مشاوره و فروش
02137163

نمودار قیمت ورق سیاه

black sheet price chart
۲۱ فروردین ۱۴۰۳
2 بازدید

نمودار قیمت ورق سیاه، تغییرات قیمت ورق سیاه 1.5 میل و انواع دیگر آن را در یک بازه زمانی مشخص نمایش می دهد. نوساناتی که در این نمودار مشاهده می کنید، تا حد زیادی می توانند به پیش بینی قیمت برای روزهای بعد نیز کمک کند. قیمت ورق سیاه 1 میل از قیمت ورق سیاه 2 میل و ورق هایی با ضخامت بالا، کمتر است. چرا که این محصولات وزن کمتری هم دارند و هزینه لازم برای حمل و نقل آن ها نیز به مراتب کمتر است. شرکت بازرگانی آهن آلات ثامن تجارت در وب سایت خود برای هر محصول، نمودار قیمتی را ترسیم نموده و به سرعت آن ها را به روز رسانی می کند.

نمودار قیمت ورق سیاه

بازه های زمانی که در این نمودارها در نظر گرفته می شوند اغلب 10 یا 15 روزه هستند. این نمودارها تنها در صورت به روز بودن می توانند قابل استناد باشند. تغییرات قیمت در این نمودارها با توجه به عوامل مختلفی نظیر نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، هزینه انبارداری و نیروی کار، هزینه حمل و نقل و تجهیزات مورد نیاز برای تولید، اتفاق می افتد.

قیمت ورق سیاه در هفت روز آینده

همان طور که در بخش های بالا توضیح داده شد، قیمت ورق سیاه همیشه ثابت نیست و پیش بینی آن ممکن است دقیق نباشد. به همین دلیل ما جدولی را برای تعیین قیمت ورق سیاه در نظر گرفته ایم که شما با استعلام روزانه قیمت از ما می توانید آن را تکمیل نمایید. البته در بخش محصولات وب سایت ما، نمودارهای قابل استنادی برای انواع ورق سیاه نمایش داده شده است که به شما در مطلع شدن از قیمت ها کمک می کند.

black sheet price chart 01

ورق ST37 فولاد مبارکه اصفهان

جدول زیر قیمت ورق ST37 که معروف ترین نوع ورق سیاه است را با ضخامت های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار داده. این ورق ها تولیدی کارخانه فولاد مبارکه اصفهان هستند که سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع آهن آلات و به خصوص ورق سیاه دارد.

نام و ضخامت محصول نوع عرضه قیمت ورق
ورق سیاه برشی ST37 – 15 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق سیاه برشی ST37 – 20 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق برشی ST37 – 25 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق برشی ST37 – 30 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق سیاه برشی ST37 – 2.5 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق سیاه برشی ST37 – 3 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق سیاه برشی ST37 – 4 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق سیاه برشی ST37 – 5 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق سیاه برشی ST37 – 6 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق سیاه برشی ST37 – 8 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق سیاه برشی ST37 – 10 میلی متر شیت تماس بگیرید
ورق سیاه برشی ST37 – 12 میلی متر شیت تماس بگیرید

نمودار قیمت ورق سیاه با استفاده از چنین جدولی به راحتی قابل ترسیم است. از آن جا که ورق سیاه ST52 نیز در تولید بسیاری از محصولات در صنایع مختلف به کار می رود، نمودار قیمت این نوع ورق را نیز در وب سایت خود ارائه داده ایم.

black sheet price chart 02

نمودار قیمت ورق روغنی

ورق های مور نیاز در صنایع غالبا به یکی از دو روش نورد گرم یا نورد سرد تولید می شوند. ورق های تولید شده با فرایند نورد گرم در دمای بسیار بالایی تولید می شوند. این نوع ورق ها با نام ورق کربنی نیز شناخته می شوند. برخی دیگر از ورق ها نیز با فرایند نورد سرد تولید می شوند که به آن ها ورق سرد یا ورق روغنی نیز گفته می شود. قیمت ورق روغنی نیز به طور روزانه باید استعلام شود. این محصولات در ضخامت های مختلف تولید می شوند که موثر بر قیمت آن ها است. تولید بسیاری از لوازم خانگی، انواع قفسه ها و پانل ها و همچنین استفاده به عنوان مصالح ساختمانی از نمونه کاربردهای ورق روغنی است.

قیمت جهانی ورق سیاه

نمودار قیمت ورق سیاه با توجه به نوسانات بازار و نرخ ارز، تغییر می کند. به همین دلیل قیمت این نوع ورق در بازار جهانی نیز ثابت نیست. سعی کنید در هر 24 ساعت قیمت این محصول را زیر نظر داشته باشید و زمانی که تا حدودی کاهش یافت، نسبت به خرید اقدام نمایید. در این زمینه می توانید از کارشناسان فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت نیز راهنمایی بخواهد. با این کار هم از قیمت ها مطلع خواهید شد و هم می توانید مراحل خرید را به سرعت طی کرده و محصول را دریافت نمایید.

مطالب مرتبط