مشاوره و فروش
02137163

ورق استیل تزئینی چیست؟

852350 image1663565152
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
4 بازدید

شاید زیاد با این موضوع برخورد داشته باشید که در زمان خرید کالا و یا وسایل تزئینی که با استیل ساخته شده اند، فروشنده برای اینکه کیفیت کالای خود را به رخ شما بکشند می گوید که جنس آن از استیل بگیر و یا نگیر می باشد. مسلما استیل نگیر کیفیت بسیار خوبی داشته است چرا که قدرت جذب آهنربا را نیز ندارد. در این مقاله سایت ثامن تجارت ما به بیان اینکه ورق استیل تزئینی چیست پرداخته ایم تا در ادامه با ویژگی ها و قیمت ورق استیل تزئینی بیشتر آشنا شوید.

ورق استیل تزئینی چیست؟

در باب بیان اینکه ورق استیل تزئینی چیست باید بگوییم که این ورق یکی از پر فروش ترین ها در بازار می باشد که کاملا ضد زنگ بوده است و کاربرد های زیادی در صنعت های مختلف نیز دارند. از مهم ترین ویژگی هایی که سبب شده است تا ورق استیل تزئینی بسیار طرفداران زیادی پیدا کند، در این است که سطحی صیقلی داشته، براق بوده و زیبایی و مقاومت بالایی در برابر زدگی نیز دارد که این ورق ها مانند ورق گالوانیز به صورت رول یا شیت بسته بندی می شوند.

همانطور که می دانید ورق گالوانیزه نیز از دسته این ورق های پر فروش می باشد که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند که اما تفاوت ورق گالوانیزه با ورق استیل در این است که دارای سطحی تخت بوده و یک پوشش فلزی چند میلی متری نیز دارد. اما برای ساخت ورق استیل از آلیاژ های بسیار مقاومی همچون کروم، نیکل استفاده می کنند که سبب بالا رفتن ارزش و قیمت ورق استیل تزئینی می شود.

از دسته ویژگی هایی که سبب پر طرفدار شدن ورق استیل ها شده در این است که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارند و همچنین به دلیل افزایش سود و قیمت ممکن است که با ترکیبات مختلفی به تولید برسند. یکی از دلایلی که سبب می شود تا وسایل استیلی که خریده اید بعد از مدتی تغییر رنگ بدهند و بی کیفیت شوند در این است که با استیل ضعیف و نامرغوب به تولید رسیده اند.

what is decorative steel sheet

چگونه از کیفیت ورق استیل تزئینی مطمئن شویم؟

برای خرید ورق استیل تزئینی و یا هر چیزی که جنسش از استیل می باشد شما باید ابتدا قبل از خرید خود باید یک آهنربا داشته باشید و با نزدیک کردن آهنربا به استیل اگر متوجه شدید که آهنربا جذب استیل می شود بدانید که این استیل دارای کیفیت خوبی نمی باشد و بعد از مدتی دچار تغییر رنگ شده و بی کیفیت نیز می شود.

ورق استیل تزئینی چه کاربردی دارد؟

یکی از ویژگی هایی که سبب شده است تا ورق استیل تزئینی طرفداران زیادی پیدا کند در این است که در رنگ و طرح های متنوعی به تولید می رسند که این تنوع بالا سبب بالا رفتن زیبایی دکوراسیون و وسایل می شود. به دلیل کیفیت بالای ورق استیل از آن ها در نماهای خارجی ساختمان ها نیز استفاده می کنند که انواع ورق استنلس استیل تزئینی دارای طرح هایی همچون خش دار، طلایی طرح دار، طلایی براق، چرمی رنگ و آبی و مسی هستند.

کاربرد ورق استیل تزئینی برای ساخت پنجره و نما

به دلیل تنوع بی نظیری که ورق های استیل دارند استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش می باشد که در صنعت معماری استفاده از ورق های استیل کاربرد های بسیار گسترده و زیادی پیدا کرده اند که ممکن است بر اساس نیاز بازار و طراحان با طرح های متنوع تری نیز به تولید برسند. در ادامه ۵ مورد از کاربرد های ورق استیل تزئینی را ذکر کرده ایم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

  1. پوشش سقف تالار، اماکن مذهبی و مکان های خاص و دیدنی با ورق استیل
  2. استفاده از ورق استیل تزئینی در مکان های هنری و عمومی
  3. به کارگیری ورق استیل تزئینی در نماهای خارجی و برج ها
  4. بکارگیری ورق استیل در کارخانجات
  5. استفاده از ورق استیل تزئینی در هتل ها برای چشم نوازی بیشتر

قیمت ورق استیل تزئینی:

فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت ارائه دهنده انواع استیل و فلزات، فولاد های آلیاژی، انوع آهن آلات ساختمانی، فولاد و پلیمر می باشد که شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ورق استیل تزئینی با مشاوران فروش ما ارتباط بر قرار کرده و بهترین محصولات درجه یک و با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید. ما در این مقاله سایت ثامن تجارت به بیان اینکه ورق استیل تزئینی چیست پرداخته ایم تا با این ورق تزئینی بیشتر آشنا شوید.

مطالب مرتبط