مشاوره و فروش
02137163

ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد؟

852350 image1664353833
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
15 بازدید

ما دراین مقاله ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد سعی بر آن داریم تا ویژگی های ورق استیل خشدار را به شما معرفی کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید. از آنجایی که ورق استیل طلایی خش دار بسیار جلوه خبی دارد و بیشتر نیز جنبه تزئینی دارند از دسته پر فروش ترین ورق های استیل طلایی می باشند. شما می تواند از طریق فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت اقدام به خرید ورق استیل نمایید و انواع ورق رنگی دکوراتیو را نیز به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.

ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه ذکر کنیم ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد باید بدانید که استنلس استیل با ایجاد یک لایه اکسید کروم غیر فعال مانع از زنگ زدگی استیل استنلس می شود. این لایه از زنگ زدگی و اکسیداسیون استیل جلوگیری می کند. زمانی که ورق استیل را خشدار می کنند لایه کروم می تواند خود را بازسازی کند و در برابر خوردگی مقاوم باشد.

ورق استیل خشدار پس از گذر از مراحل نورد سرد و گرم به صورت مکانیکی و فرایندی جدا توسط تسمه ها و فرچه هایی ساییده و خشدار می شوند که برای دکوراسیون داخلی منازل بسیار زیبا و بی نظیر می باشند.فولاد های ضد زنگ خشدار با سطحی مات می باشند و با توجه به اصطکاک تسمه و فرچه ها دارای ظرافتی بالا می باشند ولی با سایر انواع ورق های مات متفاوت هستند. فولاد ضد زنگ خشدار سطحی زبر دارد اما فولاد پرداخت شده سطحی بسیار صاف دارد.

کاربرد ورق استیل طلایی خش دار:

با توجه به اینکه ورق استنلس استیل خشدار نیز با نیکل و کروم ساخته می شود دارای مقاومتی بسیار بالا بوده است که به همین دلیل توجه بسیاری از افراد را این ورق استیل طلایی خشدار ب خود جلب نموده است. به دلیل زیابیی بی نظیر ورق استیل خش دار طلایی از آن در دکوراسیون و معماری ها استفاده می کنند. با توجه به اینکه ورق استیل خشدار بسیار مقاوم در برابر خوردگی می باشد، اگر در معرض رطوبت نیز قرار بگیرد دچار آسیب و زنگ زدگی نیز نمی شود.

از جمله کاربرد ورق استیل طلایی خشدار در این است که از آن در صنایع مختلفی استفاده می کنند که ما در این مقاله به بیان اینکه ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد می پردازیم.

  • استفاده از ورق طلایی خشدار در تجهیزات کارخانه روغن؛
  • صنایع پتروشیمی، نفت و گاز؛
  • طراحی و ساخت گیت های فروشگاه و مترو؛
  • تولید بدن لوازم خانگی؛
  • طراحی زیور آلات و ساعت مچی.
ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد!

2 گرید مهم استیل خشدار:

همانطور که می دانید ورق های استیل با گرید های مختلفی به تولید می رسند که مسلما این تفاوت ها در تولید ورق استیل سبب آن می شود که هر کدام ویژگی های مختص به خود را داشته باشند. همانطور که این مقاله را خواندید ذکر کردیم که ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد، چرا ک باید قبل از خرید با انواع ورق استیل طلایی نازک، ورق استیل طلایی خشدار و یا حتی پروفیل استیل طلایی نیز آشنا شوید.

ورق استیل نگیر خشدار گرید ۳۰۴:

یکی از پر استفاده ترین نوع ورق های استیل، ورق استیل ۳۰۴ می باشد که درای مقاومتی بسیار بالا و استحکامی بی نظیر است که آهن ربا را نیز به خود جذب نمی کند که با ۸٪ نیکل و ۱۸٪ کروم ساخته می شود.

ورق استیل نگیر خشدار گرید ۴۳۰:

این نوع ورق استیل خشدار طلایی آهن ربا را به خود جذب می کنند و دارای دوامی بالا نیز هستند اما با توجه به اینکه نسبت به استیل خشدار ۳۰۴ با نیکل کمتری ساخته می شوند، مسلما نسبت به این گرید از مقاومت به خوردگی کمتری برخوردار هستند.

کلام آخر:

ما در این مقاله به بیان اینکه ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد پرداختیم تا با این ورق استیل طلایی بیشتر آشنا شوید. جهت اطلاع از قیمت ورق استیل طلایی خشدار، مات و آینه ای می توانید از طریق سایت ثامن تجارت اقدام به خرید ورق استنلس استیل، انواع آهن آلات ساختمانی، فولاد های آلیاژی نمائید و هزینه کمتری را نیز در قبال خرید مستیقم و بدون واسطه پرداخت کنید.

مطالب مرتبط