مشاوره و فروش
02191003181

قیمت میلگرد نیشابور

Neyshabur rebar price 01
3 اردیبهشت 1402
13 بازدید

قیمت میلگرد نیشابور از جمله موضوعات پرسرچ در دنیای وب بوده که روزانه افراد زیادی به دنبال آن هستند. آرماتور ها از جمله مقاطع فولادی بوده که در بتن با هدف افزایش مقاومت کششی استفاده می‌شود، از این رو کیفیت آن برای استحکام ساخت و ساز حائز اهمیت است.

در این میان کارخانه میلگرد نیشابور فولاد خراسان از مجتمع‌های تولیدی در شرق کشور بوده که افراد فعال در حوزه ساختمان‌سازی در شمال شرق از مشتریان آن هستند. به همین دلیل قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد، در مشهد، در خراسان شمالی و در گرگان مهم است. شما برای خرید میل‌گرد نیشابور و اطلاع از نرخ آن توانسته با کارشناسان سایت ثامن تجارت به صورت تلفنی و آنلاین در ارتباط باشید.

معرفی میلگرد نیشابور

قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد، در خراسان شمالی، در مشهد و در گرگان و افراد فعال در حوزه ساخت و ساز در شهرهای شمال شرقی حائز اهمیت است. مجتمع فولاد خراسان به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه آرماتور نیشابور محسوب می‌شود و با توجه به کیفیت بالا و مرغوب بودن محصولات این شرکت، امکان فروش به تمامی شهرهای ایران میسر است. این مجموعه به کمک تیمی جوان و باتجربه توانسته یک و نیم میلیون تن از مقاطع فولادی بازار داخلی و خارجی را تولید می‌کند.

میلگرد به نقل از ویکی پدیا:

میل‌گرد آهن آجدار آرماتور فولادی یا فیبر پلیمری تقویت شده ای است که در بتن برای جبران و بالا بردن مقاومت کششی پایین آن (بتن) مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولاد یا فیبر پلیمری که به این منظور در سازه‌های بتن آرمه به کار می‌رود به شکل سیم یا میل‌گرد می‌باشد.

جدول وزن میلگرد نیشابور

مشخصات فنی میلگرد نیشابور

به طور کلی میلگرد نیشابور جزو میلگردهای سنگین وزن محسوب می‌شود؛ برای مثال، وزن هر شاخه 12 متری میلگرد نیشابور معادل 18 کیلو و 800 گرم می‌باشد که در مقایسه با استاندارد اشتال، تقریباً 800 گرم بیشتر است. شرکت فولاد خراسان در حال تولید میلگردهای خود در گرید A3 و در اندازه‌های 10 تا 32 بر اساس استاندارد ملی 3132 ایران می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که علامت اختصاری این شرکت که روی میلگردهای تولید شده درج می‌شود، KSC می‌باشد.

وزن میلگرد نیشابور

همانطور که گفته شد، میلگردهای تولید شده این کارخانه جزء مقاطع فولادی سنگین وزن دسته بندی شده‌اند. میلگرد سایز 16 نیشابور، نسبت به سایر مقاطع این کارخانه پرکاربردتر است و وزن این محصول به جدول اشتال نزدیک‌تر می‌باشد. البته باید دانست که وزن میلگرد 18 نیشابور، از جدول اشتال پایین‌تر است؛ اما قیمت مناسب و کیفیت خوب آن موجب شده است تا توجه افراد زیادی در بازار فولاد ایران به آن جذب شود و طرفداران زیادی پیدا کند.

وزن میلگرد نیشابور

جدول وزن میلگرد نیشابور

ما در این بخش، جدول وزن میلگرد نیشابور (وزن هر شاخه میلگرد ۱۲ نیشابور) را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم تا با توجه به نیاز خود، مناسب ترین محصولات را خریداری کنید. جدول وزن میلگرد به شما کمک خواهد کرد تا با توجه به نوع ساخت و سازی که دارید، مناسب ترین محصول را با در نظر گرفتن وزن استانداردی که دارد، خریداری کنید.

ردیفوزن میلگرد ۱۲ متری (kg)سایز
175.632
257.8-58.528
346.8-47.225
436-36.422
529-29.420
624-24.418
718.8-19.216
814.2-14.614
910.512
107.310

استاندارد میلگرد نیشابود

میلگرد نیشابور بر اساس استاندارد ملی ۳۱۳۲ به تولید رسیده است و با سه نوع میلگرد آج دار، مارپیچ، ساده و آج دار جناغی عرضه می شوند. در واقع میلگرد نیشابور A1، A2 به صورت مارپیچ و جناغی نیز به تولید می رسند و بر اساس استاندارد روسی KSC ساخته می شوند که میلگرد A3 جزو بهترین محصولات تولیدی این شرکت به حساب می آیند. جهت اطلاع از قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد، مشهد، خراسان شمالی و… می توانید با شماره ۰۲۱-۹۱۰۰۳۱۸۱تماس حاصل فرمائید و با کارشناسان فروش بازرگانی ثامن تجارت ارتباط بر قرار کنید.

استاندارد میلگرد نیشابود

مشخصات فنی میلگرد نیشابور

کارخانه نیشابور در سال 1380 احداث شده و روی تمامی محصولاتی تولیدی آن حروف KSC CO حک می‌شود. از جمله مشخصات فنی آرماتورهای کارخانه نیشابور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انواع آرماتور ساده و آجدار با گرید A3 و آج 340 و 400
  • نوع آج آن‌ها از نوع آج جناغی (340) و آج پیچشی (400) است.
  • تولید شده در سایزهای 10 تا 32 میلی‌متر تولید می‌شود.
  • داشتن مقاومت کششی 600-500
  • داشتن تنش تسلیم 400-340.
میلگرد نیشابور

جدول عناصر شیمیایی میلگرد خراسان

به طور کلی آرماتورهای کارخانه نیشابور در دو نوع آجدار مارپیچ و آجدار جناقی تولید می‌شوند که در ساخت آن‌ها از عناصر کربن، سیلیسیم، منگنز و … با درصدهای متفاوتی استفاده شده است. بدون شک نرخ هر کدام از عناصر بر قیمت میلگرد نیشابور تاثیرگذار بوده، در جدول زیر به توضیح و مقدار عناصر شیمیایی آرماتور نیشابور پرداخته‌ایم:

طبقه‌بندیعلامت مشخصهکربنسیلیسیممنگنزفسفر گوگردحداکثر کربن معادل
آجدار مارپیچآج 3400.320.61.30.0450.0450.5
آجدار جناقیآج 4000.370.61.60.0450.045

معرفی کارخانه میلگرد نیشابور

میل‌گرد نیشابور، از جمله مهم‌ترین محصولات کارخانه مجتمع فولاد خراسان به حساب می‌آید که از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه تولید فولاد در شمال غرب شهر نیشابور آغاز کرده است. این مجموعه اقدام به تولید باکیفیت‌ترین انواع مقاطع فولادی کرده و توزیع آن در بازار آهن کشور توانسته توجه افراد مشغول در حوزه ساختمان‌سازی را به خود جلب کند.

انواع میلگرد نیشابور

حروف KSC از جمله حروف اختصاری بوده که مشخص کننده مقاطع تولیدی کارخانه نیشابور است. همچنین میلگردهای ساخته شده در این مجموعه از روش حرارتی کوئنچ استفاده کرده که با این شیوه موجب افزایش کیفیت و خواص مکانیکی فولاد می‌شوند. در یک دسته‌بندی کلی میلگردهای نیشابور به دو دسته میلگرد آجدار و ساده تقسیم شده که قیمت آرماتور نیشابور با توجه به نوع آن‌ها متفاوت است. از مهم‌ترین مشخصات میلگرد ساده می‌توان به آج س240 و مقاطع آجدار، آجدار مارپیچ (340) و آجدار جناقی (400) اشاره کرد. در ادامه شما را با انواع این محصول با توجه به سایز آشنا می‌کنیم.

انواع میلگرد نیشابور

میلگرد 14 نیشابور

از جمله پرفروش‌ترین آرماتورهای نیشابور می توان به سایز 14 اشاره کرد و به دلیل پایین بودن قیمت آرماتور نیشابور سایز 14 نسبت به دیگر مدل‌ها دارای متقاضیان زیادی است. با توجه به این که در کارخانه میل‌گرد مشهد، مواد اولیه تولید شده از این رو نوسانات ارزی و شرایط سیاسی روی نرخ آن تاثیر چندانی ندارد.

میلگرد 16 نیشابور

سایز 16 آرماتور جز یکی از پرمصرف‌ترین سایزها در بازار است که فروش آن به صورت مستقیم از طرف کارخانه یا تامین‌کنندگان درجه یک همچون ثامن تجارت امکان‌پذیر است. شما برای خرید میلگرد و اطلاع از قیمت میلگرد ۱۶ نیشابور باید از کارشناسان مراکز معتبری اقدام به این کار کنید. در این میان مشاوران سایت ثامن تجارت به عنوان یکی از فروشندگان مطرح و باسابقه در حوزه فروش آهن آلات شناخته می‌شود که می‌توانید به آن اقدام به خرید کنید.

میلگرد 16 نیشابور

میلگرد 18 نیشابور

میلگرد سایز 18 تحت تاثیر عواملی مانند: قیمت دلار و ارز، نرخ آهن آلات در بازار، حمل و نقل، مقدار عرضه و تقاضا و … بستگی دارد. در صورتی که قصد استعلام قیمت میلگرد نیشابور در تهران، در مشهد، در سمنان و … را دارید، توانسته با کارشناسان وبسایت ثامن تجارت در تماس باشید.

میلگرد نیشابور سایز 20

برای ساخت پروژه‌های سنگین عمرانی مانند پل، برج و بناهای چند طبقه که نیاز به تحمل بار و فشار زیادی است باید از آرماتورهای سنگین در سایز بزرگ از جمله میلگرد 20 استفاده کرد. بدون شک قیمت آرماتور نیشابور 20 نسبت به سایزهای کوچک‌تر که در کارخانه میلگرد نیشابور تولید می‌شود، گران‌تر است.

کارخانه میلگرد نیشابور

استاندارد میلگرد نیشابور

آرماتورهای ساخته شده مجتمع فولاد خراسان بر اساس استاندارد ایرانی 3132 تولید شده و  میزان ظرفیت تولیدی آن 550 هزار تن میلگرد در سال است. محصولات آن از طریق عملیات حرارتی Quench Temper تولید شده که موجب افزایش خواص مکانیکی مقاطع فولادی می‌شود.

رابطه وزن و قیمت میلگرد نیشابور

محصولات کارخانه میلگرد نیشابور فولاد خراسان از جمله مقاطع فولادی سنگین وزن محسوب می‌شود. میلگرد سایز 16 نیشابور، در برابر دیگر مقاطع این کارخانه پرکاربردتر بوده و همچنین وزن این  نوع محصول به جدول اشتال نزدیک‌تر خواهد بود. البته در بین محصولات آن وزن میلگرد 18 نیشابور، کمی از جدول اشتال پایین‌تر بوده؛ اما به دلیل داشتن ویژگی‌های قیمت مناسب و کیفیت خوب، باعث فروش فراوان آن شده است.

رابطه وزن و قیمت میلگرد نیشابور

قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد

قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد وابسته به عوامل مختلفی خواهد بود که از جمله مهم ترین آن‌ها عبارتند از: نرخ ارز و تورم، نیاز بازار، ابعاد و نوع میلگرد که جهت اطلاع از قیمت دقیق و روز محصولات تولیدی حتما باید با فروشگاه‌های محلی و فروشندگان معتبر تماس بگیرید و یا به سایت‌های معتبر مراجعه کنید. جهت محاسبه قیمت میلگرد نیشابور در بجنورد، قیمت میلگرد در خراسان شمالی و یا قیمت میلگرد مشهد امروز می‌توانید به فاکتور‌های زیر توجه کنید:

  • ابعاد میلگرد: حتما در زمان خرید آهن آجدار فولادی طول و قطر محصول را در نظر بگیرید چرا که عموما قیمت میلگرد بر اساس قطر و طول آن مشخص می‌شود.
  • کیفیت میله گرد: توجه داشته باشید که انواع میلگرد در بازار دارای سطوح مختلفی از کیفیت هستند که تعیین کننده قیمت ثابت خواهند بود.
  • تعداد و حجم خرید: در صورتی که خرید خود را از عمده فروشان انجام می‌دهید و حجم خرید بالایی داشته باشید، اصولا قیمت نهایی محصولات مقرون به صرفه تر در نظر گرفته می‌شوند.
  • شرایط بازار: عوامل اقتصادی و میزان عرضه و تقاضا در بازار موثر بر قیمت محصولات خواهند بود و به همین منوال برای خرید میلگرد نیشابور ابتدا بهتر است تا شرایط بازار را پیگیری کنید.
  • هزینه حمل و نقل: اگر میلگرد را از محل دیگری به بجنورد حمل می‌کنید، حتما هزینه ای برای حمل و نقل در نظر بگیرید.

حتما قبل از خرید با فروشندگان معتبر در تماس باشید و اگر عجله ای برای خرید ندارید، خرید خود را در بهترین زمان ممکن انجام دهید.

قیمت میلگرد نیشابور

خرید میلگرد نیشابور

میلگرد نیشابور در اندازه‌های مختلف و در گرید A3 دز خال تولید است و جزو پرکاربردترین محصولات مورد استفاده در مناطق شمال شرق کشور به شمار می‌رود. اگر قصد خرید میلگرد نیشابور را دارید، با کمک دفتر فروش کارخانه و فروشگاه‌های فعال در حوزه بازارگانی فولاد می‌توانید به راحتی به هدف خود برسید. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی ثامن تجارت، محصولات متنوع را مشاهده کرده و اقدام به خرید میلگرد نیشابور کنید. همچنین کارشناسان متخصص تیم ثامن تجارت همراه شما است تا با برقراری تماس، به سوالات شما پاسخ داده و شما را راهنمایی کنند.

خرید میلگرد نیشابور

قیمت میلگرد نیشابور

آرماتور نیشابور ساخته شده در کارخانه فولاد خراسان با استفاده از طریق برترین استانداردهای ملی و بین‌المللی و به‌روزترین دستگاه‌های روز دنیا تولید شده و در انواع مدل‌های ساده و آجدار در بازار موجود است. با توجه به این‌که نوسانات ارزی، شرایط سیاسی، میزان عرضه و تقاضا، هزینه مواد اولیه و … در قیمت میلگرد نیشابور دیروز و امروز تاثیرگذار است، در زمان خرید آن باید از مرکزی معتبر اقدام به استعلام قیمت کرد. در این میان به واسطه ارتباط با کارشناسان فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت توانسته اقدام به استعلام قیمت میلگرد نیشابور روز در مشهد، خراسان شمالی، بجنورد، سمنان، گرگان و سایر شهرهای کشور کرد و محصولات دیگر را از قبیل ورق الیاژی، ورق مسی، ورق برنجی، پروفیل و… می توانید از ثامن تجارت خریداری کنید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه