مشاوره و فروش
02137163

واشر کلین گرید (ویژگی های واشر کلین گرید + نکات مهم خرید)

852350 image1652068258
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
135 بازدید

واشر کلین گرید یا واشر کلسن گریت از جمله تجهیزات مورد نیاز در صنایع پتروشیمی و دیگر صنایع به شمار می اید. به طور عمده آتراسیل طیف گسترده ای از واشرهای نسوز را به بازار عرضه می دهد تا نیاز صنایع مختلف را پاسخ داده باشد. این واشرها و گسکت های نسوز به صورت شیت یا برش خورده در بازار موجود اند و می توانند بنا به سفارش مشتری با هر سایز و ابعادی تولید شوند. تولید این محصول از ورق نسوز کلینگریت است و به همین دلیل یکی از ویژگی های بازرز آن، مقاومت بالا در برابر حرارت است. در ادامه مقاله ثامن تجارت با ما همراه باشید تا در مورد این محصول و ویژگی ها و کاربردهای آن مطالب مهمی را به شما ارائه دهیم.

واشر کلین گرید

ورق کلین گرید بری تولید واشر کلینگریت از مواد اولیه ای مانند پودر آزبست و برخی از رزین ها تهیه می شود. به دلیل نسوز بودن این ورق، می توان از نسوز بودن واشر کلین گریت نیز اطمینان حاصل نمود. این محصول توان تحمل حرارت بالا را داشته و برای استفاده در صنایع پتروشیمی و خودروسازی بسیار مناسب است. انواع دیگری از واشرها مانند واشر فنری، واشر تخت، واشر تخت ضربه گیر و … نیز موجود هستند. از این واشرها می توان از آن ها برای ساخت دستگاه ها و ماشین های مختلف و همچنین جهت آب بندی سیالات و بخار در صنایع گوناگون بهره برد.

ویژگی های واشر کلین گرید

در بخش های قبل به اصلی ترین ویژگی این محصول یعنی همان مقاوم بودن در برابر حرارت، اشاره کردیم. در این بخش هم به شما خواهیم گفت که سایر ویژگی های این محصول چه مواردی می باشند.

  • مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون
  • دوام بالا در مواجهه با مایعات، هوا، بخارهای داغ و …
  • تحمل دمای بین 550 درجه سانتی گراد تا 650 درجه سانتی گراد
  • قیمت ناسب

این واشرها برای آب بندی بسیار مناسب هستند ولی باید به میزان فشاری که می توانند تحمل کنند نیز دقت داشت. به عبارت دیگر از فشار مضاعف به این محصول وارد آید، به سرعت خراب شده و کارایی خود را از دست خواهد داد.

روش ساخت واشر نسوز

واشر کلین گرید نسوز از ورق های برش خورده و شکل داده شده کلین گریت ساخته می شوند. ساخت واشرهای مذکور از ورق با استفاده از دستگاه برش CNC انجام می گیرد. این که این محصول دارای چه شکل و ابعادی باشد نیز به نیاز بازار و تقاضای مشتری وابسته است. با این حال انواع مختلف این محصول معمولا بر اساس استانداردهای تعریف شده ساخته می شوند و به خوبی نیاز بازار را رفع می نمایند.

انواع واشر کلینگریت چیست؟

تولید واشر کلینگریت در انواع مختلف نظیر آن چه که در زیر بیان شده، صورت می پذیرد:

  • واشر کلینگریت آزبست
  • واشر کلینگریت ساده
  • واشر کلینگریت سیم دار
  • واشر کلینگریت نسوز

نکات قابل توجه در خرید واشر کلین گرید

در هنگام خرید واشرهای نسوز باید ب نکات مهمی توجه کرد که برخی از آن ها در ادامه این بخش، ذکر شده اند:

image1652068255واشر کلین گرید 2

محل اتصال واشر کجاست؟

این که قرار است واشر انتخابی شما در چه محلی استقرار گرفته و با چه موادی در تماس باشد، نکته حائز اهمیتی است. این نکته نشان می دهد که واشر نسوز مناسب، باید از چه جنسی باشد.

فشار کارکرد

در مورد این که واشرها توان تحمل فشار محدودی را دارند، در بخش قبل صحبت شد. با توجه به جنس واشر و نیز سطوحی که واشر در تماس با آن ها قرار گرفته، باید تنظیم کنید که این محصول را با چه فشاری باید در جای خود محکم کرد. چرا که اعمال فشار زیاد، موجب از کار افتادگی واشر خواهد شد.

اندازه واشر

واشر باید از نظر اندازه به میزانی باشد که درست مماس با قطر درونی و بیرونی مقطع مورد نظر شما قرار گیرد. این امر با توجه به محل قرارگیری واشر تعیین می گردد.

قیمت واشر لاستیکی کلینگریت

هر کدام از انواع واشر کلین گرید در بازار قابل دسترسی هستند تا هر خریدار بنا به پروژه مورد نظر خود آن ها را تهیه نماید. اما قیمت این محصولات چگونه تعیین می شود. قطعا نوسانات بازار و نرخ ارز بی تاثیر در این قیمت گذاری ها نیست. علاوه بر این مواردی مانند طریقه بسته بندی و تعداد واشرها در هر بسته، برند تولیدکننده محصول، زمان تولید و … نیز تا حد زیادی بر قیمت واشر کلینگریت موثر می باشند. در هر حال برای استعلام قیمت این محصولات می توانید از کارشناسان سایت ثامن تجارت راهنمایی بخواهید و در صورت تمایسل برای خرید، سفارش خود را ثبت نمایید.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *