مشاوره و فروش
02191003181

سفارش ساخت قطعات آلومینیومی

order manufacture aluminum parts
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
31 بازدید

سفارش ساخت قطعات آلومینیومی: تولید قطعات آلومینیومی در پیش برد اهداف صنعتگران نقش به سزایی دارد. این افراد برای تولید دستگاه های مورد نیاز خود نیاز به قطعاتی با دوام و با طول عمر بالا دارند. هر چقدر که طول عمر قطعات بالاتر باشد، دستگاه کارایی بیشتری داشته، هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری کمتر شده و محصولات با کیفیت در زمان مشخص تولید می گردند. در مورد این که این قطعات چه هستند و دارای چه ویژگی هایی می باشند، در این مقاله توضیحاتی را ارائه داده ایم. هدف شرکت آهن آلات ثامن تجارت راهنمایی شما در زمینه خرید این محصولات و آشنایی تان با ماهیت آن ها است.

سفارش ساخت قطعات آلومینیومی

برای ثبت سفارش ساخت چنین قطعاتی، ابتدا باید تولیدکنندگان و یا فروشندگان و نمایندگی های فروش معتبر را شناسایی کنید. مسلما معتبر بودن این فروشگاه ها می تواند هزینه های اضافی شما را نیز کاهش داده و خیالتان را از بابت یک خرید ایمن و به صرفه راحت کند. ساخت این نوع قطعات به نوع آن ها، کاربرد و ویژگی های مورد انتظار از آن ها مرتبط است. یکی از مهم ترین روش ها در تولید این محصولات، ریخته گری است. در ادامه این مقاله هم در مورد ریخته گری و هم در مورد سایر روش های تولید این محصولات صحبت خواهیم کرد.

ریخته گری آلومینیوم

ساخت قطعات آلومینیومی با استفاده از ریخته گری باعث تولید قطعاتی با ابعاد مناسب و هزینه های نسبتا به صرفه تر سایر روش ها می شود. در مورد مزایای این روش در جای خود صحبت خواهیم کرد اما در این بخش به شکل اختصاصی تر در مورد ماهیت این روش و چگونگی انجام آن توضیح خواهیم داد.

در روش ریخته گری آلومینیوم از یک قالب با پوسته ای نازک استفاده میشود. این پوسته از جنس ماسه است. در این روش فلزات و آلیاژها از طریق ذوب با استفاده از قالب ها به شکل های مورد نظر در می آیند. این قالب ها باید بعدا در دمایی قرار گرفته که موجب انجمادشان شود تا محتویات آن ها دقیقا به شکل دلخواه در آید.

انواع قالب ها در ریخته گری

در تولید محصولات مختلف با استفاده از روش ریخته گری از قالب های مختلفی استفاده می شود. در برخی از مواقع این قالب ها دارای محدودیت هایی هستند و همیشه نمی توان از آن ها بهره گرفت. سفارش ساخت قطعات آلومینیومی با استفاده از قالب های گچی هم رایج است. اما باید بدانید که این قالب ها تحمل دمای بالا را ندارند. از این رو برای آلیاژهای آهنی زیاد مناسب نیستند. در روش های ریخته گری گاها از قالب های یک بار مصرف هم استفاده می شود که البته قالب های ماسه ای به کار رفته را می توان بازیافت کرد و به چرخه طبیعت باز گرداند. خود روش ریخته گری هم انواعی دارد که متداول ترین آن ها دایکست گرانشی و دایکست تحت فشار هستند.

مزایای ریخته گری

در سفارش ساخت قطعات آلومینیومی باید بدانید که چه روشی برای کار در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال در روش ریخته گری مزایای زیر را می توانید در محصولات نهایی مشاهده نموده و از آن ها انتظار داشت.

  • ابعاد محصولات با دقت خاصی و مناسبی مشخص شده و بر این اساس هزینه های مربوط به ماشین کاری،  تمیزکاری، عملیات پایانی و … کاهش خواهد یافت.
  • تولید محصول در این روش با سرعت بالایی  انجام می شود. در واقع در این روش تیراژ تولید بالاست و به همین دلیل می توان توجیه کرد که روشی با صرفه اقتصادی بالا می باشد.
  • یکی دیگر از مزایای ساخت قطعات در این روش امکان بازیافت ماسه و مواد استفاده شده در فرایند ساخت است.

خرید قطعات آلومینیومی

بسیاری از وب سایت های موجود و یا تبلیغات انجام شده، بیان گر قیمت های مختلفی برای یک قطعه آلومینیومی هستند. اما شما باید امکان مقایسه قیمت ها را داشته باشید و پس از اطمینان از این موضوع اقدام به ثبت سفارش ساخت قطعات آلومینیومی و یا سفارش خرید آن ها نمایید. شرکت بازرگانی ثامن تجارت سال ها در جهت فروش این نوع قطعات فعالیت داشته و افراد زیادی را برای نحوه خرید یا ثبت سفارش جهت ساخت این محصولات راهنمایی می کند. پیشنهاد ما این است که پیش از درخواست خود، سوالات و ابهامات تان را با کارشناسان این وب سایت مطرح کرده و از آن ها راهنمایی بخواهید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه