مشاوره و فروش
02137163

ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟

852350 image1630873106 1
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
144 بازدید

ورق های آلومینیومی، یک از پرکاربردترین محصولات می باشد. فویل های آلومینیومی انواع مختلفی دارند. هر آلیاژ خاص ورق آلومینیوم، دارای عنصرهای مختلفی است که ویژگی هایی همچون مقاومت کششی، سختی، قابلیت انتقال حرارت، شکل پذیری، کشیدگی و … است. به علت داشتن خاصیت مقاوم بودن، در عین حالی که قوی است، سبک و نازک است و یک ماده محبوب و همه کاره است.

ورق آلومینیوم در بخش های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه مقدار و ارزش آن از تمامی فلزات بیشتر می باشد. این ماده در حدود 1.3 به اندازه مس و یا فولاد متراکم می باشد و قابلیت انعطاف پذیری دارد؛ یعنی به راحتی می توان از آن برای ماشین کاری و ریخته گری استفاده کرد. آلومینیوم در برابر خوردگی پایدار است. محصولات ورق آلومینیوم سایت ثامن تجارت استاندارهای لازم برای ماندگاری طولانی مدت را دارد. در هنگام انتخاب آلیاژ مناسب برای تهیه یک محصول خاص باید یکسری خصوصیات را در نظر بگیرید.

  • قدرت
  • مرطوب بودن
  • شکل پذیری
  • نیازهای مقاوم در برابر خوردگی

این ویژگی های به کاربردهای ورق آلومینیومی بستگی دارد. صنایع متداولی که از محصولات ورق آلومینیومی استفاده می کنند شامل خودرو، پزشکی، بسته بندی، سرویس مواد غذایی و الکترونیک می باشد. برخی از کاربردهای آن شامل تخته سیاه، تخته مدار، رسانایی صدا و عایق بودن گرما است. همچنین می توان از آن به عنوان واشر و یا براق کننده استفاده کرد، که البته نیاز شما در میزان و کاربرد آن تاثیر دارد. تمامی فویل ها انتخاب درستی از محصولات ورق آلومینیومی را ارائه می دهد که متناسب با نیاز شما می باشد.

کاربردهای ورق آلومینیومی

ورق های آلومینیومی در ضخامت های مختلفی وجود دارند. اکثر آنها ضد زنگ هستند و شما می توانید برای یک طرح خاص آن را به شکل های مختلف برش دهید، زیرا کار کردن با آن آسان می باشد. اگر پس از خواندن مزایای ورق های آلومینیومی تمایل کردید تا این محصول را خریداری کنید. ادامه این مطلب را از دست ندهید!

ورق نازک آلومینیوم از کجا بخریم؟

عمدتا از ورق هایی که مقاومت خوبی دارند در نما سازی و یا طراحی داخلی در ضخامت های کمتر و یا نازک تر برای مصارف خانگی و … استفاده میشود. پس از کمی جست و جو می توانید مشاهده می کنید که فروشگاه های زیادی در زمینه فروش ورق آلومینیومی فعالیت دارند. اما اگر این سوال برای شما هم به وجود آمده که ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟ باید بگوییم که شما باید شرکتی را انتخاب کنید که یک محصول با کیفیت را با قیمت مناسب به شما ارائه دهد.

قیمت ورق آلومینیومی

سایت ثامن تجارت یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید ورق آلومینیومی است. شما می توانید پس از مراجعه به وبسایت ثامن، لیست قیمت روز ورق آلومینیوم رو مشاهده کنید و پس از بررسی مشخصات محصول مورد نظر، آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید. همچنین اگر در این زمینه سوالی داشتید کارشناسان سایت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.

منبع : metals4u.co.uk

مطالب مرتبط