مشاوره و فروش
02191003181

قیمت میلگرد میانه

miyane rebar price
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
5 بازدید

میلگرد میانه یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین آهن‌آلات موجود در بازار شناخته می‌شود. قیمت میلگرد میانه را معمولاً براساس وزن آن تعیین می‌کنند، و از آن‌جایی که این محصول طرفداران زیادی را در بازارهای سراسر کشور به خود اختصاص می‌دهد، اطلاع از قیمت روز میلگرد میانه اهمیت بالایی نزد خریداران دارد. در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت قصد داریم شما را با این دسته از مقاطع فولادی آشنا ساخته و نحوه خرید میلگرد باکیفیت را در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه ما را همراهی کنید.

آشنایی با مشخصات فنی میلگرد میانه

میلگردهای میانه در 3 گرید A1, A2, A3 تولید می‌شوند، و ابعاد این دسته از آهن‌آلات از 8 تا 32 میلی‌متر متغیر است. این دسته از مقاطع فولادی وزنی مشابه با وزن استاندارد جدول اشتال داشته و از مقاومت و استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند. به عنوان مثال، وزن میلگرد سایز 12، 11 کیلوگرم، میلگرد سایز 14، 14.5 کیلوگرم، میلگرد سایز 16، 19 کیلوگرم، و میلگرد سایز 18، 24 کیلوگرم است.

آشنایی با مشخصات فنی میلگرد میانه

قیمت میلگرد 12 میانه

نوسانات بازار آهن‌آلات و ارزهای داخلی و خارجی قیمت میلگرد میانه را به‌شدت دستخوش تغییر می‌کند. به همین دلیل اگر قصد دارید از قیمت روز میلگرد 12 میانه و جدیدترین نوسانات بازار مطلع شوید، تنها کافی است به لیست قیمت مربوطه در سایت ما مراجعه کرده و از هزینه‌های بازار آهن‌آلات ایران اطلاع یابید.

قیمت میلگرد 14 میانه

این دسته از میلگردها در زمرۀ باکیفیت‌ترین محصولات فولادی قرار دارند. میلگرد 14 مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌شود، و به همین سبب هر شاخۀ 12 متری آن چیزی حدود 15 کیلوگرم وزن دارد. گفتنی است از آن‌جایی که این فولاد از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است، می‌توان آن را در پروژه‌های گوناگون مورد استفاده قرار داد.

در حقیقت، این ابعاد از میلگردها را می‌توان یکی از پرمصرف‌ترین مقاطع فولادی به شمار آورد، زیرا طرفداران و متقاضیان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. اگر شما نیز قصد خرید میلگرد مورد نظر خود را داشته و یا می‌خواهید از قیمت میلگرد میانه مطلع شوید، تنها کافی است به لیست قیمت موجود در سایت ما سری بزنید.

قیمت میلگرد میانه

قیمت میلگرد 16 میانه

از دیگر مقاطع فولادی پرفروش آذربایجان می‌توان به میلگرد سایز 16 اشاره کرد. لازم است بدانید که هر شاخۀ 12 متری از این محصول تقریباً وزنی برابر با 20 کیلوگرم دارد، و مقاومت آن به‌اندازه‌ای است که می‌توان برای مستحکم‌تر کردن بتن از آن استفاده کرد. اگر قصد خرید میلگرد میانه 16 را دارید تنها کافی است با کارشناسان سایت ما در ارتباط بوده و یا به بخش مربوطه در منو مراجعه نمایید.

قیمت میلگرد 18 میانه

از آن‌جایی که این دسته از محصولات سطح مقطع بزرگ‌تری را به خود اختصاص می‌دهند، قادر به تحمل فشار بالاتری هستند و به‌تبع همین موضوع از مقاومت بیشتری نیز در برابر نیروهای خارجی برخوردارند. میلگرد 18 میانه گزینۀ بسیار خوبی برای ایجاد فونداسیون شناخته می‌شود. بد نیست بدانید که هر شاخۀ 12 متری این مقطع حدوداً 25 کیلوگرم است.

قیمت میلگرد 18 میانه

وزن انواع میلگرد میانه

کارخانه فولاد میانه، میلگردهای خود را در سایزهای مختلفی به بازار عرضه می‌کند؛ اما باید بدانید که هر یک از این محصولات براساس سایز و اندازه‌ای که دارند، دارای وزن متفاوتی نیز هستند. به طور کلی وزن میلگرد میانه از 11 کیلوگرم تا 24 کیوگرم است که هر کدام متعلق به نوعی از این میلگرد هستند.

همچنین وزن هر بندیل میلگرد میانه بین 2 تا 2.1 تن می‌باشد و نسبت به سایز میلگرد مورد نظر شما، تعداد میلگرد در هر بندیل یکسان نیست. می‌دانید که ضخامت، مهم‌ترین عامل تعیین ‌کننده وزن میلگرد می‌باشد و برای محاسبه تعداد میلگرد در هر بندیل، لازم است وزن یک شاخه را به دست آورده و سپس وزن بندیل را بر آن تقسیم کنید.

نحوه تشخیص اصالت میلگرد میانه

روی بدنه میلگردهای تولید شده در کارخانجاتی مانند کارخانه میانه معمولاً 3 نوع علامت درج شده است. اولین علامت از سمت چپ مربوط به برند سازنده میلگرد است. علامت‌های بعدی درج شده مربوط به روش تولید و سایز میلگرد می‌باشند. شایان ذکر است که علامت اختصاری میلگرد میانه، دو حرف F انگلیسی است که یکی از آنها برعکس است و روبه‌روی دیگری قرار گرفته است. از این طریق شما اصالت محصول و همچنین مشخصات آن را بررسی خواهید کرد.

نحوه تشخیص اصالت میلگرد میانه

عوامل تاثیرگذار در قیمت میلگرد میانه

شما قیمت میلگرد میانه را از هر وب سایت و هر فروشگاهی اقدام بگیرید، فاکتورهایی وجود دارند که در قیمت اعلام شده به شما نقش آفرینی کرده‌اند. همه عوامل موثر تعیین کننده قیمت میلگرد میانه عبارت‌اند از:

  • نرخ ارز
  • تصمیمات سیاسی کشور
  • هزینه مواد اولیه
  • هزینه حمل و نقل
  • نوع میلگرد
  • کیفیت مواد اولیه
  • و…
عوامل تاثیرگذار در قیمت میلگرد میانه

قیمت میلگرد میانه در ثامن تجارت

در نوشتۀ امروز از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به اطلاع از قیمت روز میلگرد میانه پرداختیم و شما را با نحوه خرید میلگرد باکیفیت آشنا ساختیم. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، قیمت فولاد آذربایجان تحت‌تأثیر عوامل گوناگونی مانند ابعاد و وزن محصول، نوسانات بازار آهن، عوامل اقتصادی، شرایط سیاسی داخلی و خارجی، هزینۀ حمل‌ونقل، نوسانات ارز و دلار و… بستگی دارد. بنابراین، اگر قصد دارید از قیمت امروز میلگرد میانه مطلع شوید، پیشنهاد می‌کنیم به لیست قیمت موجود در سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید.

شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد میانه و خرید میلگرد ساده، ورق روغنی، پروفیل صنعتی، لوله درزدار، توری و سایر محصولات فولادی مورد نیاز خود به بخش مربوطه در منوی وب‌سایت ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه