مشاوره و فروش
02191003181

تایل پی وی سی چیست؟

852350 image1642844099
3 اردیبهشت 1402
17 بازدید

تایل پی وی سی چیست: تایل پی وی سی معمولا برای ساخت سقف های کاذب به کار می رود. این محصول به عنوان یکی از انواع محصولات پرکاربرد پلیمیری شناخته می شود که در حال حاضر مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است. بنابر همین کاربرد و میزان اهمیت، ما تصمیم داریم تا در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت ثامن تجارت به خرید ورقPVC و معرفی آن بپردازیم. با توجه به مدرن شدن ساخت و سازها و نیاز به آپدیت شدن تجهیزات ساخت انواع سازه ها، نیاز به استفاده و به کارگیری محصولات پلیمری در بخش های مختلف یک ساختمان، احساس می شود.

تایل پی وی سی چیست؟ 

تایل پی وی سی تایلی است که از پلیمر پی وی سی برای بهره گیری از مزایای این پلیمر ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزایای اصلی این تایل وزن پایین آن است که آن را برای استفاده در هر جایی مناسب می کند. علاوه بر این تایل pvc از زیبایی و تنوع ظاهری خاصی برخوردار است. همین امر باعث شده تا از آن به شکل دکوراتیو نیز استفاده شود. با توجه به این موررد، از تایل های پی وی سی برای طراحی فضاهای تجاری مانند پاساژها، هتل ها و سالن های مخصوص برای برگذاری مراسمات استفاده می شود. در ادامه به شما می گوییم که سایر ویژگی ها و موارد استفاده از تایل پی وی سی چیست.

انواع تایل PVC

به نظر شما انواع تایل پی وی سی یست؟ به طور کلی، از لحاظ دسته بندی و انواع تایل ها می توانید دو مورد زیر را برای آن ها در نظر بگیرید و هر کدام از تایل هایی که می بینید را در یکی از این دو دسته جای دهید.

  • تایل پی وی سی سفید براق
  • تایل پی وی سی طرح دار با طرح های خطی، طرح گل، ستاره و لوزی

تایل های سفید گچی هم موجود هستند. اما به دلیل سرعت استفاده و همچنین سهولت در به کارگیری از تایل های طرح دار، این تایل ها جایگزینی برای تایل گچی محسوب می شوند. علاوه بر این برش کاری راحت و سریع تری را می توان در خصوص تایل های طرح دار انجام داد.

تایل پی وی سی

مهم ترین کاربرد تایل پی وی سی چیست؟ 

در بخش ابتدایی از مقاله “تایل پی وی سی چیست” به این موضوع اشاره کردیم و آن به کارگیری این محصول در ساخت سقف کاذب بود. سقف کاذب در اکثر بناهای عمومی و به خصوص در سالن های پذیرایی و تالارها مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی می توان استفاده از سقف کاذب را به عنوان یکی از اصلی ترین اصول و شاید ترفندها برای زیباسازی محیط و دکوراسیون ساختمان ها معرفی کرد. تایل های پی وی سی برای این محصولات، ضد حریق، ضد آب و روطوبت و همچنین آکوستیک بودن را به ارمغان می آورند.

تایل های پی وی سی برای چه مکان هایی مناسب اند؟

اگر بخواهیم به شما بگوییم که مناسب ترین شرایط برای استفاده از تایل پی وی سی چیست؟ باید محیط های مرطوب را نام ببریم. با توجه به این که تایل های پی وی سی دارای روکش هایی از همین جنس برای مقاله با رطوبت هستند، بنابر این امکان استفاده از این محصول در محیط های دارای رطوبت فراهم است. علاوه بر این تایل های PVC دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت نیز هستند. به همین دلیل در بخش قبل بیان کردیم که تایل سقفی PVC ضد حریق می باشند. البته تایل پی وی سی دیواری نیز همین خاصیت را داشته و علاوه بر زیبایی بخشی به محیط، محافظ خوبی در برابر آب و آتش است.

قیمت تایل پی وی سی 

قیمت ورق PVC ساده و همچنین قیمت تایل پی وی سی معرق را می توانید در سایت های معتبر مختلف مانند سایت ثامن تجارت مشاهده کنید. در این خصوص باید در نظر داشته باشید که تایل های پی وی سی معرق به دلیل زیبایی و صرف زمان بیشتر برای طراحی و تولید دارای قیمت بالاتری هستند. در این مقاله تمام تلاش خود را برای این که بدانید تایل پی وی سی چیست به کار گرفتیم. آن چه که باید بدانید این است که به دلیل افزایش تقاضا برای ساخت سازه ها و ساختمان های مدرن، نیاز به استفاده از این محصولات در حال افزایش است و به احتمال زیاد این موضوع به افزایش قیمت محصولات از این دست منجر خواهد شد.

منبع : quick-step.co.uk

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه