مشاوره و فروش
02137163

خدمات پرینتر سه بعدی

3d printer service
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
9 بازدید

خدمات پرینتر سه بعدی: محصولات پرینترهای سه بعدی و خدمات مرتبط به آن تحول شگرفی را در انواع صنایع به وجود آورده اند. به این صورت که تولید بسیاری از محصولات اعم از قطعات مختلف صنعتی با این دستگاه قابل انجام است و صنایع مختلف می توانند به سرعت از این فطعات بهره ببرند.

طراحی پرینت سه بعدی کاری تخصصی است و باید حتما توسط افراد اهل فن انجام شود. امروزه خدمات پرینتر سه بعدی تهران و سایر شهرهای ایران را در نوردیده و مشاغل مختلف را به خود وابسته کرده است. به همین جهت است که شرکت بازرگانی ثامن تجارت در نظر دارد تا در مورد ساخت قطعات پرینتر سه بعدی اطلاعات مفیدی را در این مقاله ارائه شود.

خدمات پرینتر سه بعدی

سفارش پرینت سه بعدی برای خرید و یا دریافت محصولات تولیدی آن توسط افرادی زیادی ثبت می شود. در واقع مشتریان و استفاده کنندگان از این محصول می توانند از قشری باشند. بسیاری از صنایع برای ساخت قطعات مورد نیاز خود اقدام به طراحی پرینت سه بعدی و سپس تولید این محصولات می نمایند. این قطعات یا در بازار موجود نیستند و یا دسترسی به آن ها زیاد کار ساده ای نیست. برخی از آن ها در داخل یک دستگاه یا قطعه بزرگتر به کار می روند و برخی از آن ها خود به تنهایی یک قطعه مستقل با کاربری مشخص، به شمار می روند.

پرینت سه بعدی آنلاین

ثبت سفارش برای پرینت سه بعدی حجم بالایی دارد و میزان قابل توجهی از این سفارش ها در هر شبانه روز ثبت می شود. به همین دلیل امکان ثبت این سفارش ها به صورت آنلاین ایجاد شده تا بتوان از خدمات پرینتر سه بعدی بدون معطلی و با سرعت بالاتری استفاده نمود. وب سایت های متعددی برای ارائه نمونه کار پرینتر سه بعدی دایر شده اند و استفاده از خدمات پرینتر سه بعدی ابعاد بزرگ یا ابعاد کوچک را در کمترین زمان ممکن فراهم می نمایند.

پرینتر سه بعدی قطعات صنعتی

برای تولید قطعات صنعتی پرینتر سه بعدی یکی از بهترین و سریع ترین گزینه ها است. این دستگاه با فناوری افزایشی کار می کند. به این معنا که یک فرمت سه بعدی دیجیتال را به قطعه ای فیزیکی تبدیل می نماید. در این فرایند موارد اولیه از همان ابتدا تا ساخت آخرین لایه براساس مختصات سه بعدی روی هم چیده می شوند. این کار تا رسیدن به هدف اصلی یعنی ساخته شدن قطعه مورد نظر، ادامه دارد. خدمات پرینتر سه بعدی با فناوری FDM (فیلامنت : پلاستیک) می باشد. بنابراین مواد اولیه شامل متریال ترموپلاستیک PLA و PETG است.

ویژگی های نمونه کار پرینتر سه بعدی

در تکنیک FDM از مواد  و متریال فیلامنت ترموپلاست استفاده می شود. به همین دلیل محصول خروجی تک رنگ است. اما می توان محصول را در صورت ساخته شدن از چوب و مواد قابل رنگ آمیزی، رنگ و پولیش کاری کرد. این نکته در خصوص مواد اولیه مورد اشاره در بالا وجود دارد که اگر در برابر نور خورشید و حرارت بالا قرار بگیرند، دفرمه می شوند. بنابراین در دمای اتاق، داخل خودرو و در کل جاهایی که دما بالا است شکل خود را از دست می دهند. برای بالا بردن مقاومت این محصولات باید از پولیش کاری و تغییرات نرم افزاری اسلایسینگ استفاده نمود. چرا که مواد اولیه بدون انجام این کارها، مقاومتی در حد  پلاستیک معمولی دارد.

کاربردهای پرینتر سه بعدی

خدمات پرینتر سه بعدی در واقع می تواند از ساخت انواع تندیس ها و مجسمه ها گرفته تا ساخت انوع قطعات صنعتی، متفاوت باشد. به طور کل مهم ترین نمونه کارهای قابل ارائه توسط پرینتر سه بعدی را می توان به صورت زیر نام برد.

  • ساخت قطعات ربات و وسایل کمک آموزشی
  • ساخت انواع تندیس ها و مجسمه ها
  • ماکت های تبلیغاتی
  • پروژه های دانشجویی
  • ساخت قطعات تزئینی
  • قطعات صنعتی و تاسیسات
  • خودروسازی
  • قالبسازی و ریخته گری و …

قیمت پرینت سه بعدی

برای استفاده از خدمات پرینتر سه بعدی باید هزینه ای متناسب با تعرفه های اعلام شده در یک مرکز پرینت سه بعدی را پرداخت نمایید. این تعرفه ها به مواد اولیه، حجم کار، مدت زمان تحویل و تیراژ آن بستگی دارد. فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت راهنمای مناسبی برای استفاده از خدمات پرینت سه بعدی ابعاد بزرگ و همچنین خدمات پرینت سه بعدی رزینی را در وب سایت خود ارائه داده است. کارشناسان این وب سایت آمادگی دارند تا به سوالات شما در مورد ساخت قطعات پرینتر سه بعدی و یا هر گونه سوال در خصوص موضوع مورد بحث این مقاله، پاسخ دهند.

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *