید، نصب و حمل و نقل، تعیین می گردد. ویژگی این محصول برای استخر جلوگیری از نشتی آب و جلبک زدن است. در ادامه این مقاله از شرکت بازرگانی ثامن تجارت با ما همراه باشید تا قیمت و ویژگی های این محصول را به طور کامل تر شرح دهیم.

قیمت پلیمر برای استخر

پوشش پلی اتیلن برای استخر از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که در بالا هم اشاره شد، وجود چنین پوششی هم مانع از جلبک زدن کف استخر می شود و هم اجازه نشتی آب و هدر رفتن آن را نمی دهد. این نوع پلیمرها دارا طرح های مختلفی هستند که صاحبان پروژه باید نسبت به انتخاب مدل مورد نظر خود اقدام نمایند و بعد مونتاژ و پوشش دهی استخر آغاز گردد. قیمت روز پلیمر استخر هم در همین زمان و با توجه به اقداماتی که باید انجام شود، مشخص می شود. با این اقدامات، استخرها هم دارای کیفیت بالاتری خواهند بود و هم زیباتر به نظر می رسند.

ورق ژئوممبران استخر

قیمت ورق ژئوممبران در تهران و شهرستان ها تفاو چندانی ندارد و به جنس و کیفیت ورق برمیگردد. زمانی که یک استخر احداث میشود همه جای آن را با پوششی از ورق های نازک پلی اتیلن می پوشانند. پلاستیکی که در احداث استخرهای کشاورزی به کار می رود، همان ورق ژئوممبران است و قیمت پلیمر برای استخر هم به میزان قابل توجهی به این ورق وابسته خواهد بود. این نوع ورق ها هزینه ها را در مقایسه با زمانی که برای پوشش استخرها از بتن و آجر استفاده شود، کاهش می دهند.  ضمن این که اجرای آن ها بسیار سریع تر است و مقاومت بیشتری هم در برابر نفوذ آب دارند.

price polymer swimming pool

مزایای استفاده از استخر پلیمری

در ادامه مقاله قیمت روز پلیمر استخر خوب است با مزایا استفاده از این نوع پوشش نیز آشنا شوید.

  • این پوشش ها سبک و انعطاف پذیر اند
  • مقاومت و استحکام بالایی دارند
  • خورده نشده و پوسیده نمی شوند
  • امکان گرم ماندن آب برای مدت طولانی را فراهم می کنند

استاندارد طراحی و ساخت ورق پلاستیکی استخر

قیمت پلیمر برای استخر با توجه به استاندارد مورد نظر در تولید این محصول نیز مشخص می شود. ورق های پلاستیکی استخر از استاندارد لازم برای مخازن آب شرب پیروی می کنند. از این رو این ورق ها می توانند دما را از 40 درجه زیر صفر تا 40 درجه بالاصفر تحمل نمایند.

ورق های پلاستیکی استخر که مطابق با استاندارد ساخته شده باشند، هم امکان ترمیم دارند و هم این که می توان آن ها را در صورت نیاز جا به جا کرد.

انتخاب پوشش پلیمری مناسب برای استخر

جهت انتخاب پوشش پلیمری که برای یک استخر مناسب باشد، باید به موارد زیر توجه نمود:

  • نوع سیال
  • درجه حرارت کارکردی
  • حجم توربولنسی
  • امکان ترمیم و تعمیر ورق
  • قیمت پلیمر برای استخر
  • ارتفاع استخرهای صنعتی که تاثیر بالایی بر هزینه های اجرا دارد.
  • جنس سطح استخر.
price polymer swimming pool 01

کفپوش های اپوکسی برای استخر

این نوع کفپوش ها معمولا جهت به کارگیری در استخرهای صنعتی، حوضچه های صنعتی و استخرهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. در زمان انتخاب این کفپوش ها باید آستانه تحمل دمای آن ها را سنجید. پلی یورتان ها، پلی اوره، کامپوزیت ها، پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید و فلوئوروپلیمرها از جمله این پوشش ها هستند که هر کدام با قیمت مخصوص به خود در بازار عرضه می شوند.

قیمت ورق استخر کشاورزی

در مورد تنوع قیمت پلیمر برای استخر کشاورزی باید بدانید که بیش از هر چیزی جنس سطح استخر و ارتفاع آن ها دارای اهمیت است. در میان انواع پوشش های پلیمری با این نوع کاربرد، قیمت ورق استخر از جنس پوشش های اپوکسی از پایین ترین میزان قیمت ورق پلیمری با پوشش های فلئورو پلیمر از بالاترین قیمت، برخوردار هستند. قیمت روز پلیمر استخر از هر دو نوع را می توان از طریق وب سایت های معتبر مانند وب سایت فروشگاه اینترنتی شرکت ثامن تجارت دریافت نمود.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه