مشاوره و فروش
02191003181

پکینگ جک پنوماتیک چیست؟

pneumatic jack packing
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
16 بازدید

پکینگ جک پنوماتیک و همچنین پکینگ جک هیدرولیک موضوع مقاله حال حاضر از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت است. این تنها دو نمونه از انواع پکینگ های صنعتی هستند که در بازار موجود بوده و برای مصارف خاص خریداری می شوند. پکینگ گلویی، پکینگ پیستون و پکینگ سیلندر نیز از انواع دیگر این پکینگ ها هستند که با توجه به کاربردشان، جایگاه ویژه ای در صنعت به خود اختصاص  داده اند. ما در این جا در مورد قیمت پکینگ جک هیدرولیک و همین طور در مورد این که فروش پکینگ جک هیدرولیک در حال حاضر به چه صورتی انجام می شود، مواردی را بیان خواهیم کرد.

پکینگ جک پنوماتیک

به طور کل پکینگ ها برای انجام اب بندی و عایق بندی انواع پیستون ها و شافت پمپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات به عنوان آب بند تحت تاثیر فشار اب قرار گرفته و به طوذ کامل به دیواره پیستون و … می چسبند. تولید این محصولات معمولا از لاستیک های مصنوعی و طبیعی و همچنین با استفاده از انواع پلاستیک می باشد. میزان انعطاف پذیری، فرم گیری و همچنین سختی این محصولات نیز به مواد اولیه ای که برای تولیدشان به کار گرفته شده اند، بستگی دارد. اساس کار این نوع پکینگ در جک های رفت و برگشتی است. به این صورت که برای انتقال نیرو از آن ها بهره گرفته شده و نیروی مکانیکی به دو سمت در یک جک انتقال می یابد.

انواع پکینگ های صنعتی

در بخش های ابتدای مقاله هم خاطر نشان کردیم که پکینگ جک پنوماتیک تنها یک نمونه از پکینگ های صنعتی است. این محصولات در واقع دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در صنعت جایگاه ویژه ای داشته و برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. این پکینگ ها عبارت اند از:

  • پکینگ های تفلونی
  • هیدرولیکی
  • پکینگ گرافیتی
  • پکینگ گرافویل
  • پکینگ دوطرفه
  • پکینگ فنردار

کاربرد پکینگ جک پنوماتیک

در مرود کاربرد این نوع پکینگ خوب است بدانید که این محصول برای پشیشگیری در برابر فشار روغن به کار می رود. همان طور که قبلا نیز بیان شد، این محصولات با هدف اب بندی تولید و عرضه می گردند. پکینگ پنوماتیک به طور کل مخصوص فشار باد است و در ابعاد مختلفی تولید می شود تا با توجه به نیاز مصرف کننده مورد استفاده قرار بگیرد. در پمپ های هیدرولیک حتما باید از این پکینگ بهره برد. دلیل این امر امکان نشت هوا در بخش های مختلف یک پمپ است. این نشتی و یا ورود هوا می تواند به ماهیت سیال و عملکرد پمپ آسیب بزند.

ویژگی های پکینگ جک پنوماتیک

زمانی که قرار است قطعات یک پمپ آب بندی شود، حداقل یک بسته از این محصول به کار گرفته میی شود. طریقه استفاده هم به این صورت است که معمولا بیش از یک آب بند را به طور همزمان در شیار مورد نظر، قرار می دهند. پکینگ جک هیدرولیک یا پنوماتیک حتما باید مقاومت بالایی در برابر سایش از خود نشان دهند. به علاوه این که به دبلیل استفاده از این محصولات جهت اب بندی و قرارگیری شان در معرض هوا و انواع سیالات، باید از مقاوم بودنشان در این شرایط اطمینان حاصل نمود. بنابراین باید گفت که یک پکینگ جک پنوماتیک مناسب حتما باید در برابر حرارت و فشار و همچنین سایش و خرودگی مقاوم باشد.

مشخصات پکینگ جک پنوماتیک

در این بخش از مقاله به شما خواهیم گفت که محصول مورد بحث دارای چه مشخصات فیزیکی می باشد. از نظر سایز این پکینگ ها معمولا 20 میلی متر تا 250 میلی متر هستند. جنس این محصولات نیز معمولا از پلاستیک است و البته از انواع لاستیک های مصنوعی و طبیعی نیز برای تولید آن ها بهره گرفته می شود. سختی نمونه ای از این محصول با نام NBR به قدری است که می تواند دما را از 40 درجه زیر صفر تا 100 درجه بالای صفر تحمل کند. زمانی که سرعت پایین است، میزان تحمل حرارت برای این محصول حدود 120 درجه است.

فروش پکینگ جک هیدرولیک

برای خرید و فروش انواع پکینگ های صنعتی کافی است تا مراکز فروش مجاز و وب سایت معتبر آشنا باشید. از آن جا که این محصول عرضه و تقاضای مناسبی داشته و قیمت مناسبی را هم برای آن تعیین کرده اند، می توان انتظار داشت که تفاوت با قیمت پکینگ سیلندر و … نداشته باشد. اما بااین حال با توجه به نوسانات روزانه بازار می توانید قیمت پکینگ کاستاس، پکینگ جک پنوماتیک و همچنین قیمت پکینگ جک هیدرولیک را از کارشناسان شرکت بازرگانی آهن آلات ثامن تجارت جویا شوید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه