مشاوره و فروش
02191003181

ورق استیل دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد؟

3 اردیبهشت 1402
3 بازدید

شاید این روز های زیاد نام ورق استیل یا همان ورق استیل دکوراتیو را شنیده باشید و یا دیده باشید. باید بدانید که ورق استیل یکی از پر کاربرد ترین نوع ورق هایی می باشد که در دکوراسیون از آن می توان استفاده های زیادی نمود. در این مقاله سایت ثامن تجارت به بیان اینکه ورق استیل دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد پرداخته ایم که شما می توانید از طریق ثامن تجارت اقدام به خرید انواع ورق سیاه، ورق استیل رنگی و ورق روغنی، ورق استیل طلایی نازک و… نمایید و از قیمت روز آن ها مطلع شوید.

ورق استیل دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد؟

ورق استیل دکوراتیو یکی از انواع ورق های استیلی می باشد که جنس آن ضد زنگ بوده است. از دسته ویژگی های این ورق دکوراتیو در این است که دارای سطحی براق، صیقلی، درخشان بوده است و در برابر زدگی و خوردگی نیز مقاوم می باشد که در بازار ورق استیل دکوراتیو به صورت رول و یا شیت به فروش می رسد. ورق استیل دکوراتیو دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و یکی از محصولات فولادی تخت ورق های گالوانیزه نیز می باشد که روی سطح آن را با چند میلی متر فلز پوشانده اند.

در ترکیبات شیمیایی ورق استیل دکوراتیو (ورق استیل نازک، ورق استیل طلایی) از ترکیبات شیمیایی مانند نیکل، کروم، مولبیدن استفاده شده است که کم و یا زیاد شدن میزان هر کدام سبب ایجاد تفاوت در قیمت و کیفیت ورق های استیل می شود. ورق استیل در ابعاد و اندازه و کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد که اکثرا دارای ضخامت کمی بوده و دارای سطح صیقلی و صاف می باشند که مقاومت و کیفیت بالای آن ها تنها در زمانی مشخص می شود که در شرایط خورنده قرار بگیرند.

انواع ورق استیل رنگی با تنوع طرح های جدید

جنس ورق استیل دکوراتیو چیست؟

در باب بیان اینکه ورق استیل دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد باید بگوییم که این ورق دارای تنوع بالایی می باشد که هر کدام از آن ها برای مکان های مختص به خود مناسب می باشند. انواع ورق استیل دکوراتیو عبارتند از ورق استیل مشبک، ورق استیل طرح دار و ورق استیل آیینه ای که کاربردی تزئینی دارد. اگر بخواهیم به شما بگوییم که جنس ورق استیل دکوراتیو چیست این وابسته به نوع ساخت این محصول می باشد که برای نمای بیرونی ساختمان ها از ورق سری ۳۰۰ ضد زنگ استفاده می کنند.

از نمونه ورق های استیلی که این روز ها از ان در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می کنند، ورق استیل سوراخ دار مشبک یا پانچ می باشد که این ورق ها با کیفیت بالا در برابر زدگی و قیمت مناسب به فروش می رسند.

همچنین از ورق گالوانیزه می توان به جای ورق استیل ضد زنگ نیز استفاده نمود که مسلما قیمت ورق گالوانیزه بسیار کمتر از قیمت ورق استیل می باشد. بنابراین برای خرید، خرید ورق گالوانیزه به صرفه تر از ورق استیل دکوراتیو می باشد و همچنین بررسی کیفیت این ورق های دکوراتیو توسط مهندسین تخمین زده می شود.

کاربرد ورق استیل دکوراتیو در دکوراسیون:

همانطور که ذکر کردیم ورق استنلس استیل دکوراتیو بسیار مطرح شده است و به همین دلیل این ورق های استیل به دلیل داشتن طرح و رنگهای مختلفی که دارند بین دیزاینر ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند چرا که با ورق استیل می توان نمای داخلی و خارجی ساختمان ها و انواع دکوراسیون را جلوه بخش نمود. ورق های استیل به دلیل داشتن طرح های متنوعی همچون طرح های چرمی، طلایی براق و طرح دار، مسی، آبی و خش دار برای نمای داخلی ساختمان ها بسیار شکیل می باشند.کاربرد ورق استیل در ساخت نمای ساختان ها

با توجه به پیشرفت زیاد صنعت دکور و ساختمان سازی، خرید ورق استیل دکوراتیو نیز بسیار افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل روز به روز طرح و رنگ های این ورق های استیل با تنوع بالاتری به تولید می رسند و تغییرات زیاد و چشمگیری می توان با این ورق های استیل به نما و فضای خانه ها بخشید. از ورق استیل دکوراتیو در دکوراسیون منازل، اماکن دیدنی، آسانسور ها، هتل ها و… استفاده می کنند که بسیار جلوه عالی و بی نظیری به فضا می بخشند.

کلام آخر:

همانطور که می دانید فرایند تولید ورق استیل ضد زنگ و با کیفیت کاری بسیار دشوار می باشد و با توجه به ترکیبات متفاوتی که این ورق های استیل دارند، مسلما قیمت ورق استیل طلایی، قیمت ورق استیل طلایی براق، نازک، رنگی، ورق پانچ یا مشبک با دیگر محصولات به دلیل تفاوت در ساختار متفاوت بوده و هر کدام از این ورق ها برای مکان های مختص به خود مناسب اند. ما در این مقاله فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت به بیان اینکه ورق استیل دکوراتیو چیست و چه کاربردی دارد پرداخته ایم تا بهترین محصول با کیفیت را خریداری نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه