مشاوره و فروش
02137163
852350 image1657616565
۲۵ فروردین ۱۴۰۳
46 بازدید

خرید ورق آلیاژی ضد آب یکی از دغدغه های صنعتگران است. چون باید از کیفیت ورق خریداری شده اطمینان حاصل نمایند تا با خیال آسوده به تولید محصولات مورد نظر خودشان مشغول شوند. ورق ضدآب پی وی سی سخت و ورق پی وی سی 3 میل از جمله ورق های مورد نیاز در صنایع مختلف است. قیمت ورق پی وی سی به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، بالاتر از سایر انواع ورق هایی است که از این ویژگی برخوردار نیستند. هم اکنون امکان استعلام قیمت ورق پی وی سی 16 میل و سایر انواع ورق که برای صنایع مختلف مورد نیاز هستند، از طریق فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت فراهم آمده است.

خرید ورق آلیاژی ضد آب (قیمت ورق آلیاژی + خرید با کیفیت)

خرید ورق الیاژی ضد آب

ورق های آلیاژی ضد اب معمولا با هدف استفاده در شرایط جوی نامساعد خریداری می شوند. به عنوان مثال برای استفاده درمکان هایی مناسب اند که رطوبت آب و بخار اب زیاد است و ورق باید تحت این شرایط به مدت طولانی قرار داشته باشد.

ورق الیاژی 4130 یکی از انواع این ورق ها است که از جنس استیل ساخته شده و توانایی تحمل رطوبت بالا را دارد. همچنین ورق های 17Mn4، ورق ضد آب آلیاژی CK45 و … که هر کدام را می توان بنا به نیاز در جای مربوط به خود به کار برد. عناصری مانند کربن، منگنز، سیلیکون و مس از جمله عناصری هستند که در ترکیبات این نوع ورق ها به کار گرفته شده اند. به خصوص در ورق الیاژی A283 که برای مخزن سازی و صنایع نفت و گاز، کاربرد ویژه ای دارد.

خرید ورق آلیاژی ضد آب (قیمت ورق آلیاژی + خرید با کیفیت)

انواع ورق ضدآب آلیاژی

در زمان خرید ورق آلیازی ضد آب باید نام ورق مورد نظر خود را بدانید. این نامگذاری ها با توجه به استاندارد ورق انجام شده و ورق ها را از نظر ویژگی و کاربرد از یکدیگر متمایز می کند. استانداردی که در تولید این ورق ها در نظر گرفته میشود، استاندارد ASTM است. این استاندارد در حال حاضر بیش از 30000 عضو در بیش از 120 کشور دارد و دفتر مرکزی آن در پنسیلوانیای آمریکا، واقع گردیده است.

ورق الیاژی 4130

این نوع ورق ضد آب به راحتی قابل ماشین کاری است و مقاومت در برابر خوردگی یکی از بارزترین ویژگی های آن به شمار می آید. از این محصول بیشتر در تولید بدنه هواپیماهای مسافربری و نظامی و همچنین سیستم های پشتیبانی زمینی بهره گرفته میشود. همچنین می توان این ورق را از پرکاربردترین ورق های مورد نیاز در صنعت خودروسازی و ساخت ابزارهای هیدرولیکی دانست.

خرید ورق آلیاژی ضد آب (قیمت ورق آلیاژی + خرید با کیفیت)

ورق ضدآب MO40

ورق های الیاژی MO40 به عنوان یک آلیاژ مولبیدن کروم دار به شمار می اید. این محصول بیشتر برای ساخت محصولاتی به کار می رود که قرار است تحت فشار بالا، یا ضربه و حرارت قرار بگیرند. مانند انواع تیر آهن ها، ستون، چرخ دنده ها و … . با این حال یکی از بارزترین این ورق ها، مقاومت شان در برابر آب است که در نتیجه طول عمر محصولات نهایی را بالاتر می برد. جوش پذیری بالا، فرم پذیری و امکان ماشین کاری، از جمله ویژگی های دیگر این نوع محصول است.

ورق ضد آب الیاژی CK45

در ادامه مقاله “خرید ورق آلیاژی ضد آب” می توان به ورق های نوع سیکا اشاره کرد. این محصولات از ویژگی های مکانیکی و خواص فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از آن ها برای تولید انواع میلگرد، شمش و صفحه های فولادی بهره گرفته می شود.

خرید ورق آلیاژی ضد آب (قیمت ورق آلیاژی + خرید با کیفیت)

 ورق الیاژی A516

یکی دیگر از مهم ترین ورق ضدآب آلیاژی، ورق A516 است. این ورق دارای گریدبندی هلیی است که هر کدام از گریدها خواص مربوط به خود را دارد. اما با توجه به ضد آب بودن این ورق و به خصوص گرید 65 آن، استفاده آن ها در ساخت تجهیزات آب دریا و شرکت های حفاری امکان پذیر است.

خرید ورق آلیاژی ضد آب (قیمت ورق آلیاژی + خرید با کیفیت)

قیمت ورق های آلیاژی ضد آب

همان طور که در بخش های قبل گفته شد برای خرید ورق آلیاژی ضد آب، نیاز است تا انواع این ورق ها را بشناسید و در مورد کاربرد هر کدام از آن ها اطلاعات مختصری داشته باشید. انواع ورق ضد آب پی وی سی سخت و ورق هایی که در این جا به شما معرفی شد برای استفاده در محیط های باز و ساخت محصولاتی که قرار است در معرض رطوبت واقع شود، مناسب هستند. در صورت تمایل برای خرید هر کدام از این ورق ها و یا نیاز به دریافت قیمت ورق پی وی سی و ورق ضدآب دیگر با کارشناسان مجرب شرکت فروش آهن الات ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط