مشاوره و فروش
02191003181

لیست وارد کنندگان ورق استیل

List of steel sheet importers
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
51 بازدید

با رشد روز افزون میزان تقاضا برای برای لوازم ساخته شده از ورق استیل، لیست وارد کنندگان ورق استیل نیز در حال گسترش است. به طور کلی امروزه ورق استیل نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می‌کند و کاربرد آن در صنایع مختلف، دکوراسیون و دیزاین، لوازم خانگی، لوله‌های صنعتی، صنایع پتروشیمی، کشتی سازی و… بسیار مشهود است؛ به همین دلیل تمامی فروشندگان موجود در لیست وارد کنندگان ورق استیل در تلاش هستند تا بهترین خدمات را ضمن فروش ورق استیل ارائه کنند تا فرآیند خرید ورق استیل برای مشتریان به سهولت انجام شود.

معرفی لیست وارد کنندگان ورق استیل برتر

همانطور که میدانید کاربردهای ورق استیل بر کسی پوشیده نیست و هر روزه شاهد گسترش نیازها به این نوع آلیاژ هستیم؛ به همین دلیل فروشندگان زیادی پیش گام شده‌اند تا در لیست وارد کنندگان ورق استیل قرار بگیرند. در این بین فروشگاه ثامن تجارت یکی از این وارد کنندگان است که تمام تلاش خود را می‌کند تا علاوه بر وارد کردن و به فروش رساندن ورق استیل، با مشاوره‌های تخصصی و ارائه راه حلی ساده برای خرید این نوع ورق‌ها موجب حفظ زمان، پول و انرژی شما شود و تجربه خرید خوبی را برای شما به ارمغان بیآورد.

اما این تمام ماجرا نیست. ورق استیل توسط کارخانجات بسیاری در سراسر جهان تولید شده و وارد کشور ما می‌شود؛ ولی از بین لیست گسترده تولید کنندگان ورق استیل، تعداد محدودی از آنها ورق‌های استیل با کیفیت و استانداردی تولید می‌کنند که یکی از اهداف مجموعه ثامن تجارت وارد کردن ورق استیلی با کیفیت از کارخانجاتی که خود را ثابت کرده‌اند، می‌باشد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم برترین تولید کنندگان ورق استیل که هدف مجموعه ما هستند را به شما معرفی کنیم.

معرفی لیست وارد کنندگان ورق استیل برتر

برترین تولید کنندگان ورق استیل در جهان

می‌دانید که ورق استیل، فولادی ضد زنگ است که ماده اصلی بسیاری از صنایع در جهان می‌باشد و به دلیل داشتن خواص فیزیکی و شیمیایی فوق‌العاده در کاربردهای متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق استیل توسط کارخانجات مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آنها با توجه به فاکتورهای خود قیمت ورق استیل متفاوتی ارائه می‌دهند. با ما همراه باشید تا برترین کارخانجاتی که منتخب فروشندگانی که در لیست وارد کنندگان ورق استیل هستند را به شما معرفی کنیم.

چین

کشور چین به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده ورق استیل در جهان شناخته شده است. علی رغم اینکه تولید استیل در سراسر چین انجام می‌شود، شهرهای شانگهای، تیانجین و بئیجینگ به عنوان مراکز تولید استیل شناخته شده‌اند. این کشور یکی از مهم‌ترین مقاصد لیست واردکنندگان ورق استیل می‌باشد.

ویراج هند

یکی از شرکت‌های معروف که تولید کننده ورق استیل است، ویراج هند می‌باشد. این کشور در حال حاضر جزو مهم‌ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان ورق استیل به سایر کشورهای دنیا است. مقصد محصولات ویراج هند به بیش از ۲۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان است. طبق آمارها گردش مالی شرکت ویراج هند بسیار حیرت انگیز است و هند را به یکی از بزرگ‌ترین کشورهای تولید کننده ورق استیل در دنیا تبدیل کرده است. تمرکز ویراج هند بر تولید انواع میلگرد، سیم اتصال دهنده، سیم جوش، پروفیل، ورق استیل و فلنج می‌باشد و با داشتن ظرفیت تولید سالانه حدود ۵۲۸ هزار تن، این شرکت جز بهترین تولید کنندگان ورق استیل است.

آرسلور میتال

از معروف‌ترین شرکت‌های آفریقایی در حوزه تولیدات صنعتی فولاد، آرسلور میتال می‌باشد که جزو بهترین تولید کنندگان ورق استیل در جهان شناخته شده است. ظرفیت تولید این شرکت سالانه بیش از ۷ میلیون تن فولاد است و از تامین کنندگان بازار فولا آفریقای جنوبی و دیگر کشورها است.

این شرکت فعالیت‌های صنعتی خود را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد و به مرور زمان خود را به یکی از برترین تولید کنندگان اصلی فولاد در آفریقای جنوبی و دنیا تبدیل کرد. ظرفیت تولید بالای این شرکت باعث شده است تا تامین ۶۰ درصد از کل فولاد آفریقای جنوبی را به آرسلور میتال اختصاص داده شود. از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • محصولات لوله‌ای
  • ریخته گری
  • مقاطع فولادی طبیعی
  • مقاطع فولادی تخت

کنیه ایتالیا

ایتالیا نیز یکی دیگر از کشورهای تولید کننده ورق استیل است. کیفیت و جنس مرغوب محصولات این شرکت سبب قرار گیری آن در صدر برترین تولید کنندگان ورق استیل در جهان شده است. این شرکت کار خود را از اوایل قرن بیستم شروع کرد. عمده‌ترین محصولات تولید شده در این شرکت شامل میلگرد، شمش، بلوم گرد، بیلت، مفتول می‌باشد. در شرکت کنیه ایتالیا، آنالیز و بررسی شیمیایی دقیق محصولات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین دلیل این شرکت جزو بهترین تولید کنندگان ورق استیل در اروپا و دنیا محسوب می‌شود.

کنیه ایتالیا

کلمبوس

کلمبوس در آفریقای جنوبی با شعار افزودن کیفیت استنلس به زندگی در شهر میدلبورگ دارای فعالیت گسترده‌ای در حوزه تولید ورق استیل می‌باشد و کیفیت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات تولید شده این شرکت است. همچنین شرکت تولیدی آسرینوکس در اسپانیا یکی از بزرگ‌ترین سهامداران این شرکت می‌باشد.

وای سی اینا کس تایوان

از برترین تولید کنندگان ورق استیل آسیایی که خدمات خود را در حوزه تولید و صادرات انواع ورق‌های فولادی به سرتاسر دنیا ارائه می‌دهد، می‌توانیم به شرکت تایوانی وای سی اینا کس اشاره کنیم. فعالیت این شرکت از سال ۱۹۷۳ میلادی آغاز شد و تمرکز آن روی تولید محصولات مختلف از جمله پروفیل، میگرد، ناودانی و نبشی بوده و هست و تا به امروز نقش مهمی در افزایش تولیدات ورق‌های استیل در جهان ایفا کرده است .وای سی اینا کس تایوان علاوه بر تامین استنلس استیل در کشورهای آسیایی، در حال صادرات محصولات خود به کشورهای قاره سبز نیز می‌باشد.

سخن پایانی

لیست وارد کنندگان ورق استیل از برترین کارخانجات و شرکت‌های تولید کننده خارجی ورق استیل، در حال گسترش است؛ چون کشور ما هنوز توانایی تولید ورق استیل را به دلیل عدم وجود تکنولوژی ساخت این نوع ورق، پیدا نکرده است. بنابراین مجموعه ثامن تجارت که در لیست وارد کنندگان ورق استیل است، در تلاش است تا نیاز جامعه را از طریق واردات ورق استیل از برترین کارخانه‌های خارجی پاسخ دهد. این مجموعه با هدف تسهیل فرآیند خرید ورق استیل و ارائه بهترین ورق‌ها و مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها در حال فروش انواع ورق استیل است و با کمک تیم مشاوران و کارشناسان متخصص تلاش می‌کند تا شما را در امر انتخاب و خرید ورق استیل راهنمایی کند.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه