مشاوره و فروش
02137163

قیمت نبشی 5 چقدر است (جدول وزن و قیمت نبشی ۵ + کاربرد آن)

852350 image1650127141
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
146 بازدید

در این مقاله از سری مقالات وب سایت ثامن تجارت قصد داریم تا بررسی کنیم قیمت نبشی 5 چقدر است و از چه فروشگاه هایی باید آن را خریداری نمود؟ به نظر شما در تعیین قیمت محصولاتی از این دست چه عواملی موثر هستند؟ چه چیزی باعث می شود تا در یک بازه زمانی قیمت این محصولات به بالاترین حد خود رسید و یا رکوردهای تازه ای را نیز ثبت کند؟ این عوامل که اکثر آن ها در همین مقاله مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرند، نه تنها بر قیمت محصول مورد بحث این مقاله بلکه بر قیمت نبشی 2 و قیت نبشی 3 و سایر محصولات مشابه آن ها تاثیر گذار خواهد بود.

قیمت نبشی 5 چقدر است؟

نبشی به عنوان یک مقطع فولادی مورد استفاده در ساخت سازه های مختلف دارای موارد کاربرد و ویژيگی های مهمی است که استفاده از ان را برای یک ساختمان الزامی تلقی می کند. به عبارتی دیگر نبشی از پرکاربردترین مقاطع و مصالح درساخت یک سازه است که هیچ جایگزینی هم نمی توان برای آن تصور نمود. اما چه عواملی قیمت نبشی ها را تعیین می کنند؟ بیش از هر چیزی جنس نبشی و کیفیت ساخت آن بر تعیین قیمت نبشی موثر است. اما آیا همین دو عامل برای قیمت گذاری کافی هستند؟

قطعا پاسخ ما به این سوال منفی است. عواملی نظیر میزان عرضه و میزان تقاضا و از همه مهم تر، نوسانات بازار ارز نیز ی تاثیر در این مورد نیستند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا سایر عوامل موثر بر تعیین قیمت نبشی 5 را با هم بررسی نماییم.

مشخصات فنی نبشی 5

پیش از آن که به بررسی سوال اصلی مقاله یعنی قیمت نبشی 5 چقدر است بپردازیم، لازم است تا شما اطلاعات مختصری در مورد مشخصات فنی نبشی 5 به دست آورید. این مشخصات عبارت اند از سایز نبشی، وزن و ابعاد نبشی.

  • سایز نبشی 5 برابر است با 5 یا 4
  • ابعاد نبشی 5 برابر با 5 در 5 در 600 سانتی متر می باشد. این به معنای 50 میلی متر بودن اندازه بال ها و 6 متر بودن ضخامت نبشی است.
  • وزن نبشی 5 هم حدودا برابر با 23 کیلوگر است

image1650127061قیمت نبشی 5 2

جدول قیمت نبشی 5

با توجه به نوسانات بازار نمی توان به طور دقیق گفت که قیمت نبشی 5 چقدر است. اما جدول زیر را می توان به طور روزانه با استعلام قیمت از وب سایت های معتبر و به شکل آنلاین با نرخ روز تکمیل نمود:

سایز ضخامت حالت واحد قیمت (ریال) نوسانات
50*50 4 6  متری کیلوگرم تماس بگیرید +1.1%
50*50 5 6  متری کیلوگرم تماس بگیرید +1.5

عوامل موثر بر تعیین قیمت نبشی کدام اند؟

در بخش های قبل از مقاله قیمت نبشی 5 چقدر است، در مورد این که این محصول با توجه به نوسانات بازار تغییر قیمت پیدا می کند و این که کیفیت محصول نیز قطعا بی تاثیر در انی موضوع نیست. اما عواملی که در ادامه این بخش نیز مطرح می گردند می توانن به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر قیمت نبشی 5 تاثیرگذار باشند. این عوامل عبارت اند از:

  • وزن محصول
  • بسته بندی و تعداد نبشی های قرار داده شده در هر دسته که این امر توسط ناظران کیفی تشخیص داده می شود
  • نوع حمل و نقل و به عبارت بهتر، نوع وسیله مورد نیاز برای حمل نبشی که این عامل به وزن بسته نبشی و مسافت انتقال وابسته است
  • مسافت انتقال و محل بارگیری
  • نوسانات ارز و تغییرات سیاسی و اجتماعی اخیر
  • نوع برند و کارخانه تولیدکننده
  • جنس نبشی

علاوه بر این ها قیمت بنگاه و قیمت کارخانه ها هم تا حدودی نابرابر بوده و نوسان دارد.

خرید نبشی 5

در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت ثامن تجارت سعی داشتیم تا بگوییم که قیمت نبشی 5 چقدر است و آنالیز جامع و کاملی را نیز بر قیمت این محصول و عوامل تعیین کننه آن داشته باشیم. همچنین تلاش شد تا اطلاعات کافی در مورد ماهیت این نبشی و مشخصات فنی آن نیزدر اختیار شما قرار گیرد. در صورتی که تمایل به خرید این محصول دارید و یا می خواهید تا قیمت آن را از یک مرجع معتبر استعلام بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا به وب سایت ما سر بزنید. ما در وب سایت خود به شکل آنلاین نمودار قیمت این محصول را تهیه نموده ایم و شما با توجه به این نمودار می توانید قیمت حدودی این محصول را به شکل روزانه و در بازه زمانی مشخص به دست آورید.

مطالب مرتبط