مشاوره و فروش
02137163

تحلیل تخصصی میلگرد چین

akhbar tahlil chinamilgerd 1
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
2 بازدید

موضوع تحلیل امروز تحلیل تخصصی تکنیکال حوزه میلگرد چین:
خدمت همراهان عزیزمون این مطلب رو باید ذکر کنم که برای تحلیل دقیق و تخصصی و صحیح نمیشه که همه اقلام فولاد رو در یک سبد قرار داد و یک تحلیل برای همه اون ها گفت . برای همین این هفته سعی در این داریم تا کالای میلگرد رو در حوزه های فروش خودش مورد بررسی قرار بدیم تا در انتهای هفته یک نتیجه خوبی ازش داشته باشیم.
در تحلیل اول از این هفته سعی بر این داریم تا بازار میلگرد چین رو مورد بررسی قرار بدیم. چین کشوری هست که بزرگ ترین تولید کننده و مصرف کننده مقاطع مختلف فولادی در جهان هست و بیشترین تاثیر رو روی بازار داره . کل جریان پایین اومدن قیمت میلگرد در ایران و جهان باعث و بانیش چین بوده که در مقاله قبلی مفسل در مورد علل مختلفش صحبت کردیم.
نکته ای که امروز در موردش میخوایم صحبت کنیم این هست که نمودار قیمتی میلگرد از روند نزولی خودش خارج شده و در یک محدوده رنج بین 750 تا 800 دلار داره نوسان میکنه .
همه اساتید تحلیل تکنیکال بر این عقیده هستند که هنگامی که بازار در یک محمدوده بصورت رنج عمل میکنه باید سقف و کف کانال رو پیدا کرد و در کف کانال خرید کرد و در سقف کانال فروخت . البته این فقط تحلیل تکنیکالی هست و عوامل بنیادی هم باید در نظر گرفته بشه .
به هر حال نمودار در شرایط خاصی به سر میبره از طرفی بازار از یک ریزش شدید خارج شده از طرف دیگه در سقف کانال رنج خودش هست .
در مورد این نمودار میشه گفت که این شرایط قیمت عمومی میلگرد جهانی رو تا حدودی با خودش میتونه همراه کنه و میزانی اصلاح قیمت یعنی افزایش اون رو میتونیم شاهد باشیم . این تا اینجای کار…
از طرفی اگر سقف مقاومتی 800 دلار خوب عمل بکنه و نذاره قیمت از اون بالا تر بره شاهد ریزش تا محدوده 750 دلار در هر تن هستیم اما اگر قیمت از این سقف عبور بکنه تا سقف 887 دلار که سقف بعدی اون هست امکان بالا رفتن داره …
تحلیل ما در مورد نمودار میگرد چین بود که خدمتتون عرض شد اما توصیه برای خریداران و همکاران عزیز در حوزه میلگرد ، اگر بخوایم با زبان صمیمی با هم صحبت کنیم اینکه طمع نکنید تا قیمت بیشتر از این بریزه اون مقداری که نیاز دارین رو بخرین و کارتون رو عقب نندازین …
قیمت ها در محدوده مطلوبی هستند و کوچک ترین پالس مثبتی میتونه زمینه ساز افزایش قیمت باشه . مخصوصا در کشور ما که جو روانی دامن زن هست و تاثیر چندین برابر میکنه .
امید وارم مطالب ما برای شما اموزنده و پر سود واقع بشه…

مطالب مرتبط