مشاوره و فروش
02137163

ورق استیل شهرک صنعتی شیراز

shiraz industrial city steel sheet
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
153 بازدید

ورق استیل را هم برای اهداف ساختاری و هم برای زیبایی‌شناختی مورد استفاده قرار می‌دهند، و تقریباً هر تاجر ماهری در زمینۀ آهن‌آلات، به‌گونه‌ای با انواع متنوع ورق‌های استیل کار کرده است. در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت قصد دارید به معرفی ورق استیل شهرک صنعتی شیراز بپردازیم و شما را با نحوۀ خرید یکی از باکیفیت‌ترین ورق های استیل موجود در بازار آشنا سازیم. بنابراین، اگر قصد دارید بهترین ورق استیل را بشناسید و اقدام به خرید ورق استیل باکیفیت نمایید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

ورق استیل شهرک صنعتی شیراز

ورق استیل بدون شک یکی از پرکاربردترین فلزات در جهان است. از ساخت‌وساز خودرو گرفته تا محصولات فلزی، لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی، ورق استیل در همه‌جا حضور دارد.

از طریق انجام عملیات‌های گوناگون فلز فولادی را به ورق‌های نازک استیل تبدیل می‌کنند، که براساس نوع فولاد مورد استفاده و نوع نورد (یعنی فشار مورد استفاده برای صاف کردن فلز)، ورق استیل از ضخامت متفاوتی برخوردار می‌شود؛ از ورق‌های بسیار نازک (معروف به فویل) گرفته تا ورق‌های ضخیم‌تر (معروف به صفحات).

ضخامت این دسته از محصولات معمولاً برحسب میلی‌متر اندازه گیری می‌شود، مگر این‌که سفارشی‌سازی برای آن درخواست شده باشد.

ورق استیل شهرک صنعتی شیراز را می‌توان به‌راحتی در اندازه‌های گوناگون برش داد و به اشکال مختلف قالب زد. گفتنی است که خم کردن صفحات فولادی (به‌عنوان مثال، ورق‌های استیل بسیار ضخیم) کاری نسبتاً چالش‌برانگیز به شمار می‌رود.

از آن‌جایی که قیمت ورق استیل به ضخامت، تکنیک مورد استفاده و عملیات سطحی بستگی دارد، شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت ورق استیل شهرک صنعتی شیراز با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید.

انواع ورق استیل شهرک صنعتی شیراز چیست؟

انواع گوناگونی از ورق‌های استیل در سراسر جهان وجود دارد که برای اهداف متفاوتی ازجمله ساخت‌وساز به کار گرفته می‌شود. ترکیب سایر فلزات، ضخامت فولاد، استحکام فولاد و… به هر نوع ورق استیل شخصیت منحصربه‌فردی می‌بخشد، و می‌توان گفت بسته به محصول تولیدشده و خواص آن، بازار پررونقی برای هر گونه ورق استیل وجود دارد.

در این بخش قصد داریم دو گونه از رایج‌ترین و پرکاربردترین ورق های استیل را به شما معرفی کنیم:

ورق استنلس استیل

پرکاربردترین و محبوب‌ترین شکل ورق استیل شهرک صنعتی شیراز، فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل با درخشندگی منحصربه‌فرد و انعطاف‌پذیر است، که می‌تواند به‌راحتی به شکل‌های دلخواه قالب‌گیری شود. معمولاً حاوی مقدار کمی آلیاژ کروم (حداقل 10.5٪) است که موجب انعطاف‌پذیری و شکل‌پذیری آن می‌شود. براساس نسبت فولاد به کروم استفاده‌شده، می‌توان از آن در صنایع غذایی (به‌عنوان مثال برای ساخت ظروف، کارد و چنگال، لوازم خانگی و…) و سایر صنایع استفاده کرد.

ورق استیل کربن

این گونه شکل محکمی از فلز فولادی است که معمولاً تا 2.5 درصد کربن دارد و در میان رایج‌ترین شکل‌های ورق استیل شهرک صنعتی شیراز قرار می‌گیرد. این فولاد به دلیل کیفیت خورنده‌اش شناخته شده و برای محافظت از آن در برابر زنگ‌زدگی نیاز به ساخت پوشش است. ورق استیل کربن دار حاوی مقدار بسیار کمی از آلیاژ دیگربوده که این موضوع آن را بادوام، قوی و مناسب برای ساخت قطعات خودرو، دروازه‌ها، نرده‌ها، سیم‌ها و… می‌سازد.

ورق فولاد کربن بسته به میزان کربن، در شش درجه موجود است (یعنی کم، متوسط، زیاد). خورندگی، استحکام، دوام، شکنندگی و شکل‌پذیری آن به مقدار کربن موجود در آن بستگی دارد و در بسیاری از موارد آن را جایگزین مناسبی برای فولاد ضد زنگ می‌دانند.

خرید ورق استیل شهرک صنعتی شیراز

خرید ورق استیل شهرک صنعتی شیراز از ثامن تجارت

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، ورق های استیل از کاربردها و تنوع بی‌نظیری برخوردار بوده و در صنایع متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از بهترین گونه‌های این دسته از مقاطع فولادی، ورق استیل شهرک صنعتی شیراز است که از کیفیت، استحکام و قیمت بسیار خوبی برخوردار است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت در ارتباط باشید. همچنین، اگر قصد خرید ورق استنلس استیل، ورق آجدار، صفحه ستون، توری، لوله مانیسمان و سایر محصولات فولادی مورد نیاز خود را دارید، تنها کافی است از طریق همین صفحه وارد بخش مربوطه در منوی سایت ما شوید.

مطالب مرتبط