مشاوره و فروش
02191003181

تفلون فسفر برنز چیست؟

852350 image1640756668 1
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
14 بازدید

تفلون فسفر برنز: فسفر برنز از جمله آلیاژهای پر کاربرد عصر حاضراست. تولید انبوه این محصول نشان دهنده نیاز به آن در انواع صنایع و تولیدات مختلف است. این آلیاژ در قالب هایی مانند ورق، میلگرد و لوله فسفر برنز تولید می گردد. تفلون فسفر برنز یکی از محصولات مشتق شده از فسفر برنز است که پایه آن مس می باشد و قلع موجود در آن، تاثیر قابل توجهی در تحمل پذیری این محصول در برابر فشار زیاد و همچنین حرارت زیاد را دارد. بهتر است بدانید که محصولاتی مانند لوله تفلون، میلگرد تفلون از این نوع تفلن ساخته می شوند.

ما در این مقاله از سایت ثامن تجارت تلاش می کنیم تا ضمن معرفی این محصول، به ویژگی ها، کاربردها و موارد استفاد از آن نیز اشاره کنیم.

تفلون فسفر برنز 

به طور کلی فسفر برنز به دلیل وجود مس در آن، به عنوان رسانای خوبی در برابر گرما و همچنین جریان الکتریسیته می باشد. از طرف دیگر وجود قلع در فسفر برنز و محصولاتی مانند تفلون فسفر برنز، توانایی آن ها در تحمل شرایط اکسیداسیون را بالا می برد. هر چند بهتر است تفولن برنز در این شرایط قرار گرفته نشود. رنگ ترکیب تفلون برنز معمولا قهوه ای پر رنگ است و نوعی آلیاژ ضد زنگ جهت ایجاد ظاهری جذاب تر در آن مورد استفاده قرار گرفته و به آن اضافه می گردد.

نوعی از تفلون برنز با نام PTFE شناخته می شود که کاربرد آن را در ادامه به طور کامل بررسی می کنیم.

انواع تفلون فسفر برنز 

در این بخش از مقاله سایت ثامن تجارت انواع تفلون فسفر برنز را معرفی کرده و کاربرد هر کدام را بیان می کنیم. این محصولات عبارت اند از:

  • تفلون برنز PTFE
  • تفلون برنز 40 درصد
  • تفلون برنز 25 درصد

تفلون برنز PTFE چیست؟

این نوع تفلون با نام گاید رینگ PTFE Brz نیز شناخته می شود. محصول مورد بحث هدایت کننده خوبی برای حرارت و جریان الکتریسیته است. مقاومت بالا، استحکام مناسب و سختی جزو ویژگی های این محصول است. بیشترین کاربرد چنین محصولی استفاده از آن در شرایطی است که فشار بدون اکسیداسیون بر آن حاکم باشد. درست مانند پیستون رینگ ها و یاتاقان ها در یک سیستم هیدرولیک. همچنین این محصول مناسب برای گاید رینگ ها جهت مصارف فرسایشی نیز خواهد بود.

تفلون فسفر برنز 40 درصد 

نام علمی این محصول پلی تترا فلوئورو اتیلن است. این نوع تفلون ویژگی های منحصر به فرد و کاربردهای نوع قبلی تفلون برنز یعنی تفلون PTFE را نیز در خود دارد. به علاوه این که می توان از مزایای آن مطابق با آن چه در ذیل آمده نیز بهره برد:

  • امکان اضافه کردن درصد بالای برنز به تفلون خالص

این کار تا حدود 40 الی 60 درصد برنز قابل انجام است . هدف از آن ایجاد رسانایی بیشتر برای حرارت و همچنین مقاوم بودن این محصول در برابر سایش، خوردگی و فرسودگی است.

  • تامین قدرت و رسانایی جهت مهار کردن حرارت زیاد و حرارتی که به صورت ناخواسته بر محصول اعمال می شود

تفلون فسفر برنز 25 درصد

نوع دیگری از تفلون برنز، شامل 25 درصد برنز اضافه برای تفلون خالص است.  این نوع محصولات غالبا در سیستم های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین کارایی زیادی برای بیرینگ های خطی دارند. نام علمی تفلون برنز 25 درصد، پلی تترا فلوئورو اتیلن است

از معایب این محصول و همچنین تفلون فسفر برنز 40 درصد می توان به امکان آسیب پذیری آن ها در برابر برخی از مواد شیمیایی خاص اشاره کرد. به طور کلی از تفلون مخلوط با برنز 40 درصد رای تولید انواع ورق، لوله، میلگرد و سایر محصولات با تنوع در ابعاد و اندازه های آن ها می توان استفاده نمود..

خرید تفلون فسفر برنز 

در این مقاله از سری مقالات سایت ثامن تجارت با تفلون فسفر برنز و ویژگی های آن آشنا شدید. همچنین بیان شد که این محصول دارای چه انواعی است و هر نوع از آن در چه جاهایی کاربرد دارند. با توجه به موارد بیان شده بهتر است تا از این محصول در شرایط اکسیداسیون استفاده نگردد.

آنچه که لازم است اینجا بیان کنیم نحوه خرید و استعلام قیمت محصولاتی مانند لوله 27 در 14 فسفر برنز است که ما در سایت خود ارائه داده ایم. بنابراین شما با مراجعه به این سایت می توانید سفارش خود را برای خرید ثبت نمایید.

منبع: bladeforums.com

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه