مشاوره و فروش
02191003181
852350 image1622013235 4
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
5 بازدید

اورینگ یک نوع واشر مکانیکی برای آب بندی با سطح مقطع است که به صورت ایستا (Dynamic) و پویا  (Static) مورد استفاده قرار می گیرد. اورینگ ها یکی از رایج ترین واشر ها در طراحی ماشین ها هستند به دلیل اینکه، ارزان هستند، تولید و استفاده از آن بسیار ساده است، خیلی مطمئن هستند و نصب آنها نیز بسیار آسان و راحت است. اورینگ ها می توانند ده مگاپیکسل (هزاران اسب بخار) فشار را تحمل کنند .اورینگ ها را می توان به وسیله اکستروژن، قالب گیری تزریقی، قالب گیری فشار یا قالب بندی انتقالی تولید کرد.

نیتریل : مقاومت در برابر سایش و روغن های معدنی و گریس ها و حرارت NBR

مقاومت سایشی و فشار بالا و مقاوم در برابر انواع مواد هیدروکربوری و روغن ها : NHBR

وایتون : مقاومت فیزیکی و حرارت بالا در برابر فشار و روغن ها ، اسید ها ، بنزین و آب کلر دارViton

کالرز مقاومت شیمیایی عالی در برابر هر نوع ماده شیمیایی ، اسید با تحمل حرارت تا 400 درجه :Kalrez

مقاومت در برابر ازون، آب و اسید ها و آب شور دریا :EPDM

سیلیکون : مقاومت حرارتی و الکتریکی بالا و رنگ پذیری خوب و مصارف بهداشتی، پزشکی و غذایی و هوای 200 تا 300 درجه فارنهایت

فلوروسیلیکون: مقاومت حرارتی و برودت بالا و مقاوم در برابر بنزین

مقاوم در برابر حرارت و روغن های داغ : ACM & AEM

هایپالون و کلروین : مقاوم در برابر انواع گاز ها

کاربرد انواع اورینگ

طراحی موفق برای به کار بردن، مستلزم نصب مکانیکی درست آن است تا بتواند تغییر شکل و دفرمگی اورینگ را پیش گیری کند. فشار مکانیکی که به سطوح واشر اورینگ وارد می شود که با سیالات در تماس است، محاسبه می شود و تا در زمانی که فشار سیال از فشار محل اتصال  اورینگ بیشار نباشد، عمل آب بندی به خوبی صورت می پذیرد. فشار این سیالات، به صورت یک دست و یک نواخت، بر روی سطح اورینگ منتقل می شود که  فشرده نمی شود و فشار سطح، هم زمان با فشار فزاینده بالا می رود

بنابراین، اگر اُرینگ ها را به طور درست و فنی نصب کرده باشید، عمل آب بندی، به خوبی انجام می گیرد. یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که تولید کننده ها با اورینگ ها دارند، این است که گاها اورینگ ها عمل آب بندی را به دلیل بیرون آمدگی خوب انجام نمی دهند؛ اما این مشکل خود تولید کننده است. وقتی که اُرینگ ها به درستی بسته نشده باشند، عمل آب بندی را نیز به خوبی انجام نمی دهند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ثامن تجارت ارتباط برقرار کنید.

تشخیص جنس اورینگ

برای تشخیص کیفیت بالا و نسوز بودن یک اورینگ، باید کمی آن را بکشیم. اگر سطح اورینگ به حالت اولیه برگشت و شکل خود را از دست نداد، محصول شما با کیفیت و خوب است. اگر یک اورینگ کم کیفیت در دست شما باشد، اگر آن را بکشید، متوجه می شوید که سوراخ هایی روی اُرینگ ایجاد شده و اورینگ به شکل قبلی و اصلی خود بر نمی گردد. نکته دیگری که می تواند به شما کمک کند تا اورینگ با کیفیت را از تقلبی تشخیص دهید این است که یک اُرینگ با کیفیت، پس از مدتی که در برخورد با مایعات، گازوئیل یا روغن کیفیت خود را از دست نمی دهد و نرمی اولیه خود را دارد اما یک اورینگ معمولی یا کم کیفیت؛ خیلی زود خشک می شود و شکننده می شود.

خرید اینترنتی انواع اورینگ

وب سایت ثامن تجارت، یکی از بزرگ ترین فروشندگان آهن آلات در ایران می باشد. ما در این قسمت از سایت، توضیحاتی را درباره اُرینگ ها، کاربرد های آنها و روش تشخیص جنس باکیفیت ارائه دادیم. در ادامه می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۱۸۱ تماس حاصل فرمائید و از قیمت اورینگ مطلع شوید.

قیمت انواع اورینگ

اورینگ ها یکی از پر کاربرد ترین محصولات پلیمری در صنعت است که کاربرد های بسیار فراوانی در انواع و اقسام آب بندی ها، مخصوصا در صنایع خودروسازی، استفاده می شود. شما می توانید این محصول پلیمری را در ثامن تجارت با قیمتی بسیار مناسب سفارش دهید و اقدام به خرید اورینگ با نازل ترین قیمت نمائید.

همچنین در نظر داشته باشید که در فروشگاه ثامن تجارت آهن آلات ساختمانی اعم از میلگرد، نبشی و ناودانی، ورق استیل و دیگر محصولات نیز به فروش می رسند.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه