مشاوره و فروش
02191003181

جدول وزن لوله استیل ۳۰۴

852350 image1641574864 1
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
7 بازدید

آلیاژهای مجموعه ثامن تجارت یکی از رهبران شناخته شده در انبار کردن، توزیع لوله های فولادی 304 قابل اعتماد، بادوام و با قیمت رقابتی است. این لوله با مقاومت در برابر خوردگی چشمگیر در شرایطی که مقاومت در برابر دمای بالا مورد نیاز است نیز مناسب است. ما لوله های استیل 304 خود را در طول ها، اشکال، اندازه ها و انواع مختلف ارائه می دهیم. اما در این مقاله قصد به نمایش گذاشتن جدول وزن لوله استیل ۳۰۴ را برای شما داریم. با ما همراه باشید.

صنایعی که از لوله های استیل 304 استفاده می کنند:

  • صنایع فرآوری گاز
  • واحدهای فرآوری مواد غذایی
  • تولید برق
  • صنعت قند
  • صنایع فرآوری گاز
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع تولید برق
  • صنایع تبدیلی مواد غذایی

لوله فولادی ضد زنگ 304 مقاوم در برابر خوردگی

لوله های فولادی ضد زنگ لوله های توخالی و طولانی هستند که برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی استفاده می شوند. آنها با دو روش مجزا تولید می شوند که منجر به یک لوله جوشی یا بدون درز می شود. لوله فولادی ضد زنگ آلیاژی 304 استحکام و مقاومت در برابر خوردگی را افزایش می دهد و می تواند برای انواع فرآیندهای ساخت، به ویژه آنهایی که در شرایط محیطی در فضای باز قرار دارند، استفاده شود.

مشخصات فنی لوله استیل ۳۰۴

لوله فولادی ضد زنگ 304 مقاومت در برابر خوردگی را افزایش می دهد و به راحتی ضدعفونی می شود و برای طیف گسترده ای از کاربردها در صنایع مختلف ایده آل است. لوله 304 از آنجایی که هزینه کمتری دارد و ساخت آن آسانتر است، پرمصرف ترین محصول لوله فولادی زنگ نزن آستنیتی در جهان است. مزایای لوله فولادی ضد زنگ 304 عبارتند از:

  • مقاومت در برابر خوردگی عالی
  • در برابر مواد شیمیایی آلی مقاوم است
  • مقاوم در برابر ضربه
  • ارزش زیبایی شناختی افزایش یافته است
  • به راحتی قابل بازیافت است

جوشکاری از لوله استیل ضد زنگ 304

عملکرد جوش فیوژن برای فولاد ضد زنگ 304 هم با پرکننده و هم بدون پرکننده عالی است. میله ها و الکترودهای پرکننده توصیه شده برای فولاد ضد زنگ 304 فولاد ضد زنگ درجه 308 است.

برای 304 لیتر، پرکننده توصیه شده 308 لیتر است. مقاطع جوشکاری شده سنگین ممکن است نیاز به بازپخت پس از جوش داشته باشند. این مرحله برای 304 لیتر مورد نیاز نیست. اگر عملیات حرارتی پس از جوش امکان پذیر نباشد، می توان از درجه 321 استفاده کرد.

large image1641574716

کاربرد لوله استیل 304 در نفت و گاز

فناوری نقش بسیار مهمی در صنایع نفت و گاز دارد. نیاز به لوله کشی مقاوم در برابر خوردگی در چند سال گذشته افزایش یافته است؛ زیرا اعماق ما برای نفت عمیق تر می شود و فشار بیشتری بر روی لوله های فولادی ضد زنگ دوبلکس و فوق دوبلکس مورد استفاده ما وارد می شود. این محیط‌های خشن می‌توانند فوق‌العاده خورنده باشند و در صورت عدم کنترل آسیب، لوله‌ها به راحتی می‌ترکند و برای اعماق بیشتر غیرقابل استفاده می‌شوند. به همین دلیل است که داشتن لوله های محکم در صنعت نفت و گاز و نقش مهمی در موفقیت این صنعت بسیار مهم است.

نتیجه گیری

استیل ضد زنگ 304 همه کاره ترین و متداول ترین فولاد ضد زنگ است که در حال حاضر برای کاربردهایی با مقاومت در برابر خوردگی، دمای بالا و یا فشار بالا در دسترس است. گرید 304 یک استیل ضد زنگ آستنیتی است، به این معنی که حاوی سطوح بالایی از کروم و نیکل و سطوح پایین کربن است.

این ترکیب به استیل ضد زنگ 304 استحکام، شکل پذیری و مقاومت در برابر خوردگی می دهد. این ویژگی ها باعث شده است که از آن در صنعت لوله استفاده شود. فروشگاه ثامن تجارت در این مقاله جدول وزن لوله استیل 304 و کاربردهای آن را در صنایع مختلف برای شما به نمایش گذاشت. امیدوارم که مطالب مفیدی برای شما بوده باشد.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه