مشاوره و فروش
02191003181

جدول قیمت میلگرد اهواز (وزن میلگرد 14 اهواز + مشخصات آن)

ahvaz rebar price table2 1
3 اردیبهشت 1402
4 بازدید

جدول قیمت میلگرد اهواز: میلگرد کوثر اهواز تولیدی یکی از کارخانه های مطرح، واقع در جنوب کشور است که همواره با قیمتی مناسب به بازار عرضه می گردد. جدول وزن میلگرد کوثر اهواز به خوبی نشان می دهد که مشخصات محصولات این واحد تولیدی به طور کامل با استاندارد روز دنیا مطابقت دارد. همین امر باعث شده تا قیمت میلگرد 8 اهواز و انواع دیگر آن با نوسانات بازار به سرعت تغییر نماید. نمودار قیمت میلگرد اروند اهواز و جدول وزن میلگرد کوثر اهواز در وب سایت های این مجموع ها ارائه شده. همچنین شرکت بازرگانی ثامن تجارت نیز با دفتر فروش میلگرد کوثر اهواز جهت دسترسی به میلگرد و سایر محصولات، در تماس است.

جدول قیمت میلگرد اهواز

در جدول زیر انواع محصولات تولید شده در کارخانه میلگرد کوثر اهواز آورده شده است. در این جدول مشخصاتی از میلگرد ها از جمله نوع آنالیز، نوع میلگرد، ابعاد و سایز آن مشخص گردیده است. از آن جا که قیمت محصولات فولادی و تجهیزات و مصالح ساختمانی با نرخ ارز و نوسانات بازار تغییر می کند، نیاز است تا برای دریافت قیمت ها به صورت روزانه اقدام نمایید.

ahvaz rebar price table2 02
نام کالاقیمت
میلگرد آجدار کوثر اهواز 12 A3 شاخه 12 متری کارخانهتماس بگیرید
میلگرد آجدار کوثر اهواز 14 A3 شاخه 12 متری کارخانهتماس بگیرید
میلگرد آجدار کوثر اهواز 16 A3 شاخه 12 متری کارخانهتماس بگیرید
میلگرد آجدار کوثر اهواز 18 A3 شاخه 12 متری کارخانهتماس بگیرید
میلگرد آجدار کوثر اهواز 20 A3 شاخه 12 متری کارخانهتماس بگیرید
میلگرد آجدار کوثر اهواز 22 A3 شاخه 12 متری کارخانهتماس بگیرید
میلگرد آجدار کوثر اهواز 25 A3 شاخه 12 متری کارخانهتماس بگیرید
میلگرد آجدار کوثر اهواز 28 A3 شاخه 12 متری کارخانهتماس بگیرید
میلگرد آجدار کوثر اهواز 32 A3 شاخه 12 متری کارخانهتماس بگیرید

مشخصات کارخانه میلگرد کوثر اهواز

پس از مشاهده جدول قیمت میلگرد اهواز وقت آن رسیده تا در مور کارخانه تولید میلگرد دراین شهر نیز صحبت کنیم. میلگرد اهواز محصول کارخانه ای با توان و ظرفیت بالا در راستای تولید انواع میلگرد و مقاطع فولادی است. این کارخانه در سال 1381 در زمینی به مساحت 90 هزار متر مربع بنا شده است. اما بهره برداری آن تا آماده سازی تجهیزات و جذب نیروی انسانی، در سال 1383 انجام گردیده.

کارخانه مذکور با به کار گرفتن تجهیزات مدرن و روز دنیا و همچنین با استفاده از مواد اولیه مرغوب به یکی از مطرح ترین کارخانه های جنوب کشور بدل شده است. ظرفیت تولید در کارخانه میلگرد کوثر اهواز به 550 هزار تن به صورت سالانه می رسد. مقاطع فولادی در گریدهای A1، A2 و A3 از جمله تولیدات این کارخانه هستند که به راحتی در بازار در دسترس قرار دارند. کلاف ساده و آجدار و همچنین انواع تیرآهن نیز از مهم ترین محصولات تولیدی در این کارخانه است.

ahvaz rebar price table2 1

میلگردهای کارخانه کوثر اهواز

در ادامه مقاله جدول قیمت میلگرد اهواز به شما خواهیم گفت که انواع میلگرد تولیدی این واحد صنعتی دارای چه مشخصاتی هستند:

میلگرد A1

میلگرد صاف و بدون آج و ساده است. این محصول دارای مقاومت تسلیمی برابر با 2300 سانتی متر و مقاومت کششی برابر با 3800 سانتی متر می باشد.

میلگرد A2

این نوع میلگرد آج دارد و مقاومت تسلیم آن برابر با 3000 سانتی متر و مقاومت کششی آن 5000 سانتی متر است.

میلگرد A3

میلگردهای A3 نیز از نوع آجدار هستند. این محصولات دارای مقاومت تسلیم در حدود 4000 سانتی متر و مقاومت کششی برابر با 6000 سانتی متر هستند.

میلگرد A3

عوامل موثر بر قیمت میلگرد اهواز

عوامل مختلفی در تعیین قیمت میلگرد تاثیرگذار هستند که در ادامه به بررسی کامل هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

کیفیت برند

هر چه قدر میزان کیفیت میلگرد بالاتر باشد و با استفاده از تجهیزات به ‌روزتری ساخته شده باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

قیمت مواد اولیه

قیمت مواد اولیه و قیمت فلزاتی مثل سنگ آهن به صورت جهانی اعلام می‌شوند و با تغییر قیمت آنها شاهد تغییر قیمت میلگرد اهواز و دیگر برندها هستیم.

نوع میلگرد

میلگردها بر اساس استاندارد ملی برگرفته از استاندارد روس، در چهار نوع مختلف زیر تولید می‌شوند:

  • A1
  • A2
  • A3
  • A4

بر اساس نوع میلگرد در تجهیزات تولید، شکل ظاهری، ترکیب شیمیایی و کاربرد آنها تفاوت‌هایی وجود دارد که باعث تغییر قیمت میلگرد اهواز در هر نوع می‌شود.

نوع میلگرد

سایز میلگرد

میلگرد آجدار اهواز در سایز 12 تا 32 تولید و استفاده می‌شود. هر چه سایز افزایش یابد، وزن میلگرد اهواز بالاتر خواهد رفت. از آن‌جایی که قیمت با توجه به وزن تعیین می‌شود، میلگردهای با سایز بزرگ‌تر (قطر بیشتر) قیمت بیشتری خواهند داشت. ارتباط بین وزن و سایز را در جدول وزن میلگرد کوثر اهواز می‌توانید ببینید.

نرخ دلار

نرخ دلار مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت میلگرد می‌باشد؛ چون قیمت مواد اولیه با نرخ دلار دچار تغییر می‌شود و از طرف دیگر، با افزایش دلار، شرایط اقتصادی داخلی کشور نیز تغییر می‌کند و به این ترتیب قیمت میلگرد نیز دچار تغییرات قابل توجهی می‌شود.

هزینه حمل و نقل بار

بار میلگرد سفارش داده شده، یا از درب کارخانه کوثر اهواز و یا از یکی از انبارهای آیرومارت در سراسر کشور به محل سفارش منتقل داده می‌شود. بنابراین هر چه قدر تناژ بار و مسافت بین دو محل نیز بیشتر باشد، هزینه حمل و نقل بار نیز بیشتر خواهد شد و به هزینه پرداختی بابت قیمت هزینه حمل و نقل بار اضافه می‌شود.

هزینه حمل و نقل بار

قیمت ‌گذاری در بورس

قیمت پایه میلگرد اهواز در بورس کالا و تحت کنترل ناظران تعیین می‌شود. هدف از این کار، جلوگیری از قیمت ‌گذاری دلالان در بازار و افزایش بی ‌رویه قیمت‌ها می‌باشد. در نهایت با افزایش قیمت در بورس کالا، آخرین قیمت میلگرد اهواز در بازار آزاد نیز دچار افزایش قیمت می‌شود.

عرضه و تقاضا

عرضه و تقاضا نیز یکی از مهم‌ترین عوامل تغییر در قیمت‌ها به شمار می‌رود و در واقع عامل همیشگی تعیین قیمت میلگرد است. بنابراین ممکن است قیمت‌ میلگرد اهواز امروز به دلیل یکی از عوامل گفته شده افزایش پیدا کند؛ اما عدم تقاضا برای خرید باعث شود فروشندگان،  قیمت را کم‌تر کنند.

عرضه و تقاضا

قیمت میلگرد 20 اهواز

قیمت میلگرد 12 اهواز و قیمت سایز 20 آن را باید به صورت روزانه استعلام گرفت. چنانچه در بخش جدول قیمت میلگرد اهواز بیان شد، این محصول قیمتی در حال نوسان دارد و نمی توان آن را ثابت نگه داشت. از این رو لازم است تا از یک دفتر فروش میلگرد کوثر اهواز یا وب سایت های معتبری نظیر فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت، قیمت به روز رسانی شده آن را استعلام بگیریم.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه