مشاوره و فروش
02137163

ورق استیل طلایی مات

matte golden steel sheet 02
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
24 بازدید

ورق استیل طلایی مات: خرید ورق استیل طلایی برای استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها امری رایج است. به همین دلیل به این محصول ورق استیل تزئینی نیز گفته می شود. البته این محصول تنها برای نماکاری و زیبایی سازه ها به کار نمی رود؛ بلکه می توان از آن برای ساخت انواع لوازم خانگی ومحصولات صنایع دیگر نیز بهره برد.

قیمت ورق استیل طلایی در مقایسه با انواع دیگر این ورق کمی بالاتر است و دلیل آن هم زیبایی است که این ورق به محصولات نهایی می بخشد. در حال حاضر امکان خرید این محصولات از طریق فروشگاه آنلاین ثامن تجارت فراهم شده است.

ورق استیل طلایی مات

انواع ورق استیل دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. این ورق ها چه به صورت مات و چه به صورت براق، ظاهری شیک و زیبا دارند. از طرفی دیگر می توان اطمینان داست که این ظاهر زیبا قرار است تا سال های طولانی ماندگار باشد. چرا که ورق های استیل مقاومت بالایی در برابر خورده شدن دارند و به راحتی پوسیده و مستهلک نمی شوند. این میزان از مقاومت به خاطر وجود عناصر مهمی از جمله کروم و نیکل در ترکیبات ورق استیل است.

دسته بندی ورق های استیل

به طور کل این ورق ها در دو دسته قرار می گیرند. ورق های استیل بگیر و ورق های استیل نگیر. این دسته بندی با توجه به توانایی ورق استیل در جذب آهن ربا انجام شده و از این رو می توان کاربردهای مختلفی را برای هر کدام از این انواع، متصور شد. از نظر کاربرد هم ورق های استیل در دو دسته صنعتی و دکوراتیو قرار می گیرند که ورق استنلس استیل طلایی مات در دسته ورق های استیل دکوراتیو در نظر گرفته می شوند.

matte golden steel sheet 01

انواع ورق استیل طلایی

ورق های استیل تزئینی با رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند. مانند ورق استیل رزگلد که دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد است. ورق استیل طلایی از دسته ورق های تزئینی و دکوراتیو دارای انواع مختلفی است که عبارت اند از:

ورق استیل طلایی خشدار

این ورق ها به عمد دارای ظاهری با خط و خش های فراوان هستند. انعکاس نور پایین از ویژگی های این ورق است که کاربردهای زیادی هم در انواع صنایع به خصوص طراحی دکوراسیون دارد.

ورق استیل طلایی طرح دار

ورق استیل طرح دار نیز طرفداران خاص خود را دارند. این ورق ها برای تولید محصولات مختلفی که قرار است در معرض دید عموم واقع شوند، به کار گرفته می شوند. طرحی که روی ورق ها حک می شود ممکن است از طرف مشتری و مصرف کننده نهایی انتخاب شده باشد. این ورق ها برای تبلیغات و زیباسازی یک واحد تجاری بسیار پرکاربرد است.

ورق استیل طلایی میرور یا آینه ای

این نوع ورق های استیل دارای ظاهری براق با انعکاس نور بالا هستند به طوری که از آن ها به فراوانی برای طراحی دکوراسیون به خصوص در هتل ها، آسانسورسازی، گنبد و گلدسته سازی و … بهره گرفته می شود.

ورق استیل طلایی مات

دراین نوع میزان کمتری گرد و غبار برروی سطح ورق نشسته و انعکاس نور کمتری دارد. از این نوع بیشتر در نمای بیرون ساختمان ها و برای دیواره های آسانسورها استفاده می شود.

قیمت ورق استیل طلایی میرور

در این مقاله در مورد ورق استیل طلایی مات و انواع دیگر آن صحبت شد و دانستید که این محصولات دارای چه ویژگی ها و کاربردهای هستند. در مورد قیمت این محصولات نیز باید بدانید که تفاوت قیمت اغلب به دلیل ظاهر ورق ها و نوع کاربردی است که می توان از آن ها انتظار داشت. به عنوان مثال ورق استیل طلایی طرح دار به میزان بالاتری از ورق استیل ساده قیمت گذاری می شود. هم اکنون شما می توانید به وب سایت شرکت بازرگانی ثامن تجارت مراجعه نموده و ضمن مشاهده انواع ورق ها از قیمت ورق استیل طلایی خش دار و سایر انواع آن نیز مطلع شوید.

مطالب مرتبط