مشاوره و فروش
02191003181

نبشی دیوار چیست؟ (روش نصب نبشی دیوار + نصب نبشی پی وی سی)

852350 image1656129865
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
99 بازدید

نبشی دیوار چیست؟ نحوه نصب نبشی دیوار چگونه است؟ منظور از بشی کشی چیست؟ و انواع نبشی دیوار کدام اند؟ این سوالات و سوالاتی از این دست در این مقاله از وب سایت ثامن تجارت مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. دلیل پرداختن ما به این موضوع، اهمیت بالای این محصول د ساخت و ساز و ایجاد استقامت و استحکام بالا در دیوارهای یک ساختمان است. با مطالعه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد روش نصب نبشی پی وی سی و همچین نبشی کشی سقف اطلاعات مفیدی را به دست آورید.

نبشی دیوار چیست؟

تا به حال در مورد نصب نبشی دیوار ساختمان چیزی شنیده اید؟ نبشی در واقع یک پروفیل فولادی است که از نظر ظاهری دارای دو ضلع عمود بر هم می باشد. این به معنای L شکل بودن ظاهر این محصول است. نبشی ها دارای دو نوع متفاوت هستند. برخی از آن ها دارای بال های مساوی و برخی دیگردارای بال های نامساوی هستند. در نبشی های نوع دوم، یکی از بال ها از بال دیگر بزرگ تر است که با توجه به محل استفاده، انتخاب و خریداری می شوند. این نکته را باید در نظر داشته باشید که نبشی های دیوار تنها به شکل تکی، دوتایی و یا دوبل به کار گرفته می شود.

انواع نبشی دیوار

یکی از مهم ترین انواع نبشی، نبشی پوبی دیوار است که در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این انواع دیگری از این محصول وجود دارد که قیمت نبشی تا حد زیادی تحت تاثیر نوع و کیفیت محصول نیز است. این نبشی ها عبارت اند از:

در این میان نبشی های آهنی دارای دو نوع نبشی فابریک و نبشی آهنی می باشند. نبشی آهنی پرسی به وسیله قالب تهیه شده و نواربری می شود. نوع فابریک نبشی آهنی از شمش و بر اثر فرایند نورد گرم تولید می شود.

نصب نبشی دیوار

نبشی اسپیرال چیست؟

شاید نام نبشی اسپیرال را زیاد شنیده باشید. این نبشی یکی از مهم ترین انواع نبشی دیوار است که در موارد زیادی به کار گرفته می شود. نبشی اسپیرال از نوع بال مساوی سبک است. سایز نبشی اسپیرتال معمولا از 2 * 20 * 20 شروع شده و به سایز 5 * 50 * 50 می رسد.

نبشی چوبی دیوار

در این بخش به شما می گوییم که منظور از نوع چوبی نبشی دیوار چیست. همان طور که در تصویر مشاهده می کنی، این نوع نبشی در کناره های دیوار به کار می رود و برای ایجاد ظاهری زیبا در داخل ساختمان و از آن مهم تر، محافظت از سیم ها و کابل ها به کار می رود. نبشی های چوبی را به راحتی می توان تعویض نمود و نصب آن ها نیز دردسر زیادی ندارد و به یادگی قابل انجام می باشد.

نصب نبشی دیوار

نحوه نصب نبشی دیوار

در ادامه مقاله نبشی دیوار چیست، در مورد طریقه نصب این محصول در دیوار صحبت می کنیم. باید بدانید که نصب نبشی دیوار دارای چند مرحله ساده است اما باید ترتیب این مراحل به خوبی رعایت شود.

در مرحله اول باید دقت داشته باشید که دیوار حتما تمیز باشد. توجه داشته باشید سطح دیوار باید عاری از هر گونه ناهمواری بوده و باید کاملا مسطح باشد. حال باید نبشی ها به دیوار چسبیده شود که این کار با چسب انجام می شود. پس از آن با استفاده از دستگاه میخکوب، نبشی ها در دیوار محکم می شوند. به فاصله ها باید دقت کنید و دستگاه میخکوب را در فواصل کوتاه به کار بگیرید.

حال باید به هماهنگ بودن زاویه میان دیوار و اندازه نبشی توجه کنید. این هماهنگی مانع از فشار آمدن به نبشی بعد از نصب شده و از ترک خوردگی یا تغییر شکل آن جلوگیری می کند.

روش نصب نبشی پی وی سی

حال که دانستید نبشی دیوار چیست، نیاز است تا بدانید این محصول دارای چه ویژگی هایی است. نبشی دیوار عموما از جنس پی وی سی می باشد. این نبشی ها به طور معمول دارای طول 3 متر برای هر شاخه خود هستند. دقت داشته باشید که هر گوشه از دیوار به یک نبشی نیاز دارد. ضخامت نبشی دیوار چیزی در حدود 8 میلی متر است. هر کدام از بال های این نبشی دارای عرض 4 سانتی متر از نمای بیرون و دارای 3.5 سانتی متر از نمای داخل می باشند.

نصب نبشی دیوار

خرید نبشی دیوار

تلاش ما در این مقاله بررسی این موضوع بود که نبشی دیوار چیست. انواع این نبشی و همچنین نحوه نصب نبشی دیوار را در اینجا مورد بررسی قرار دادیم و به شما گفتیم که بر طبق استاندارد برای نبشی ها، یک نبشی دیوار باید دارای چه ویژگی هایی باشد. اگر می خواهید این نبشی راه بهتر بشناسید، لازم است تا در مورد نبشی ستون بتنی و فاصله نبشی کشی دیوار هم اطلاعاتی کسب کنید و تصاویر نبشی کشی ساختمان را نیز مشاهده کنید. برای خرید نبشی و یا استعلام قیمت نبشی دیوار می توانید به وب سایت ثامن تجارت مراجعه کرده، نمودارهای قیمت را بررسی نموده و سوالات احتمالی خود را با کارشناسان مجرب ما در میان بگذارید.

 

سوالات متداول

روش نصب نبشی پی وی سی چیست؟

این نبشی ها به طور معمول دارای طول 3 متر برای هر شاخه خود هستند. دقت داشته باشید که هر گوشه از دیوار به یک نبشی نیاز دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نصب آن با کارشناسان ثامن تجارت در تماس باشید.

نکته مهم برای نصب نبشی دیواری چیست؟

سطح دیوار باید عاری از هر گونه ناهمواری بوده و باید کاملا مسطح باشد.

مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه