مشاوره و فروش
02191003181

مزایای پرلین زد چیست؟

benefits perlin ran
۲۶ فروردین ۱۴۰۳
17 بازدید

مزایای پرلین زد به اندازه ای هست که از آن به عنوان یک عضو جدایی ناپذیر از سازه ها یاد شود. این محصول کاربردهای زیادی برای ساخت سوله ها دارد به همین دلیل به این محصول پروفیل زد سوله می گویند. قیمت زد سوله هم به همین کاربردها، میزان تولید و عرضه در بازار و البته مشخصات پروفیل بستگی دارد. فعال در زمینه فروش محصولاتی از قبیل انواع ورق پرلین، به خصوص پرلین زد، ورق های سیاه و آلومینیوم و … می باشد. مقاله حاضر از وب سایت این شرکت به طور اختصاصی مزایای پرلین زد را مورد بررسی قرار می دهد.

مزایای پرلین زد

محصولاتی مانند پرلین ها مزایای زیادی دارند که باعث شده از آن ها در ساخت سقف انواع سوله ها استفاده شود. این پروفیل ها در واقع تیرآهن های افقی هستند که از آن ها در اتصالات سقف و دیوارهای یک سازه بهره گرفته می شود. به طوری که امکان تحمل بام و دیوارها را داشته و به استحکام سازه کمک ویژه ای می نمایند.

برخی از این پروفیل ها از ابتدا دارای سوراخ هایی م باشند تا نصب آسان و سریعی داشته و به راحتی قابل استفاده باشند. ضمن این که این محصول با عمق های اسمی متفاوتی نیز موجود هستند که بنابه نیاز مشتری خریداری می گردند. میزان این عمق ها برابر با مقادیر 100، 150، 200 و 250 می باشد.

وزن کم و سبک بودن

یکی از اصلی ترین مزایای پرلین زد این است که این محصول دارا وزن پایینی هستند. از این رو حمل و نقل این محصولات بسیار ساده بوده و موجب می شود تا هزینه های مربوطه نیز کاهش یابد. به همین دلیل است که قیمت زد سوله معمولا منصفانه است و نسبت به سایر اجزای سازه، پاین تر اعلام می گردد.

استحکام بالای پرلین Z

به طور کل پرلین زد دارای استحکام بالایی است و همین استحکام بالا، طول عمر بالایی را نیز برای این محصول به همراه دارد. این نوع محصول را با استفاده از فولاد کششی بالا می سازند. ار این رو دوام بالایی را می توان از آن ها انتظار داشت.

نصب سریع و راحت

از دیگر مزایای پرلین زد نصب سریع و آسان آن ها است. به عبارتی دیگر باید گفت که نصب این محصول به تخصص خاصی نیاز ندارد و زمان زیادی را هم صرف خود نمی کند. ماشین آلات مختفی که برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرند، تا حد زیادی زمان لازم برای نصب این محصول را کاهش می دهند. ضمن این که سوراخ هایی که از پیش بر روی بدنه این محصول تعبیه شده اند، امکان راحت تر بودن نصب ن ها را فراهم می نمایند.

قیمت مناسب

در بخش های قبل به عوامل موثر بر تعیین قیمت  زد سوله اشاره کردیم. مزیت این محصول از نظر قیمت، رقابتی بودن آن است.

به این صورت که اکثر تولیدکنندگان در تلاش هستند برای ارائه بهتر محصول خود در بازار، قیمت های مناسب تری را مصوب کنند تا مشتریان رضایت بیشتری داشته و در نتیجه فروش شان بالاتر رود.

سایز پروفیل زد

حال که تا حد قابل توجهی بامزایای پرلین زد آشنا شدید، لازم است تا بدانیدکه این محصول در چه ابعادی تولید می گردد. به طور عمدا مقادیر زیر برای تعیین سایز این محصول متصور است:

  • بیشترین طول برای یک پروفیل زد برابر با 16 هزار میلی متر می باشد
  • بیشترین اندازه برای جان یک پروفیل زد برابر با 400 میلی متر است
  • حداکثر اندازه بال این محصول برابر با 100 میلی متر است.

وزن پروفیل زد نیز چیزی در حدود 4 تا 10 کیلوگرم در نظر گرفته می شود. جدول اشتال پروفیل z اطلاعات مرتبط به این محصول اعم از وزن و .. را به طور کامل نمایش می دهد.

خرید پروفیل زد

اصلی ترین مزایای پرلین زد در این مقاله سایت فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به شما معرفی شد. در نظر داشته باشید که نحوه نصب پروفیل زد و این که فاصله زد در سوله به چه میزان باشد، به نظر متخصصان، طراحان و صاحبان آگاه پروژه ها بستگی دارد. همچنین در اینجا یاداور شدیم که ورق پرلین و  پروفیل زد برای سقف سوله های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این مورد از مهم ترین کاربردها این محصول به حساب می آید. برای آگاهی در مورد قیمت پروفیل زد و نحوه خرید آن می توانید با کارشناسان واحد فروش ما ارتباط بگیرید. این کارشناسان به صورت آنلاین و 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه