مشاوره و فروش
02137163

نبشی استیل طلایی و استیل مات

852350 image1650092778
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
34 بازدید

نبشی استیل طلایی چیست: نبشی ها در ساخت سازه های ساختمانی و همچنین برای ساخت انواع آسانسور و پل ها به کار می روند. این محصول مانند تسمه استیل طلایی، از ورق استیل طلایی مات یا ورق استیل طلایی نازک تولید می شود. البته ورق های استیل دارای انواع دیگری هم هستند که در ادامه این مقاله آن ها را معرفی می کنیم. اما آن چه که در این جا اهمیت دارد نحوه خرید و استعلام قیمت نبشی استیل طلایی است که در مورد این موضوع نیز مطالبی را در طول مقاله، ارائه خواهیم داد.

نبشی استیل طلایی چیست؟

نبشی ها از جمله محصولات ساختمانی هستند که با هدف افزایش مقاومت یک سازه به کار گرفته می شوند. این محصولات بنا به میزان استفاده و نوع کار مورد انتظار از آن ها در سایزها، وزن ها و به طور کل با مشخصات مختلفی تولید می شوند. برخی از این نبشی ها به شکل کامل در داخل بدنه یک سازه و به صورت پنهان شده به کار می روند. اما دیگر انواع نبشی نظیر نبشی استیل طلایی، به شکلی زیبا تولید شده اند تا در جاهایی از سازه ها به کار روند که در معرض دید عموم قرار داد. چنین محصولاتی علاوه بر انجام ماموریت خود، یعنی استحکام بخشی به سازه، موجب زیبایی بصری آن شده و به جذابیت بیشتر محیط، کمک می کنند.

پروفیل استیل طلایی

هر پروفیل طلایی به شکل کلی، از یکی از انواع ورق های استیل طلایی تولید شده است. ورق استیل طلایی طرح دار، ورق استیل طلایی مات و ورق استیل طلایی ناک، از جمله انواع این ورق ها هستند. از این ورق ها در تولیدانواع پروفیل ها و محصولات صنعتی و ساختمانی از جمله تسمه استیل طلایی استفاده می شود. اما این محصولات چه ویژگی هایی خواهند داشت؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی های مرتبط با نبشی استیل طلایی و سایر محصولات ساخته شده از این ورق را برای ما بازگو کنیم.

ویژگی های نبشی استیل طلایی

به نظر شما برترین ویژگی های نبشی استیل طلایی چیست؟ همان طور که از نام این نبشی بر می آید، جنس آن از نوع استیل است. به این معنا که نبشی استیل با گذشت زمان، زنگ نخواهد زد. ضد زنگ بودن یک محصول موجب می شود تا بتوان از آن در محیط هایی استفاده نمود که رطوبت بالایی حاکم است و شرایط جوی نامساعد، احتمال وجود رطوبت بر اثر بارش باران و برف را بالا می برد.

دلیل زنگ نزن بودن این محصل، وجود عناصر آلیاژی نظیر کروم و نیکل در ترکیبات تشکیل دهنده ورق آن است. ورق های استیل که به دو دسته صنعتی و دکوراتیو تقسیم می شوند، همگی دارای این ویژگی هستند. از این رو محصولات تولید شده از هر دو نوع این ورق ها نیز دارای ویژگی های موجود در ورق های سازنده شان خواهند بود. یک نبشی استیل طلایی با هدف ضد زنگ بودن، جهت استفاده در جاهایی ساخته می شود که در معرض دید بوده و موجب زیباتر شدن  محیط می شود.

موارد کاربرد نبشی استیل طلایی

در این بخش به شما خواهیم گفت که بیشترین کاربرد نبشی استیل طلایی چیست؟ به دلیل طول عمر بالاتر نبشی استیل طلایی از آن می توان در موارد زیادی استفاده کرد.

موارد کاربرد نبشی استیل طلایی عبارت اند از:

  • ساخت دکل های مخابراتی
  • ساخت انواع بویلرها
  • ساخت مخازن تحت فشار
  • ایجاد سیستم پایپینگ برای انتقال سیالات خورنده
  • ساخت انواع تانکرها
  • ساخت نمای ساختمان ها
  • ساخت انواع تجهیزات فرایندی

image1650092035نبشی استیل طلایی چیست 2

مشخصات فنی نبشی استیل طلایی

در ادامه مقله نبشی استیل طلایی چیست، در مورد این که این نبشی دارای چه مشخصات فنی می باشد، صحبت می کنیم. باید بدانید که این محصول دارای تنش تسلیم معادل با 170 مگاپاسکال می باشد. در نتیجه تنش نهایی کشش آن برابر با 485 مگا پاسکال است. درصد افزایش طول نبشی استیل طلایی برابر با 40 درصد است. علاوه بر این در مورد سختی این محصول باید گفت که این فاکتور برابر با 201 برینل است. با توجه به این مشخصات می توان از امکان پذیری استفاده از نبشی استیل طلایی در اکثر صنایع اطمینان حاصل نمود.

خرید نبشی استیل طلایی

قیمت نبشی استیل طلایی در مقایسه با سایر نبشی ها کمی بالاتر است. دلیل این امر زیبایی ظاهری این نبشی و ساخته شدن آن از جنس استیل است. بنا بر این با توجه به ویژگی های این محصول که در بخش های قبل از مقاله نبشی استیل طلایی چیست، گفته شد، می توان از این محصول در اکثر صنایع بهره گرفت. برای خرید این محصول ممکن است سوالات و ابهاماتی در ذهن شما به وجود بیاید. برای رفع این ابهامات و رسیدن به پاسخ سوالاتتان می توانید با کارشناسان ثامن تجارت ارتباط بگیرید. همچنین قیمت ورق استیل طلایی را نیز می توانید در وب سایت ما مشاهده و برای خرید محصول مورد نظر اقدام نمایید.

مطالب مرتبط