مشاوره و فروش
02191003181
852350 image1652846555
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
8 بازدید

جدول وزن پروفیل استیل بصورت کلی وزن پروفیل برحسب صورتحساب در خصوص این محصول شمرده می شود که نظیر آنها می توان به قطر، طول و عرض پروفیل اشاره کرد‌. همانگونه که در فرمول ها دیده می شود با دارا بودن سه فاکتور یادآوری شده به آسانی و با استفاده از فرمول معمولی می توان به ابعاد پروفیل استیل پیدا کرد. از اینکه که وزن فرآورده ها استیل یکی از اصلی ترین ویژگی های موثر روی هزینه آنها، مناسب است قبل از خرید پروفیل استنلس استیل مربوط به وزن آن با کارمندان فروش  صحبت کنید. سایت ثامن تجارت سعی دارد شما را انواع محاسبات و فرمول پروفیل و ورق استیل آشنا سازد.

جدول وزن قوطی استیل

قوطی پروفیل جهت ساخت و ساز مصالح خیلی متفاوت است و تاکید بر محاسبه وزن آن از ارزش بسیاری برخوردار می باشد‌ دقت داشته باشید که جهت بهتر محاسبه نمودن وزن قوطی پروفیل باید به نوع بیشتر این فراورده دقت کنید  و همچنین باید در محاسبه وزن فلزات متنوع که دارای حداقل یک فرمول هستند،  خیلی توجه کنید. دراین فرمول مطالبی مثل مدل فلز و ضوابط حاکم در آنها سبب تغییر آن خواهد شد.

وزن مخصوص ×ضخامت قوطی× (۲×(عرض قوطی × طول قوطی))

جدول وزن پروفیل استیل

ردیفنوع جنسسایزضخامتطولتولید
1قوطی و پروفیل استیل 30450×251.5mm6.0 متراسپانیا
2قوطی و پروفیل استیل 30440×801.5mm6.0 مترتایوان
3قوطی و پروفیل استیل 30450×1002mm6.0 متراسپانیا
4قوطی و پروفیل استیل 30410×300.96.0 مترتایوان
5قوطی و پروفیل استیل 30420×201.5mm6.0 مترچین
6قوطی و پروفیل استیل 30460×401.5mm6.0 مترتایوان
7قوطی و پروفیل استیل 30430×302mm6.0 مترترکیه
8قوطی و پروفیل استیل 30480×803mm6.0 مترترکیه

جدول وزنی پروفیل آلومینیوم

وزن پروفیل های آلومینیومی یکی از اصلی ترین مطالبی است که روی مدل مورد استفاده و قیمت پروفیل ها موثر است. این مورد، فرمول شمردن وزن پروفیل آلومینیومی را بیان میکند. چگالی آلومینیوم مساوی با ۲.۷ خواهد بود. جهت محاسبات مناسب می باشد در فرمول نیز ۲.۶۶ و یا ۲.۷ انجام دهید.

جدول وزن قوطی و پروفیل آلومینیوم

وزن ورق آلومینیوم =طول ×عرض ×۲.۶۶×ضخامت

محاسبه وزن پروفیل آلومینیوم

وزن پروفیل =۲.۷چگالی آلومینیوم×ضخامت× طول × عرض

وزن پروفیل پنجره

در این بخش از جدول وزن پروفیل استیل براق به جست و جوی وزن درب و پنجره می پردازیم. وزن پروفیل سپری درب و پنجره یکی از مطالب اصلی است که حتما بتوانید آن را با توجه کامل محاسبه کنید، همانطور که میدانید با اجرا کردن محاسبات مورد نیاز و کسب کردن وزن تخمینی پروفیل سپری درب و پنجره، قادر هستید قیمت حدودی پروفیل های لازم خود را گمان کنید.

از سمتی نباید از یاد ببرید که محاسبه کردن وزن پروفیل سپری درب و پنجره کمکی به شما می کند که قادر باشید وزن تمام ساختمان خود را به شکل کاملا درست پیدا کنید و همچنین محاسبات آخری مخصوص به ساختمان را با تمرکز بسیار انجام دهید. ولی پیش از هر چیزمناسب باشد بدانید که پروفیل استیل براق مفهوم پروفیل استوار بودن سطوح بریده در یک طول معلوم باشد.

سایت ثامن تجارت به شما تاکید میکند که در ارائه ساختمان، باید بدانید که بصورت نهایی دو قسمت پروفیل داریم که از جمله  پروفیل بسته و باز است. ناودانی، تیرآهن، میلگرد، چهار پهلو، نبشی و میلگرد از اقسام پروفیل های باز کاربردی در ساختمان سازی است.

پروفیل های بسته  می توان به مواردی از جمله پروفیل برقی، پروفیل کرکره ای و قوطی پروفیل که استفاده شده جهت لوله، پنجره و درب و …این فراورده ها در ساختمان سازی و همچنین مسیر سازی استفاده بیشتری دارند. الگوهای بسیاری از پروفیل بسته موجود است که به پروفیل ستونی خوانده می شود و جهت طراحی اسکلت ستون و فلز در ساختمان های خیلی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

image16528461912

محاسبه آنلاین ورق استیل

بعضی سولات پیش میاد که از طرف مشتریان که چگونه توانست وزن وری استیل را محاسبه کنیم. نیاز به نوشتن این بخش از سایت ثامن تجارت جهت شما عزیزان است. یکی از دغدغه فروشندگان و همچنین خریداران ورق استیل و همینطور شمردن و محاسبه کردن ورق استیل است.

از اینکه ورق استیل و برخی ورقها اکنون با واحد کیلوگرم فروش می روند زمان خرید نیز هزینه نهایی را وزن ورق ها مشخص می کنند. از این جهت فاکتور ما در حدس قیمت محاسبه و شمردن وزن ورق است.

در هنگام خرید اوراق کویل یا فابریک گاهی وزن نهایی ورق مشخص شده و قادر هستید هزینه و درصد افت را آسان محاسبه کنید ولی جهت محاسبه وزن ورق استیل در سایز های متنوع می توانید به آسانی فرمول پایین وزن ورق را بدست بیاورید.

۷.۸۶*۰.۶*۲*۱=۹.۴۳ کیلو گرم

اهمیت محاسبه وزن پروفیل استیل

در این مقاله از جدول وزنی پروفیل استیل به بررسی اهمیت محاسبه وزن استیل اشاره میکنیم. چنانچه ما هزینه واحد یک فراوده را خرید بدانیم یک سمت و اینکه از راهی بفهمیم یک فراورده چند واحد جهت ما محاسبه خواهد شد نیز از بعضی راه ها اهمیت بسیاری دارد. مثلا در هنگام حری ورق استیل و همچنین با محاسبه کردن وزن ورق:

  • قادر هستید هزینه نهایی را جهت خرید تعداد و ابعاد پروفیل استیل دلخواه محاسبه کنیم.
  • در بعضی مطالب میتوان از سو استفاده فروشندگان جلوگیری کرد.
  • محاسبات اولیه خیلی حائز اهمیت است و چنانچه ما بدانیم جهت یک پروژه چند کیلو ورق استیل نیاز داشته باشیم.
  • همینطور محاسبه وزن ورق استیل هنگامی که استفادا از ورق اساسی باشد مفید خواهد بود.
  • از سمتی محاسبه قیمت های حمل و نقل نیز با محاسبه وزن ورق راحت تر است.
جان کلام

در این پروژه جدول وزن پروفیل استیل قصد داشتیم راجب محاسبه انواع خرید پروفیل استنلس استیل و انواع ورق استیل پرداختیم و هر کدام دارای فرمول خاص خود می باشد که شما در حین خرید از این فرمول ها استفاده بفرمایید. شما می توانید از فروشگاه ثامن تجارت یک خرید مطمئن داشته باشید.

 

سوالات متداول

جدول وزن پروفیل استیل چیست؟

در این جدول وزن پروفیل برحسب صورتحساب در خصوص این محصول شمرده می شود که نظیر آنها می توان به قطر، طول و عرض پروفیل اشاره کرد‌.

چگالی وزن پروفیل استیل چقدر است؟

۲.۷ چگالی
منبع : melindasteel.com

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه