مشاوره و فروش
02191003181
making fiber ring
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
9 بازدید

ساخت رینگ فیبر از گذشته تا به امروز در حال گسترش بوده و در حال تبدیل شدن به روشی متداول در صنایع به خصوص صنعت اتومبیل سازی است. اولین رینگ فیبر کربنی تولید شده در سال 2012 رو نمایی شد که دارای ویژگی های مهمی از جمله سبک بودن و وزن کم و همچنین برخورداری از ساختاری یک تکه بود. در ابتدا این رینگ ها تنها بر روی خودروها اعمال شده بود اما بعد از مدتی، فروش مجزای این محصول به امری رایج تیدیل شد. در حال حاضر ین نوع رینگ به دلیل تقاضای بالا و برخورداری از مقاومت مناسب در برابر شکنندگی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. خبر خوش هم این که هم اکنون خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت امکان پذیر است.

ساخت رینگ فیبر

پورشه از جمله طرفداران همیشگی رینگ های فیبر کربن است به طوری که در همه خودروهای آن می توان استفاده ازاین محصول را مشاهده نمود. همچنین کمپانی با نام کربن رولوشن در تولید خودروهای خود از این نوع رینگ بهره می برد. این رینگ ها در برابر شکنندگی از خود مقاومت بالایی را نشان می دهند. به علاوه این که امکان تغییر فرم سریع برای آن ها وجود نداشته و به سادگی شکل و ظاهر خود را از دست نمی دهند. در مورد سایر ویژگی ها و تاثیر کربن بر وجود یا عدم وجود آن ها در ادامه  همین مقاله صحبت خواهیم کرد.

ویژگی ها و مزایای رینگ فیبر کربن

ویژگی ها و مهم ترین مزایای رینگ خودرو در این بخش از مقاله به شما ارائه می گردد. این ویژگی ها در طی سال ها استفاده از این محصول مشخص شده و روز به روز ابعاد جدیدی از موارد کاربرد و مزایای آن کشف می شود.

کاهش لرزش و صدای اتاق خودروها

ساخت رینگ فیبر کربن فقط به دلیل وزن پایین آن رواج ندارد. بلکه باید بدانید که این محصولات موجب می شوند تا صدا و لرزش هم کاهش یابد. اگر شما از رینگ های فلزی و آلومینیومی استفاده کرده باشید، ممکن است این مورد توجه تان را به خود جلب کرده باشد که این رینگ ها میزان بالایی از صدا و لرزش را از سطح مسیر به ساختار خودرو منتقل می کنند. این انتقال به واسطه سیستم تعلیق اتفاق می افتد. اما رینگ های فیبر کربن چنین انتقالاتی را به خودرو انجام نمی دهند و به نوعی آن ها را به خود جذب می کنند.

شتاب گیری مطلوب

رینگ های فیبر کربن به دلیل برخورداری از وزن پایین و سبک بودن، امکان شتابگیری مطلوبی را دارند. به طور معمول قدرت ترمزگیری خودروهایی که از این رینگ ها بهره می برند، بالاتر از سایر خودروها می باشد که این امر به همان کم وزن بودن رینگ مربوط می شود.

کاهش وزن فنربندی شده بر روی چرخ ها

از دیگر ویژگی های رینگ فیبر کربنی این است که با کمک آن، وزن فنر بندی شده بر روی تمام چرخ ها کاهش می یابد. منظور از این وزن، وزنی است که برروی فنرها در یک سیستم تعلیق اعمال می شود. یعنی در بخش شاسی، جعبه دنده، بدنه و موتور خودرو.

بالا بردن راندمان کارایی خودرو

ساخت رینگ فیبر موجب شده تا خودروهایی که از ان بهره می برند، مصرف انرژی کمتری داشته باشند که موجب می شوند تا راندمان آن خودرو هم بالا برود. در واقع این رینگ ها با استفاده می شود تا میزان کار خودرو در حین کم شدن مصرف انرژی، بالا برود. در خودروهای برقی از این رینگ ها برای بالا بردن سرعت نیز استفاده می شود.

خرید رینگ فیبر کربنی

ما در این مقاله از وب سایت شرکت ثامن تجارت  در مورد  اهمیت  و مزایایی که ساخت رینگ فیبر به دنبال داشته است، مواردی را بیان کردیم. این ویژگی ها به طور خاصه همان بالا بردن راندمان خودرو سرعت آن و همچنین کاهش صدا و لرزش اتاق های خودرو هستند. همان طور که گفته شد، این محصول در ابتدا فقط روی خودروها قرار می گرفت. اما به تدریج و به سبب آشنا شدن با ویژگی هایی که مطرح شد، تولید و فروش آن به شکل مجزا هم انجام گردید. اگر می خواهید چنین محصولی را به صورت مجزا خریداری کنید، می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و هم نمودار قیمت را مشاهده کرده و هم برای ثبت سفاش خود اقدام نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه