مشاوره و فروش
02137163

ورق استیل پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد؟

852350 image1665218203
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
127 بازدید

همانطور که می دانید امروزه ورق استیل پشت چسب دار کاربرد های بسیار زیادی دارد چرا که تنوع طرح و رنگ در این ورق استیل های پشت چسب دار بسیار زیاد بوده است به گونه ای که از آن ها در خانه و آشپزخانه نیز استفاده می کنند. در این مقاله سایت ثامن تجارت بیان کرده ایم که ورق استیل پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد؟ چرا که این ورق از دسته ورق های با کیفیتی است که دارای ویژگی های مختص به خود نیز می باشد. جهت خرید ورق استنلس استیل و خرید ورق رنگی دکوراتیو می توانید به سایت ثامن تجارت نیز مراجعه کنید.

ورق استیل پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم بگوئیم که ورق استیل پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد؟ در این است که عمدتا ورق استیل پشت چسب دار از دسته ورق های استیلی می باشد که دارای ويژگی های منحصر به فرد و مختص به خود می باشد. نصب ورق استیل پشت چسب دار بسیار آسان و راحت می باشد چرا که پشت این ورق های استیل را چسب دار در آورده اند و شما با جدا کردن پلاستیک از پشت ورق استیل چسبدار می توانید، ورق استیل را هر کجا که می خواهید بچسبانید.

شما برای استفاده از ورق استیل پشت چسبدار به راحتی می توانید آن ها را با قیچی برش دهید و آن ها را به راحتی روی دیوار گچی، کاشی و سرامیک، ام دی اف و… نصب کنید. به دلیل زیبایی بی نظیر و منحصر به فردی که ورق استیل پشت چسبدار دارد، این محصولات با دو طرح مختلف و متنوع ساده و خش دار به تولید می رسند که پر فروش ترین ورق استیل چسب دار، رنگ طلایی آن می باشد.

ورق استیل پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد

همانطور که بیان کردیم ورق استیل پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد؟ در ادامه نیز ویژگی های این محصول پر فروش را بیان می کنیم. ورق استیل ها از دسته محصولاتی هستند که انعطاف پذیری خیلی خوبی دارند و عمدتا کاربرد های تزئینی نیز داشته اند. ورق استیل ها برای برش لیزری و حتی حکاکی نیز بسیار مناسب بوده اند و کاربرد های بی نظیری نیز در صنایع مختلف دارند.

انواع ورق استیل پشت چسب دار:

همانطور که می دانید ورق های استیل دارای تنوع بالایی از طرح و رنگ می باشند که هر کدام از آن ها برای مکان های مختص به دیزاین خود مناسب می باشند. امروزه استفاده از ورق استیل و یا نوار های استیل برای منازل و دکوراسیون سبک مدرن بسیار کاربردی نیز بوده است.

ورق استیل خش دار چسب دار:

همانطور که از نام این نوع ورق استیل خشدار مشخص است، سطح رویی این نوع ورق استیل دارای خش هایی ظریف و نازک می باشد که شاید تمیز کردن سطح آن برایتان کمی دشوار باشد و از طرفی هم این نوع ورق های استیل چسبی دارای طول عمری بیشتر نسبت به نوع براق آن می باشند.

ورق استیل براق چسب دار:

ورق استیل براق چسب دار به دلیل زیبایی بی نظیری که دارد از دسته پر فروش ترین استیل های چسبی می باشد چرا که این ورق های استیل پشت چسب دار سبب انعکاس نور شده و زیبایی بی نظیری در محیط به وجود می آید. این نوع ورق های قدرت انعکاس بالایی از نور خورشید را دارند و تا حد زیادی نیز از آن ها بجای آینه دکوراتیو نیز استفاده می شود.

انواع ورق استیل چسبدار رنگی

نحوه نگهداری ورق استیل پشت چسب دار:

همانطور که می دانید ما در این مقاله ذکر کردیم که ورق استیل پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد! اما با توجه به تمامی ویژگی های مثبت و خوبی که این نوع ورق استیل ها دارند، باید نحوه نگهداری آن ها را نیز در نظر داشته باشید.

  • نور مستقیم آفتاب و دمای بالاتر از ۵۵ درجه سانتی گراد می تواند برای این نوع ورق های مضر و آسیب رسان باشد.
  • این نوع ورق های استیل پشت چسب دار مستقیما نباید با آب برخورد داشته باشند.
  • مکان هایی که میزان گرد و غبار در آنجا زیاد است نباید از ورق های استیل چسبی استفاده شود.
  • بهتر است که این ورق های استیل به صورت عمودی قرار نگیرند چرا که امکان خم شدگی آن ها زیاد است.

کلام آخر:

گروه صنعتی ثامن تجارت از دسته فروشگاه های اینترنتی می باشد که در زمینه فروش انواع آهن آلات ساختمانی، تفلون و پلیمر و… فعالیت می کند و به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه تمامی محصولات خود را به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. ما در این مقاله به این مورد پرداختیم که ورق استیل پشت چسب دار چیست و چه کاربردی دارد، همچنین شما می توانید اقدام به خرید ورق استیل، ورق رنگی، و انواع دیگر ورق ها با درجه کیفی بالا نمائید.

مطالب مرتبط