مشاوره و فروش
02137163

ورق استیل فنری 301

301 spring steel sheet 01
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
49 بازدید

ورق استیل فنری 301 از انواع ورق استیل مورد نیاز در صنعت است. برخی از محصولات فقط می توان با نوع خاصی از ورق ها تولید کرد. حتی اگر این ورق ها را بتوان در بسیاری از موارد به جای یکدیگر مورد استفاده قرار داد. رول ورق استیل به راحتی در دسترس خریداران قرار می گیرد و تولید و تقاضای بالای آن باعث شده تا بتوان در هر جایی به این محصول دسترسی داشت.

ورق استیل زنگ نزن ویژگی هایی دارد که در انواع دیگر ورق ها دیده نمی شود. مقاوم بودن در برابر رطوبت باعث شده تا از این ورق بتوان برای ساخت وسایلی که قرار است برای مدت طولانی در معرض سیالات مختلف یا بخار آب قرار بگیرد، استفاده نمود. در ادامه این مقاله از وب سایت ثامن تجارت با ما همراه باشید تا ورق فنری استیل را به شما معرفی کنیم.

ورق استیل فنری 301

ورق استیل فنری 301 محصولی تولید شده از فولاد ضد زنگ و استنلس استیل است. این محصول دارای حداقل 10 درصد کرو در ترکیبات خود می باشد و میزان کربن در آن نیز به 1.2 درصد می رسد. وجود کربن میزان مقاومت ورق و سختی آن را بالاتر می برد. اما اگر میزان کروم و نیکل کاهش یابد، ممکن است مقاومت این ورق در برابر خوردگی کم شود.

تفاوت ورق استیل 301 با ورق استیل 304

هر دو ورق استیل گرید 301 و 304 دارای میزان قابل توجهی از مقاومت در برابر رطوبت و بخار آب هستند. هر دو محصول را می توان در ساخت انواع محصولات و به خصوص لوازم خانگی مورد استفاده قرار داد. اما با نگاهی دقیق تر به ویژگی های این دو ورق، تفاوت های مهمی را نیز می توان در آن ها یافت.

ورق استیل 304 از ترکیب عناصری از جمله 17.5 تا 19.5 درصد کروم، 8 تا 10.5 درصد نیکل و کربن، منگنز، فسفر و گوگرد ساخته شده است. این در حالی است که ورق استیل فنری 301 نسبت به سایر آلیاژها دارای مقدار کمتری از کروم و نیکل است. علاوه بر این ورق های 301 در مقایسه با ورق 304 دارای استحکام بالاتری هستند و مقاومت به سایش آن ها نیز بالاتر است. از دیگر موارد تفاوت این دو محصول می توان به تفاوت در میزان مقاومت در برابر خوردگی و قیمت آن ها اشاره نمود. با این حال ورق استیل 304 برای ساخت تجهیزات مهم در هواپیماها، اتومبیل و انواع لوازم خانگی مناسب هستند.

301 spring steel sheet

کاربردهای ورق استیل 301

ورق استنلس استیل فنری 301 را می توان برای موارد زیر به کار برد:

  • استفاده در صنایع غذایی برای تنظیم فشار و اورهال سیستم شستشو و کمپرسورها
  • به کارگیری در راه اندازی و جا به جایی خط تولید
  • استفاده جهت تنظیم زوایا و میزان فشار در صفحات و کپ ها و تعمیز شیرآلات صنعتی
  • استفاده برای آب بندی دستگاه های صنعتی تحت فشار

ویژگی های ورق استیل فنری 301

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف پذیری بالا
  • شکل پذیری مناسب
  • استحکام کششی مطلوب
  • غیر مغناطیسی و نگیر بودن
  • برخورداذی از مقاومت بالا در حالت سرد کاری

قیمت ورق استیل فنری

قیمت ورق استیل فنری301  به ویژگی های آن برمی گردد. معمولا ورق های استیل به دلیل تولید در ایران زیاد بالا نیست و به راحتی می توان آن ها را در بازار پیدا کرده و با قیمت مناسب، خریداری نمود. رول ورق استیل برای تولید بسیاری از محصولات مناسب است. چرا که طول آن بی نهایت بوده و عرض، وزن و ضخامت آن نیز با توجه به استانداردهای مطرح دنیا، تعیین می شود.

برای خرید ورق استیل و دیگر انواع ورق استیل می توانید از طریق وب سایت شرکت بازرگانی ثامن تجارت اقدام کنید. ضمن این که پیش از خرید امکان برطرف کردن ابهامات و پاسخگویی به سوالات شما توسط کارشناسان این وب سایت فراهم می گردد تا خرید مطمئن را تجربه نمایید.

مطالب مرتبط