مشاوره و فروش
02137163

ورق استیل دکوراتیو اصفهان

852350 image1658417178
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
81 بازدید

ورق استیل دکوراتیو برای ساخت نمای انواع ساختمان ها مناسب هستند. این ورق ها علاوه بر زیبایی که به سازه می بخشند، طول عمر بیشتری نیز دارند. ورق های استیل در برابر رطوبت و بخار آب با دوام هستند. ورق استیل آشپزخانه و ورق استیل ضد زنگ به خاطر برخورداری ورق از همین ویژگی ها به میزان زیادی خریداری می شوند. با توجه به تولید ورق استیل در کارخانه های مختلف ایرانی و به خصوص تولید در شهر اصفهان، ما در این مقاله از وبسایت ثامن تجارت قصد داریم تا در مورد نوع دکوراتیو این محصول در استاند اصفهان، مطالب را بیان کنیم.

ورق استیل دکوراتیو اصفهان:

کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از مهم ترین کارخانه های ایران است که در استان اصفهان واقع شده و سالانه محصولات مختلفی را برای استفاده در بازار ایران و سایر کشورها تولید و عرضه می کند. ورق استیل از جمله تولیدات اصلی این کارخانه است که تولید آن با ویژگی ها و مشخصاتی که در استانداردهای ملی و بین المللی آمده است، انجام می شود. ورق استیل ضد زنگ برای تولید محصولات مختلفی به کار می رود. بیشترین مورد استفاده از آن در ساخت لوازم خانگی مانند سینک ظرفشویی و … است. اما نوع دکوراتیو آن برای ساخت محصولاتی که قرار است زیاد در معرض دید باشند و همچنین برای نماکاری داخل و خارج یک سازه، به کار می رود.

تولید ورق استیل دکوراتیو

انواع ورق های استیل دکوراتیو کدام اند؟

ورق استنلس استیل دکوراتیو اصفهان دارای انواع مختلفی هستند که در زیر آن ها را نام برده ایم:

  • ورق استیل خش دار؛
  • ورق استیل دودی؛
  • ورق استیل میرور طلایی؛
  • ورق استیل میرور نقره ای؛
  • ورق استیل میرور دودی؛
  • ورق استیل میرور مسی؛
  • ورق استیل طرح دار طلایی؛

کاربرد انواع ورق استیل دکوراتیو:

ورق استیل دکوراتیو در انواع سبک های دکوراسیون کاربرد های زیادی دارند چرا که این نوع ورق ها به دلیل وجود کروم و نیکل دارای مقاومت زیادی بوده اند و از نمونه پر فروش ترین آن ها ورق استیل خشدار، ورق استیل مشبک و آینه ای می باشد.

ورق های استیل طرح دار:

ورق های استیل طرح دار از دسته ورق هایی هستند که ضدخش بوده و ویژگی های بی نظیری اعم از: ضد فرسایش بودن، انعطاف پذیری بالا، خواص جوش پذیری بالادر طول زمان را داشته است و سازگار با هر نوع شرایط اب و هوایی نیز می باشد. همچنین ورق استیل طرح دار یا آینه ای با گررید های مختلفی به تولید می رسد که هر کدام دارای قیمت های مختلف و متفاوتی می باشند.

ورق استیل نازک برای سینک

ورق های استیل مشبک:

ورق استیل مشبک یا پانچ از دسته پر فروش ترین ورق های استیل می باشند که دارای ضخامت های متفاوتی نیز هستند. از ورق استیل مشبک یا ورق استیل پانچ برای نمای داخلی و همچنین بیشتر برای نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می کنند که استیل های نگیر از دسته با کیفیت ترین استیل هایی هستند که دچار فرسودگی و تغییر رنگ نیز نمی شوند.

ورق های استیل آینه ای یا همان میرور:

ورق استیل آینه ای از جمله محصولات پر طرفداری می باشد که فروش بسیار زیادی نیز دارد. ورق استیل آینه ای از جنس فولاد زنگ نزن می باشد و این محصول به دلیل داشتن ویژگی های خاصی که دارد از دسته ورق های پر کاربرد در بازار فولاد و آهن است. در پاسخ به اینکه چرا ورق استیل طرحدار گران است باید بگوییم که چون ورق های استیل طرحدار پروسه زمانبر و وقت گیر تری برای تولید دارند و مقدار آلیاژ ان ها با دیگر ورق های استیل متفاوت است.

مزایا و ویژگی های ورق استیل دکوراتیو:

یک ورق استیل دکوراتیو دارای ویژگی های مخصوص به خود است که باعث شده از آن برای موارد مختلفی استفاده کرد. از جمله این ویژگی ها عبارت اند از:

  • مقاومت در برابر خوردگی؛
  • مقاومت در برابر اکسیداسیون؛
  • امکان انجام عملیات تعمیر و نگهداری؛
  • دوام و طول عمر بالا؛

ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر پوسیدگی و … به دلیل وجود عناصری مانند کروم و نیکل در ورق استیل دکوراتیو اصفهان و سایر کارخانه های پیرو استانداردها می باشد. قیمت ورق استیل خشدار و سایر انواع این ورق به وجود همین عناصر و ویژگی های مذکور برای ورق های استیل بر می گردد.

ورق استیل دکوراتیو اصفهان (قیمت ورق استیل خشدار)

موارد به کارگیری ورق استیل دکوراتیو:

ورق استیل نگیر 304 و انواع دیگر این محصول برای ساخت محصولات مختلفی به کار می روند. اما ورق استیل دکوراتیو، همان طور که از نامش بر می آید، بیشتر برای استفاده در ساخت دکور و تزئین سازه ها کاربرد دارد. در حال حاضر دکوراسیون بسیاری از هتل ها، ایستگاه های مترو، پاساژها و مراکز خرید و … با استفاده از این نوع ورق انجام می شود. همچنین ساخت انواع لوازم خانگی با ورق استیل آشپزخانه امکان پذیر است. از ورق های دکوراتیو برای ساخت انواع مبلمان لوکس نیز بهره گرفته شده و طرفداران خاص خود را دارد.

مراحل تولید ورق استیل دکوراتیو اصفهان:

ورق استیل تولید شده در استان اصفهان با طی مراحل زیر آماده شده و به دست مصرف کننده می رسد. تمامی این مراحل باید به ترتیب انجام شده و هزینه و زمان انجام هر کدام، هزینه و زمان کل پروژه تولید را مشخص می کند.

  1. آماده سازی مذاب؛
  2. ریخته گری پیوسته؛
  3. نورد؛
  4. گرید بندی؛
  5. اشکال زدایی و تست؛
  6. بسته بندی؛

انواع ورق استیل رنگی با کیفیت

رتبه بندی ورق استیل دکوراتیو:

با توجه به متنوع بود ورق استیل دکوراتیو اصفهان، گریدهای مختلفی را می توان برای آن متصور بود. اما بیشترین آلیاژ مورد استفاده در صنعت، ورق استیل نگیر 304 است. این ورق توانایی جذب آهن ربا را ندارد که به دلیل پایداری فاز آستنیت در دمای محیط است. این ورق بسیار انعطاف پذیر است و به همین دلیل امکان استفاده از آن برای ساخت محصولات مختلف، وجود دارد.

کلام آخر:

ما در این مقاله ورق استیل دکوراتیو اصفهان سعی بر ان داشتیم که به شما بهترین انواع ورق های استیل را معرفی کنیم تا با ان ها بیشتر آشنا شوید. جهت اطلاع از قیمت ورق استیل دکوراتیو، قیمت ورق استیل طلایی براق،  قیمت ورق استیل خشدار و قیمت ورق استیل مشکی و دیگر انواع ورق های تولید شده از استیل، به دلیل نوسانات بازار در حال تغییر هستند که بدین طریق شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه با برقراری تماس با شرکت بازرگانی ثامن تجارت به دست آورید.

مطالب مرتبط