مشاوره و فروش
02191003181

لیست بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران

List of the best rebar manufacturers in Iran
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
3 بازدید

با وجود تحریم‌ها و مسائل اقتصادی رایج در کشور، صنعت فولاد و بازار آهن‌آلات همچنان محکم و استوار به فعالیت‌های خود ادامه داده و صنعتی زنده و پویا به شمار می‌رود؛ و این امر تنها به لطف تلاش‌های شبانه‌روزی کارخانه‌های داخلی میسر شده است. در نوشتۀ امروز از وب سایت ثامن تجارت قصد داریم به معرفی لیست بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران پرداخته و شما را با صنایع فعال در زمینۀ تولید میلگرد در کشور آشنا سازیم. بنابراین، چنانچه قصد دارید خرید میلگرد مطمئنی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید.

لیست بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران

بیشترین مصرف میلگردها در صنایع ساختمان‌سازی و پروژه‌های عمرانی اتفاق می‌افتد. فعالیت برخی از این صنایع از 50 سال نیز گذشته است و به همین بهانه در این قسمت قصد داریم شما را با برترین تولیدکنندگان میلگرد در سراسر کشور آشنا سازیم؛ کارخانه‌هایی که نه‌تنها نیازهای بازار داخلی را تأمین می‌کنند، بلکه به دلیل تولید محصولات بسیار باکیفیت، سهم زیادی از صادرات میلگرد به کشورهای گوناگون را نیز در اختیار خود دارند. اگر قصد دارید از قیمت میلگرد مورد نیاز خود اطلاع یابید، تنها کافی است به لیست قیمت موجود در سایت ما سری بزنید.

کارخانه ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان را می‌توان بزرگ‌ترین سازندۀ فولاد در ایران به شمار آورد. این کارخانه که در سال 1346 پا به میدان آهن‌آلات گذاشت، اکنون کارگران بسیاری را تحت پوشش خود قرار داده و سالیانه چیزی بیش از 10 میلیون تن محصولات فولادی گوناگون را به تولید می‌رساند. گفتنی است که این مجموعه تاکنون چندین بار در داخل کشور و نیز در عرصه‌های بین‌المللی به‌عنوان سازندۀ فولاد برتر شناخته شده است. شما می‌توانید برای خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان به بخش مربوطه در منوی سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید. برای اطلاع از سایر مجموعه‌های موجود در لیست بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران همچنان ما را همراهی کنید.

کارخانه فولاد کوثر اهواز

این مجموعه فعالیت خود را در سال 1342 در شهر اهواز آغاز کرده و اکنون زیرمجموعه‌های زیادی را در اختیار خود دارد. شرکت فولاد کوثر قادر است سالانه بیش از 1 میلیون تن محصول فولادی تولید کند و به همین دلیل در زمرۀ تولیدکنندگان برتر فولاد کشور قرار می‌گیرد.

لیست بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران

کارخانه فولاد روهینا جنوب

از دیگر گزینه‌های موجود در لیست بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران مجموعۀ روهینا جنوب است. این مجموعۀ تولید آهن‌آلات در شهر دزفول خوستان قرار داشته و اگرچه کارخانه‌ای تازه‌تأسیس به شمار می‌رود، اما از نام و اعتبار بسیار خوبی برخوردار است. تأسیس این شرکت به سال 1389 برمی‌گردد، زمانی که با تولید انواع میلگردها در استانداردهای متفاوت کار خود را آغاز کرد. از آن‌جایی که این مجموعه میلگردهایی بسیار مستحکم و باکیفیت می‌سازد، جایگاه بسیار خوبی را در بازار آهن‌آلات ایران ازآن خود کرده است.

کارخانه فولاد ظفر بناب

این شرکت در سال 1383 در شهرستان بناب تأسیس شد و اکنون از زیرمجموعه‌های متعددی برخوردار است. محصولات فولادی متنوعی ازجمله میلگرد آجدار، شمش فولادی، تیرآهن، ناودانی، و… در این مجموعه به تولید می‌رسد. از آن‌جایی که کارخانه فولاد ظفر بناب قادر است سالانه نزدیک به 2 میلیون تن مقطع فولادی تولید کند، بخش بزرگی از بازار فولاد ایران را در دست گرفته است. برای اطلاع از قیمت مقاطع فولادی گوناگون و نیز خرید میلگرد مورد نیاز خود تنها کافی است به بخش مربوطه در منوی سایت ما مراجعه کنید.

قیمت روز میلگرد در ثامن تجارت

در نوشتۀ امروز از فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به معرفی لیست بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران پرداختیم و شما را با چند نمونه از برترین سازندگان فولاد کشور آشنا ساختیم. لازم است بدانید که در این صفحه تنها به معرفی چند کارخانه اکتفا شده است و در حقیقت تعداد مجموعه‌های برتر فعال در زمینۀ ساخت انواع آهن‌آلات بیشتر از این‌هاست. تمامی این مجموعه‌ها سال‌هاست که در این زمینه مشغول به کار هستند و توانسته‌اند اعتبار بالایی را برای خود به ارمغان آورند. چنانچه قصد خرید میلگرد باکیفیت مورد نظر خود را دارید و یا می‌خواهید به تهیۀ میلگرد کلاف، ورق گالوانیزه، تیرآهن نرمال، انواع سپری، پروفیل مبلی، لوله گالوانیزه، رابیتس و سایر محصولات فولادی مورد نیاز خود بپردازید، تنها کافی است وارد بخش مربوطه در منوی سایت ما شده و یا با کارشناسان ثامن تجارت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه