مشاوره و فروش
02137163

فروش ورق استیل چهاردانگه

quadruple steel sheet2
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
24 بازدید

یکی از انواع ورق‌های فولادی پر کاربرد در صنعت، ورق استیل است که دارای ظاهری بی نقص و خوب بوده و به دلیل داشتن ویژگی‌هایی همچون ضد اسید بودن، مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی، مقاومت به خوردگی و… در بازار به صورت براق و مات عرضه می‌شوند. ورق استیل چهاردانگه نیز از سری ورق‌های تولیدی در مجموعه تولیدی‌های تهران هستند که با رعایت اصول و استاندارد‌ها با بهترین کیفیت به تولید می‌‌رسند. پس اگر قصد خرید ورق استیل چهار دانگه را دارید، با شماره ۹۱۰۰۳۱۸۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و از طریق کارشناسان بازرگانی ثامن تجارت درخواست خرید بدون واسطه را انجام بدهید.

معرفی ورق استیل چهاردانگه

ورق استیل یا ورق استنلس استیل از دسته ورق‌های مقاومی هستند که خواص مکانیکی متفاوتی به نسبت سایر فولاد‌ها دارند. این ورق شامل ترکیباتی نظیر نیکل، آهن و کربن و کروم هستند که در محصولات استیل میزان کربن موجود، متغیر است. در واقع با افزایش عنصر کروم، مقاومت محصول در برابر خوردگی افزایش پیدا می‌کند و همچنین وجود عنصر مولبیدن سبب مقاومت ورق در برابر اسید‌ها خواهد شد.

ورق استیل چهاردانگه

ورق استیل چهاردانگه یک برند نیست! شهرک صنعتی چهار دانگه واقع در استان تهران است که تولید کننده انواع ورق استیل بوده و بهترین محصولات را مطابق با استاندارد‌های جهانی به تولید می‌رسانند. خرید ورق استیل چهاردانگه تنها زمانی مقرون به صرفه خواهد بود که تنها خود تولید کننده باشند و در این میان هیچ واسطه ای وجود نداشته باشد. در ادامه از سری انواع وزن‌های ورق استیل‌های موجود در بازار را ذکر کرده ایم:

ضخامت (mm) ۲۰۰۰*۶۰۰۰ (kg) ۱۰۰۰*۲۰۰۰ (kg) ۱۲۵۰*۲۵۰۰ (kg)
۰.۳۰ ۲۸.۴۴ ۴.۷۴ ۷.۴۱
۰.۴۰ ۳۷.۹۲ ۶.۳۲ ۹.۸۸
۰.۴۵ ۴۲.۶۶ ۷.۱۱ ۱۱.۱۱
۰.۵۰ ۴۷.۴۰ ۷.۹۰ ۱۲.۳۴
۰.۵۵ ۵۲.۱۴ ۸.۶۹ ۱۳.۵۸
۰.۶۰ ۵۶.۸۸ ۹.۴۸ ۱۴.۸۱
۰.۷۰ ۶۶.۳۶ ۱۱.۰۶ ۱۷.۲۸
۰.۸۰ ۷۵.۸۴ ۱۲.۶۴ ۱۹.۷۵
۰.۹۰ ۸۵.۳۲ ۱۴.۲۲ ۲۲.۲۲
۱.۰۰ ۹۴.۸۰ ۱۵.۸۰ ۲۴.۶۹
۱.۲۰ ۱۱۳.۷۶ ۱۸.۹۶ ۲۹.۶۳
۱.۵۰ ۱۴۲.۲۰ ۲۳.۷۰ ۳۷.۰۳
۲.۰۰ ۱۸۹.۶۰ ۳۱.۶۰ ۴۹.۳۸
۲.۵۰ ۲۳۷.۰۰ ۳۹.۵۰ ۶۱.۷۲
۳.۰۰ ۲۸۴.۴۰ ۴۷.۴۰ ۷۴.۰۶
۴.۰۰ ۳۷۹.۲۰ ۶۳.۲۰ ۹۸.۷۵
۵.۰۰ ۴۷۴.۰۰ ۷۹.۰۰ ۱۲۳.۴۴
۶.۰۰ ۵۶۸.۸۰ ۹۴.۸۰ ۱۴۸.۱۳
۸.۰۰ ۷۵۸.۴۰ ۱۲۶.۴۰ ۱۹۷.۵۰
۱۰.۰۰ ۹۴۸.۰۰ ۱۵۸.۰۰ ۲۴۶.۸۸
۱۲.۰۰ ۱۱۳۷.۶۰ ۱۸۹.۶۰ ۲۹۶.۲۵

روش محاسبه وزن ورق استیل چهاردانگه

از طریق فرمول محاسبه وزن ورق استیل می‌توانید وزن محصول مورد نظر را از کارشناسان بپرسید و جهت اطمینان بیشتر خود اقدام به محاسبه وزن محصول مربوطه نمائید. در ادامه فرمولی مرتبط با روش محاسبه وزن ورق استیل قرار داده ایم که در این فرمول چگالی استیل همان وزن مخصوص آهن یا چگالی آهن بوده و برابر با ۷.۸ نیز هستند.

روش محاسبه وزن ورق استیل

خرید ورق استیل چهاردانگه

اگر قصد خرید ورق استیل چهاردانگه را دارید، حتما به استاندارد ساخت محصولات نام برده توجه زیادی داشته باشید چرا که قیمت انواع ورق استیل با توجه به جنس، نوع، ضخامت و برند تولیدی که دارند دارای نوسانات قیمت نیز خواهند بود. در نظر داشته باشید که انواع ورق استیل دارای سری‌های مختلفی بوده و تنها هر یک مناسب برای استفاده در قسمت‌هایی خاص خواهند بود. در ادامه از سری انواع ورق استیل را نام برده ایم.

  • ورق استیل سری ۲۰۰
  • ورق استیل سری ۳۰۰
  • ورق استیل سری ۴۰۰
  • ورق استیل سری ۵۰۰
  • ورق استیل سری ۶۰۰

جان کلام

بازرگانی ثامن تجارت از دسته بازرگانی‌های معتبر و با سابقه در ایران هستند که با بکارگیری کارشناسان و متخصصین خبره و با تجربه بهترین محصولات را بدون واسطه و با نازل ترین قیمت درب کارخانه تولیدی به فروش می‌رسانند. با توجه به تورم موجود در بازار، تنها خرید از کارخانه تولیدی مقرون به صرفه خواهد بود، به همین دلیل اگر قصد خرید هر یک از انواع ورق استیل‌های موجود در بازار را دارید، با کارشناسان مجموعه ثامن در ارتباط باشید و نیاز خود را ذکر کنید.

متخصصین ثامن تجارت بعد از دریافت نیاز مشتریان، از تولید کنندگان مستقیم و بدون واسطه انواع محصولات استیل مورد نیاز را خریداری کرده و بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت به فروش می‌رسانند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید سایر محصولات اعم از: لوله مانیسمان، ورق مسی، ورق آلومینیوم، میلگرد و… از طریق بازرگانی ثامن تجارت خرید خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط